ik heb de zxr 400 van mijn vrouw omgebouwd met een superbikestuur.
ondanks dat zij er niet veel mee heeft gereden (maar ik wel)
rijd het gewoon erg goed,of het mooi of niet mooi is dat is natuurlijk smaak verschillend.
grtn ron
Veel kits komen met langere leidingen en kabels.
Maar die zijn ook altijd separaat te vinden
Zoek eens een wat oudere video op met beelden van de eerste Superbike races..jaren '80 met o.a. Schwantz, Rainey, Lawson en McElnea. Dan zie je deze mannen racen met dit soort sturen op Kawasaki's/Suzuki's/Honda's..toen was het nog geen Ducati clubraceLeg mij eens uit wat zo'n stuur nou inhoud. Het heeft toch geen ruk met het SBK te makenWaarom heet het een Superbike stuur?
Leg mij eens uit wat zo'n stuur nou inhoud. Het heeft toch geen ruk met het SBK te makenWaarom heet het een Superbike stuur?
Owww, uit de oude doos dus. Wat is het voordeel van zo'n stuur dan? (ik neem aan dat het voordelen heeft anders sturen zij er niet mee).Zoek eens een wat oudere video op met beelden van de eerste Superbike races..jaren '80 met o.a. Schwantz, Rainey, Lawson en McElnea. Dan zie je deze mannen racen met dit soort sturen op Kawasaki's/Suzuki's/Honda's..toen was het nog geen Ducati clubrace
tis heel simpel...je kan makkelijker sturen...met name het insturen van rechtdoor een bocht in ...gaat zooooooooooo makkelijk...Owww, uit de oude doos dus. Wat is het voordeel van zo'n stuur dan? (ik neem aan dat het voordelen heeft anders sturen zij er niet mee).
Ik vind het overigens drie keer niks op een SS, staat veel te tourachtig.
tis heel simpel...je kan makkelijker sturen...met name het insturen van rechtdoor een bocht in ...gaat zooooooooooo makkelijk...
het van richting veranderen op hoge snelheid..of een achtje draaien op lage snelheid...gaat super makkelijk...je gewoon veel meer controle....en je kan lekker normaal door de stad rijden zonder dat je na 100meter pijn in je polsen en dooie vingers hebt....
Zie boven..Owww, uit de oude doos dus. Wat is het voordeel van zo'n stuur dan? (ik neem aan dat het voordelen heeft anders sturen zij er niet mee).
Ik vind het overigens drie keer niks op een SS, staat veel te tourachtig.
Oké! Klinkt goed, jammer dat het er niet uit ziet!tis heel simpel...je kan makkelijker sturen...met name het insturen van rechtdoor een bocht in ...gaat zooooooooooo makkelijk...
het van richting veranderen op hoge snelheid..of een achtje draaien op lage snelheid...gaat super makkelijk...je gewoon veel meer controle....en je kan lekker normaal door de stad rijden zonder dat je na 100meter pijn in je polsen en dooie vingers hebt....
Geen..ik had op mijn ZZR1100 een kroonplaat van ABM en in de doos zat een papier van LSL..wat is het verschil kwa afwerking tussen lsl en abm?
'T is allemaal mooi freeswerk en tsja..een machinebankwerker verdient leuk..en ga niet voor goedkoop..dat gaat mis!Als ik de foto's zie, vindt ik het nog eens niet zo lelijk, zeker bij de SV niet (vloekt niet met een volledige kuip). Aan het icoontje van Napo te zien, zit het stuur ook niet in de weg om goed plat door de bocht te gaan.
MDI levert zo'n ABM stuur en bijbehorend spul. Is nogal een duur adres vindt ik, weet iemand een ander goed(koop) adres ?
Als het zo fantastisch stuurt, waarom zie je er niemand dezer dagen meer mee rijden dan. Zowel Suberbike als MotoGP. Er zit dus kennelijk ook een nadeel aan?
ik heb met sturen ook niet zo'n probleem hoor: sorry voor de resolutieAls ik de foto's zie, vindt ik het nog eens niet zo lelijk, zeker bij de SV niet (vloekt niet met een volledige kuip). Aan het icoontje van Napo te zien, zit het stuur ook niet in de weg om goed plat door de bocht te gaan.
MDI levert zo'n ABM stuur en bijbehorend spul. Is nogal een duur adres vindt ik, weet iemand een ander goed(koop) adres ?
Eh..beetje respect voor de oudjes he!Oké! Klinkt goed, jammer dat het er niet uit ziet!
tis heel simpel...je kan makkelijker sturen...met name het insturen van rechtdoor een bocht in ...gaat zooooooooooo makkelijk...
het van richting veranderen op hoge snelheid..of een achtje draaien op lage snelheid...gaat super makkelijk...je gewoon veel meer controle....en je kan lekker normaal door de stad rijden zonder dat je na 100meter pijn in je polsen en dooie vingers hebt....