Supercorsa's SC1 en SC2 ( gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een gsx-r 750 SRAD 1997, heb daar nu 120/70 en 190/50 opzitten.
Wil daar achter 180/55 van maken. Deze prijzen zien er leuk uit :) .
Ik zag dat je ze ook monteert (in mij geval erg wenselijk), maar hoe zit dat dan met balanceren enzo (heb er niet erg veel verstand van, maar dat moet ook wel gebeuren) kan jij dat ook of moet dat weer ergens anders.
En in welke regio ben je te vinden?

alvast bedankt.
 
een na laatste reactie : Nee ik denk dat de 89 er Honda wat smallere bandejes nodig heeft ( 110 voor? en 140 of 150achter?)

Laatste reactie: Balanceren kan ik ook. No problem.
Regio is 22,3 km ;) west van Rotterdam. ( Maassluis)

NB laatste tijd veel klanten gehad waarvoor ik ook de wielen uit- en ingebouwd heb.
Kost me veel meer tijd dan alleen de banden wisselen. ( 2 losse wielen zijn ruim binnen een half uur klaar)
Vraag voor in- en uitbouwen 5 euro meer per wiel. Maarrr, dat blijft altijd nog goedkoper dan bij de motorzaken.
 
Laatst bewerkt:
nog 1 achterband SC1 met 150km te koop.
3 voorbanden sc1 met 300-450 km
 
Laatst bewerkt:
Kheb binnenkort weer een bult geld (als de verkoopactiviteiten een beetje meezitten)
Als je dan nog een achterband en voorband hebt liggen koop ik graag een setje van je!
 
Laatst bewerkt:
160 ers! Nee sorry. Zal lastig worden. Daar wordt niet al te veel mee gereden.
 
Laatst bewerkt:
BBIL en Narviks:
wie het eerst komt die het eerst maalt: 1 SC1 achterband en 3 SC1 voorbanden zijn nog aanwezig.

Ik woon in Maassluis, 20 km west van Rotterdam.

Mijn mailadres staat in profiel.
bellen kan ook 0105925400
 
BBIL en Narviks:
wie het eerst komt die het eerst maalt: 1 SC1 achterband en 3 SC1 voorbanden zijn nog aanwezig.

Ik woon in Maassluis, 20 km west van Rotterdam.

Mijn mailadres staat in profiel.
bellen kan ook 0105925400

Dan hoop ik dat je zaterdag nog een setje hebt............
Voor mij ff afwachten dus!
 
BBIL, ik bedoelde dat degene die zich het eerst meld de banden dan afneemt.
Het is tot nu toe stil op mijn telefoon, maar als je ze wilt reserveren en afspreken hoe laat zaterdag uitkomt: Pick up the phone and kies 0105925400
 
BBIL, ik bedoelde dat degene die zich het eerst meld de banden dan afneemt.
Het is tot nu toe stil op mijn telefoon, maar als je ze wilt reserveren en afspreken hoe laat zaterdag uitkomt: Pick up the phone and kies 0105925400

tja.....ik moet ff tot zaterdag geduld hebben ivm een verkoop, als dat doorgaat heb ik weer wat geld te spenderen
 
zie beginfoto zou ik zeggen.
Achterband heeft slechts 150km weg, heeft bijna geen slijtsporen en is met bandenwarmers op temperatuur gehouden. Dus geen te snelle opwarming waardoor de bekende slijtage ontstaat.
Voorbanden zijn in gelijke staat, alleen meer km. Je hebt er gewoon nog heel goede banden aan.
 
Laatst bewerkt:
BBIL kijk eens naar setje van NIKOS, die bied nieuwe type aan en woont bij je in de buurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan