Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII

heeft niks met cc te maken maatje heeft een 660 ik een 450 maar hij houd die 450 echt niet bij
wat voor 450 is dat dan? ook een originele yz (lees: korte gearing) van meer dan 8 jaar oud? :P zit m vast niet alleen in het aantal cc's. hij is gewoon wat ouder. als hij net zo snel als die nieuwe zou zijn hadden ze geen nieuwe hoeven te maken :P
mijn top op t rechte stuk is volgens racechrono ruim 110 km/h. harry zat met zijn lc4 geloof ik op de 126 km/h en vorige keer had mighty maus de racechrono even mee en die zat geloof ik over de 130 km/h. dus hoe t komt weet ik niet, maar de feiten liegen niet. kan ook best zijn dat ik te vroeg rem of t gas los laat, maar k ben vorig jaar op dat stuk hard op m'n bek gegaan. dus neem k daar liever niet teveel risico in ;)
van mij mogen ze dat rechte stuk vervangen voor een aantal bochten :P
 
wat voor 450 is dat dan? ook een originele yz (lees: korte gearing) van meer dan 8 jaar oud? :P zit m vast niet alleen in het aantal cc's. hij is gewoon wat ouder. als hij net zo snel als die nieuwe zou zijn hadden ze geen nieuwe hoeven te maken :P
mijn top op t rechte stuk is volgens racechrono ruim 110 km/h. harry zat met zijn lc4 geloof ik op de 126 km/h en vorige keer had mighty maus de racechrono even mee en die zat geloof ik over de 130 km/h. dus hoe t komt weet ik niet, maar de feiten liegen niet. kan ook best zijn dat ik te vroeg rem of t gas los laat, maar k ben vorig jaar op dat stuk hard op m'n bek gegaan. dus neem k daar liever niet teveel risico in ;)
van mij mogen ze dat rechte stuk vervangen voor een aantal bochten :P


rmz 450 2006 4bak
full
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven de filmpjes!

Snelheden? Bla! Ik rij rondjes va 48.7 sec. Julian Loots deed het met 48 rond.

Wie biedt lager? :+

Let even op de topic titel; het blijft een stumperdag vol met idioten die van hun spaarcentjes een redelijke machine hebben gekocht en zich champione del mondo wanen en een hoog posergehalte hebben; terwijl ze nog geen lijnen kunnen rijden! :9
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven de filmpjes!

Snelheden? Bla! Ik rij rondjes va 48.7 sec. Julian Loots deed het met 48 rond.

Wie biedt lager? :+

Let even op de topic titel; het blijft een stumperdag vol met idioten die van hun spaarcentjes een redelijke machine hebben gekocht en zich champione del mondo wanen en een hoog posergehalte hebben; terwijl ze nog geen lijnen kunnen rijden! :9

ik bied lager
45.078

kom trouwens ook niet verder dan 132km/h op het rechte stuk.
leuke filmpje trouwens.
 
Mocht iemand interesse hebben in de WK streams van freecaster.tv van Italie en Duitsland... die kan ik je bezorgen. Normaal moet je voor de 3e manche betalen maar ik heb ze compleet.

Als je een mailtje stuurt naar werner {at} xl-data.nl dan stuur ik je de linkjes... stuur ze svp niet door want eigenlijk mag dit natuurlijk niet... Na een weekje haal ik alle films weer offline, dus download ze even naar je pc en sla ze op.

De films zijn in flv formaat (flash video), dat kan windows media player niet zonder meer afspelen zonder extra codecs. Als je dat lastig vind kun je op VLC: Official site - Free multimedia solutions for all OS! - VideoLAN vlc mediaplayer downloaden die wel alles kan afspelen zonder extra rommel te moeten installeren.
 
Waar blijven de filmpjes!

Snelheden? Bla! Ik rij rondjes va 48.7 sec. Julian Loots deed het met 48 rond.

Wie biedt lager? :+

Let even op de topic titel; het blijft een stumperdag vol met idioten die van hun spaarcentjes een redelijke machine hebben gekocht en zich champione del mondo wanen en een hoog posergehalte hebben; terwijl ze nog geen lijnen kunnen rijden! :9
haha dan rij ik 48.6 sec :] (geweten zegt: 51.1 B| )
maar dan rij ik de volgende keer echt 48.6 ;) eerst mn motor opvoeren

ben bezig met n filmpje maar mn computer doet moeilijk
 
haha dan rij ik 48.6 sec :] (geweten zegt: 51.1 B| )
maar dan rij ik de volgende keer echt 48.6 ;) eerst mn motor opvoeren

ben bezig met n filmpje maar mn computer doet moeilijk

Die van mij wordt ook stiekum opgevoerd en op dieet gezet... hihi
 
dan zit je op pottendijk toch verkeerd denk ik.... :+

tjah, nu gewoon ff goed naar t filmpie kijken en gewoon nadoen haha!
Misschien zondag nog even rijden in Emmen, dus als je ook langs komt, geen probleem!
 
Het was bij mij toch 30 keer niks na 10 weken niet rijden..

En begon eindelijk te wennen aan de nieuwe remmerij en vering toen het zo verdomd hard ging regenen..


Maar in de feuerwehr was het geweldig, vooral de culturele route.. Alleen ik moest van Sid alleen constant op de knietjes dus heb weinig mee gekregen van de natuur. Gelukkig mocht ik wel nog in Sids oerwoud vroeten.
Hopelijk gaat het in villars beter dan wat ik in emmen vertoonde :/
 
ok ok, ga ik op Pottendijk volgende keer ook even jou lijnen bekijken. Misschien hou ik je per ongeluk wel bij. Je vindt af en toe nog wel van die verscholen natuurtalenten...mmmmm..denk het niet.
 
Haha goed plan! Kun je ook die ''strakke'' lijnen pakken haha!
En wie weet komt het dan toch allemaal nog goed.... :P
Nu kan t nog, als de motor verkocht is kap ik er mee!
 
Laatst bewerkt:
dan zit je op pottendijk toch verkeerd denk ik.... :+

tjah, nu gewoon ff goed naar t filmpie kijken en gewoon nadoen haha!
Misschien zondag nog even rijden in Emmen, dus als je ook langs komt, geen probleem!


Zoetermeer->Emmen is toch niet iets voor meerdere keren in de week :+ :P
 
dan zit je op pottendijk toch verkeerd denk ik.... :+

tjah, nu gewoon ff goed naar t filmpie kijken en gewoon nadoen haha!
Misschien zondag nog even rijden in Emmen, dus als je ook langs komt, geen probleem!

Nou de vorige keer was er een dame in de kantine die best mooie lijnen had :P

Zonde van de regen maar gelukkig geen grote schades zo te horen :)

Gaat er nog iemand zaterdag de crosstraining in utrecht doen?
 
44.1 :P

ben die camera geile husq rijder.. :+
Maar ik reed idd voor de kawa om wat lijnen te laten zien....

Groetjes Maarten


En volgens mij hebben we hier toch ook niet te maken met een beginner....
overigens wél iemand die ondanks dat ie veel snellerder is netjes inhaalt en zorgt voor
een mooier filmpje dan met een leeg circuit voor mijn neus.

mischien zou je de volgende keer een filmpje van mij kunnen schieten?, mag je op mijn kawa rijden (je ziet ik ben de beroerdste niet :+ ) én mijn camera op je helm!
Rij ik wel even op die van jou... *D
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij hebben we hier toch ook niet te maken met een beginner....
overigens wél iemand die ondanks dat ie veel snellerder is netjes inhaalt en zorgt voor
een mooier filmpje dan met een leeg circuit voor mijn neus.

Nope... Geen beginner meer idd.. :+
Gewoon een beetje rekening met elkaar houden is niet meer dan normaal toch?? ;)

mischien zou je de volgende keer een filmpje van mij kunnen schieten?, mag je op mijn kawa rijden (je ziet ik ben de beroerdste niet ) én mijn camera op je helm!
Rij ik wel even op die van jou...

Geen probleem, van mij mag je wel ff op die Husq rijden hoor!
Ga ik wel op je Kawa en jou filmen... Lache man!
 
Hahaha! Tjah... sommige dingen kun je gewoon niet goed combineren... ;)
Ach nu de motor er nog is soms beetje roppen op pottendijk is nog wel leuk..
Maar de rest van die K*T straten circuits in NL... nee, laat maar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan