Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel V

Ja :Y :Y (ik wil de husq nog wel testen!!!!) is wel de bedoeling dat er nog een training gaat komen, maar dat is geheel afhankelijk van het weer. Ik ga kijken of we slechtweer korting kunnen krijgen.


Ik ga van de week kijken wat de mogelijkheden zijn. Als er voorkeur is voor een datum! laat het ff weten.

Ik wil me motor ook nog een keer testen!
Met droog weer graag, datum maakt niet uit want ik kan geen enkele maandag....of kan het ook op een andere dag?
Graag snel doorgeven want dan kan ik gaan ruilen.

btw Coenie had jij vandaag niet je eerste échte wedstrijd?
En hoe gingtie???
(geen sm dag voor beginners meer voor deze wedstrijd piloot :N ;) )
 
We willen de baan juist graag voor ons zelf hebben. Zondags kan het aardig druk zijn op Emmen.
:] :9

De rijders die daar op zondag komen, weten dat je die dag kan rijden doormiddel van de supermotard.nl en enkele krijgen ook een mail dat er mogelijkheid is om te rijden,
als je een baan afhuurt daar, dan krijgen die rijders geen mail, en komt het dus ook niet op supermotard.nl..
denk alleen dat het wel moeilijker is, want ze verdienen natuur meer als ze zo mogen komen rijden, dan dat wij er op een dag zijn.. denk ik!!
maar je kunt altijd kijken..
 
yep :] ik heb m,n eerste wedstrijd op lelystad gereden bij de nationale. 1e wedstrijd 14e :)
2e wedstrijd 15e van de 26 man kan erger
op het asphalt ging het goed was ik echt wel snel maar dat cross pffff :? gaat ik echt meer voor trainen dat is echt een kwestie van veel crossen op onverhard ervaring opdoen .als ik dat aanscherp komt het volgen seizoen wel goed mzl 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat heb je goed gedaan man Coen! Chapeau chapeau chapeau Coen *O* *O* .
Maar uh..je doet je 8ternaam dus nog geen eer aan :N ?
 
yep :] ik heb m,n eerste wedstrijd op lelystad gereden bij de nationale. 1e wedstrijd 14e :)
2e wedstrijd 15e van de 26 man kan erger
op het asphalt ging het goed was ik echt wel snel maar dat cross pffff :? gaat ik echt meer voor trainen dat is echt een kwestie van veel crossen op onverhard ervaring opdoen .als ik dat aanscherp komt het volgen seizoen wel goed mzl 8-)
Je weet dat er ook een A groep is he.
 
yep :] ik heb m,n eerste wedstrijd op lelystad gereden bij de nationale. 1e wedstrijd 14e :)
2e wedstrijd 15e van de 26 man kan erger
op het asphalt ging het goed was ik echt wel snel maar dat cross pffff :? gaat ik echt meer voor trainen dat is echt een kwestie van veel crossen op onverhard ervaring opdoen .als ik dat aanscherp komt het volgen seizoen wel goed mzl 8-)

ik heb nog cross wielen te koop voor je }) :Y
 
kan je de baaneigenaar niet voorstellen om het 'slecht-weer' risico op zich te nemen. volgens mij is dat namelijk voor beide partijen gunstiger.

dan reserveert hij gewoon een dag voor ons en vraagt p.p. 35 eu ofzo ongeacht het aantal personen... als het mooi weer is, komen er veel mensen (wel van tevoren aangemeld natuurlijk) en verdient hij daar meer aan dan bijvoorbeeld afgelopen keer. zo wordt het voor Jeroen en Diana makkelijker om het te organiseren en kunnen we dit (volgend jaar) veel vaker doen.

dat is voor ons beter zodat we niet het risico hebben dat we betalen voor een dag regen en hij verdient er waarschijnlijk meer aan omdat hij meer p.p kan vragen en als het niet regent het waarschijnlijk gewoon volle bak is.

dan loopt hij misschien een keer een dagje baanhuur mis omdat het regent, maar dit wordt vast gecompenseerd omdat we het op deze manier vaker kunnen organiseren...

of is dit een gek voorstel?
 
Net contact gehad met de Kartbaan :9

Het volgende:

We hebben de baan gereserveerd staan voor maandag 2 november a.s.. Als de baan de gehele dag NAT is, krijgen we 50% korting! wordt de baan in de loop van de dag droog dan betalen we de volle mep! RESPECT voor POTTENDIJK :} Die Piet is erg meewerkend!!

Dus, het topic deel VI ga ik van de week openen, reserveer alvast de datum!

Inschijven gaat weer als vanouds via het nog te openen topic deel VI. Voor de betalingen moet ik overleggen met Diana! Dus nog ff wachten met betalen :z *D
 
Net contact gehad met de Kartbaan :9

Het volgende:

We hebben de baan gereserveerd staan voor maandag 2 november a.s.. Als de baan de gehele dag NAT is, krijgen we 50% korting! wordt de baan in de loop van de dag droog dan betalen we de volle mep! RESPECT voor POTTENDIJK :} Die Piet is erg meewerkend!!

Dus, het topic deel VI ga ik van de week openen, reserveer alvast de datum!

Inschijven gaat weer als vanouds via het nog te openen topic deel VI. Voor de betalingen moet ik overleggen met Diana! Dus nog ff wachten met betalen :z *D
nice !! *D
en de volle mep, dat is?... wat we de eerste paar keer betaalden of wat we de laatste keer betaalden (toen we korting kregen)?.
niet dat het voor mijn beslissing uitmaakt, want je mag mij er onder voorbehoud bijzetten. wil wel eerst zeker zijn van een auto en kar.
 
of ijs speedway
:N
full
 
Net contact gehad met de Kartbaan :9

Het volgende:

We hebben de baan gereserveerd staan voor maandag 2 november a.s.. Als de baan de gehele dag NAT is, krijgen we 50% korting! wordt de baan in de loop van de dag droog dan betalen we de volle mep! RESPECT voor POTTENDIJK :} Die Piet is erg meewerkend!!

Dus, het topic deel VI ga ik van de week openen, reserveer alvast de datum!

Inschijven gaat weer als vanouds via het nog te openen topic deel VI. Voor de betalingen moet ik overleggen met Diana! Dus nog ff wachten met betalen :z *D
Hoe krijg je het voor elkaar.....altijd de maandag na een wedstrijd :P

Maar wel weer ontzettend :} voor de inspanning enzow :)

Volgend jaar ben ik vast wel weer es van de partij ;)
 
Gaat 'm voor mij weer niet worden. Doordeweeks een complete dag is ff niet te doen voorlopig... :/

Hoop nog een keer Landsard mee te kunnen pakken en dan is het seizoen voor mij wel voorbij... *snif*
 
Terug
Bovenaan Onderaan