Supercross dit jaar?

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Tijdens de Superbikes werd op de videowalls een reclamefilmpje afgespeeld voor de Supercross in het Gelredome dit jaar. Vorig jaar ben ik niet geweest maar dit jaar wil ik erbij zijn.

Mijn eerste logische reactie was: www.supercross.nl jammer helaas, daar staat alle info van vorig jaar op :?
Dan maar www.gelredome.nl wederom helaas, bij de evenementen is geen supercross te bekennen.
www.ticketservice.nl wederom niets te vinden
www.supercross.com kun je waarschijnlijk wel raden :(

Wel vaag aangezien tijdens de superbikes reclame werd gemaakt en ik op de site van FIM een press release heb gevonden waarin de data voor het supercross seizoen 2004 worden bekend gemaakt en daar staat Arnhem gewoon op. Weet iemand hier meer van?

[edit]
Blijkbaar is dit de officiele site: http://www.sxgp.com Arnhem staat er wel bij, samen met Sevilla alleen staat er 2002 maar dat zal wel een typfout zijn
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de voorverkoop binnenkort begint.Ik hep gelezen dat ze de voorverkoop anders doen dan vorig jaar.Ik ben wel benieuwd wie er komen stewart? carmichael? Maar eerst van het weekend naar zolder. everts tegen carmichael
 
Goed nieuws ricky carmichael koment naar arhnem.

mooie line-up (mail gehad met alle rijders)

er word ook nog een freestyle demo gegeven (hoge jumps met salto's enzo..)

word een spectakel (vorig jaar niet geweest maar dit jaar ben ik erbij)
 
mooie line-up (mail gehad met alle rijders)

er word ook nog een freestyle demo gegeven (hoge jumps met salto's enzo..)

word een spectakel (vorig jaar niet geweest maar dit jaar ben ik erbij)
Slecht nieuws carmicheal komt waarschijnlijk niet volgens amerikaanse sites :(
 
niemand die dit nieuws kan bevestigen ?

Klopt! Larocco en Tortelli komen ook niet.... ;(
BRON WWW.MXO.NL

De Amerikaanse Supercrosskampioen en publiekstrekker van de komende Supercross in Arnhem Ricky Carmichael is voor vier maanden uitgeschakeld door een afgescheurde kruisband die hij vandaag opliep tijdens een training in California. Hij zal daar aan geopereerd moeten worden. Dit kan echter pas gebeuren als de ergste zwellingen weg zijn.

De geruchten dat Mike LaRocco en Sebastien Tortelli er niet bij zijn in Arnhem worden steeds sterker. Beide heren zouden de voorkeur geven aan hun testprogramma in de USA. Namens Team YAMAH USA komt waarschijnlijk alleen Chad Reed, zowel David Vuillemin als Tim Ferry willen in de USA blijven om te testen.
 
Chad Reed komt ook al niet ;( ;(

bron www.MXO.nl
Na Ricky Carmichael is nu ook zijn grote rivaal en huidig World Supercross Kampioen Chad Reed uitgeschakeld voor de eerste twee ronden van het World Supercross Kampioenschap. Hij heeft zijn schouder uit de kom en moet binnenkort geopereerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Damn :(

GA ik er eens heen, komen de grote mannen niet :(

Nou ja, voor mij is het toch nieuw, dus ik vermaak me waarschijnlijk toch wel. Crusty Demons vond ik al geweldig, dus dan komt dit live ook wel goed...
 
sevilla was lachen..
70083.jpg

mudaction.jpg

hurleymud04.jpg

voor het publiek dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan