SuperMotardTraining, Pottendijk 14 april 2014

Bazzi

MF veteraan
3 jun 2005
12.437
1
Op 14 april organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) weer een trainingsdag op Emmen.

Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit.
De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers.

Bij voldoende deelnemers hebben wij de baan exclusief voor ons zelf en dus geen last van lekkende karts o.i.d. wat het geval kan zijn als we dan moeten delen.

Hoe aanmelden/ inschrijven/ betalen?

• Inschrijven kan via:
http://www.supermotardtraining.nl/inschrijving/aanmeldformulier-training
•Bij meer dan 20 deelnemers wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Inschrijven en betalen na 1 april kost EUR 7,50 extra.


Zie verder onderaan, voor update.

We moeten minimaal 20 betalende deelnemers hebben die voor 1 april a.s. het bedrag overgemaakt hebben op onze rekening!

Indien wij voor 1 april te weinig betalingen hebben ontvangen wordt de dag geannuleerd. In het verleden werd deze deadline nog wel eens verschoven maar wij zijn nu genoodzaakt deze te hanteren.


Bij annuleren van de dag krijgt iedereen het inschrijfgeld volledig terug gestort!
(bij meer dan 20 man wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort).
Dus bij 40 rijders kost het slechts € 25,- per rijder!

Voorwaarden motor:

•Je motor dient voorzien te zijn van een opvangbak zodat je bij eventuele valpartijen geen vloeistof op de baan lekt waardoor andere rijders in gevaar kunnen komen.
•Handbeschermbeugels dienen op het stuur moeten aanwezig zijn.
•Overlopen en ontluchtingen van de diverse vloeistoffen die in/aan de motor aanwezig zijn, dienen aangesloten te zijn op correct bevestigde en gesloten opvangbak(jes), voldoende groot voor één (1) sessie. Deze opvangbakjes dienen voor elke sessie geleegd te zijn.
•In de paddock dient je motor op een milieumat te staan (voor het circuit in Emmen betreft dit een 2 bij 2 meter groot zeil).
•De motor moet voldoen aan de gestelde geluidseisen (102dB), voorzie je demper van een dB-killer
•Verlichting dient te zijn afgeplakt of verwijderd.
•Kentekenplaat dient verwijderd te zijn.
•Standaard moet gedemonteerd worden.
•Olie aftap / vuldop/ radiateur dop dienen geborgd te zijn.
•Remklauwen dienen geborgd te zijn


Wij sluiten hiermee aan bij de regels van de KNMV en de MON en is puur voor de veiligheid van jezelf en anderen. Wij controleren de motoren daarnaast op kleine gebreken. Het is absoluut niet de bedoeling om rijders weg te sturen.

Het gebruik van een vloeistof dicht kleed (bouwzeil) verplicht, met rond om de machine 1 meter werkruimte (LET OP DUS geen milieukleed uit de cross!). Dit is een aanvullende eis voor de vergunning voor de Pottendijk. De verplichte kleden zijn eventueel te verkrijgen op het circuit. Het niet naleven van deze eisen kan resulteren in weigering van deelname en een boete voor de baaneigenaar. Zowel de baaneigenaar als wij zullen hier op controleren.




Aanvullende informatie:

Er wordt tegen de klok in gereden.
Verlaten van de baan gebeurd op achterin vlak bij de kartshop. Bij het verlaten van de baan steek je duidelijk je arm omhoog.
Maximaal 40 deelnemers.
Deze dag is bedoeld voor alle supermotardrijders. Wedstrijdrijders zijn natuurlijk welkom, maar dienen rekening te houden met de langzamere rijders.

Keuren tussen 9:30 en 10:00.
Melden bij de SMT banner.


Indien je later bent geen probleem, maar heb je wel kans dat je moet wachten omdat wij zelf aan het rijden zijn. Zonder goedkeuring is het niet toegestaan te gaan rijden.

Ter verduidelijking dit is geen commerciële activiteit we willen gewoon een dag organiseren zodat er lekker gereden kan worden.

= betaald
Let op inschrijving is pas definitief na ontvangst betaling.

Tot 14 april!


1. Bazzi *O*
2. Motor van JvD *O*
3. Bully *O*
4. Lankh *O*
5. Cige *O*
6. L. de Koning *O*
7. Willem *O*
8. Coenicrossi *O*
9. Radical *O*
10. Donderbokje *O*
11. T. Korteland *O*
12. Stonehouse *O*
13. W. Kroon *O*
14. Tarmax *O*
15. RJ de Jong *O*
16. R. Roeloffzen *O*
17. K. Perez *O*
18. J. Kelders *O*
19. R. Plaggenmarsch *O*
20.


Update

Vanwege het niet halen van het benodigde aantal betalingen voor 1 april is met circuit Pottendijk het volgende overeengekomen:

14 april kan er gewoon gereden worden, weliswaar niet als SMT exclusief.
Dit houdt in dat de mogelijkheid bestaat dat er gewisseld dient te worden indien er karters komen. Verder zal de organisatie in handen zijn van de Pottendijk en niet van SMT.

Wij zullen een lijst met betaalde deelnemers doorgeven aan de Pottendijk, zodat je na hun goedkeur de baan op kan.
 
Laatst bewerkt:
grapje zeker..... 1 april

Ik kom waarschijnlijk KIJKEN, kan ik combineren met een bezoek aan wat klanten daar ;-)
 
Geen geld, is een mooie brommert. :)

Count me in. Zal me van de week even via de site inschrijven. :Y
 
Oei de 14e wel vrij...
Maar de dag ervoor is het ONK, ga nog effe kijken wat ik ga doen..
 
zaterdag kun je ook trainen op lelystad

tussen alle knmv supermotard wedstrijdrijders.... Dus voor een beginner misschien niet de beste optie. De meeste trainen daar op zaterdag om op zondag dan een goede wedstrijd te rijden. Die gasten hebben dan ook op zaterdag al een wedstrijdmentaliteit..... en zitten vaak niet echt te wachten op een stuntelende rijder.
 
tussen alle knmv supermotard wedstrijdrijders.... Dus voor een beginner misschien niet de beste optie. De meeste trainen daar op zaterdag om op zondag dan een goede wedstrijd te rijden. Die gasten hebben dan ook op zaterdag al een wedstrijdmentaliteit..... en zitten vaak niet echt te wachten op een stuntelende rijder.
Tsss ga jij nu een beetje iedereen hier uitschelden voor een stuntelende rijder :?
Je kan direct zien dat je stopt met rijden :N

:+ ;) 8-)
 
Tsss ga jij nu een beetje iedereen hier uitschelden voor een stuntelende rijder :?
Je kan direct zien dat je stopt met rijden :N

:+ ;) 8-)

voorlopig staat mijn trouwe husqy nog lekker warm bij me binnen... dus als je me gaat uitdagen :P :]
 
rij zelf nationalen ben ook geen wk topper.valt best mee gewoon op je lijn blijven rijden en niet achterom kijken dan komt alles goed!!
 
Eerste betaling is ontvangen.... nog min. 19 te gaan.
 
rij zelf nationalen ben ook geen wk topper.valt best mee gewoon op je lijn blijven rijden en niet achterom kijken dan komt alles goed!!

mee eens, maar iemand die een xr600 heeft o.i.d. en geen circuitervaring is meestal voor een wedstrijdrijder een gevaarlijke rijdend object. Dat kun je iemand zonder circuit ervaring niet kwalijk nemen en ook de onk rijder niet. Vandaar dat SMT trainingen specifiek zijn voor beginners. Natuurlijk kan iedereen vrij deelnemen aan een vrijtraining op zaterdag. Dat is voor de gevorderde rijder van SMT ook een perfecte kans!
 
mee eens, maar iemand die een xr600 heeft o.i.d. en geen circuitervaring is meestal voor een wedstrijdrijder een gevaarlijke rijdend object. Dat kun je iemand zonder circuit ervaring niet kwalijk nemen en ook de onk rijder niet. Vandaar dat SMT trainingen specifiek zijn voor beginners. Natuurlijk kan iedereen vrij deelnemen aan een vrijtraining op zaterdag. Dat is voor de gevorderde rijder van SMT ook een perfecte kans!

Veel van de jongens die met jullie meegaan kunnen op deze dag goed rijden. Afgelopen jaar waren de zaterdagtrainingen nou niet bepaald druk.

Zelf heb ik geen problemen met beginners op de baan. Voor iedereen is er een eerste keer, we moeten allemaal leren. Zoals Mario al zegt, eigen lijn rijden in niet achterom kijken. De snellere rijder rijd er wel omheen.
 
tussen alle knmv supermotard wedstrijdrijders.... Dus voor een beginner misschien niet de beste optie. De meeste trainen daar op zaterdag om op zondag dan een goede wedstrijd te rijden. Die gasten hebben dan ook op zaterdag al een wedstrijdmentaliteit..... en zitten vaak niet echt te wachten op een stuntelende rijder.

Al is het voor de echte beginner super om met jullie mee te gaan!
Bij jullie dagen is het naast de baan zeker zo gezellig als erop!
 
Al is het voor de echte beginner super om met jullie mee te gaan!
Bij jullie dagen is het naast de baan zeker zo gezellig als erop!


Eerlijk gezegd zien we de laatste tijd weinig 'echte' beginners, en rijden er jongens tussen die het aardig zouden doen bij de nationalen. :)

Zelf ben ik van mening dat onze dagen juist niet ALLEEN voor beginners zijn er wordt alleen meer rekening gehouden met de beginners dat is een hele andere insteek.

Wedstrijdrijders kunnen het gewoon gebruiken als reguliere training.
Hoe en waar kan je veilig inhalen dat kan je eigenlijk alleen traininen tijdens de wedstrijd. ;)

Mes snijd aan 2 kanten. ;)
 
mee eens, maar iemand die een xr600 heeft o.i.d. en geen circuitervaring is meestal voor een wedstrijdrijder een gevaarlijke rijdend object. Dat kun je iemand zonder circuit ervaring niet kwalijk nemen en ook de onk rijder niet. Vandaar dat SMT trainingen specifiek zijn voor beginners. Natuurlijk kan iedereen vrij deelnemen aan een vrijtraining op zaterdag. Dat is voor de gevorderde rijder van SMT ook een perfecte kans!

XR600's doen het nooit dus argument invalid :+
 
Veel van de jongens die met jullie meegaan kunnen op deze dag goed rijden. Afgelopen jaar waren de zaterdagtrainingen nou niet bepaald druk.

Zelf heb ik geen problemen met beginners op de baan. Voor iedereen is er een eerste keer, we moeten allemaal leren. Zoals Mario al zegt, eigen lijn rijden in niet achterom kijken. De snellere rijder rijd er wel omheen.

Precies Carlo. De snellere rijders moeten sowieso rekening houden met de langzamere rijders (tijdens trainingen dan). Zolang er maar een beetje lijnen worden gereden.

Als je je stoort aan langzamere rijders kun je beter iets anders gaan doen, want hopelijk is er altijd iemand langzamer :+.
 
Zo, ingeschreven. Van de week even overboeken... :)

Klein dingetje, en eigenlijk doet het er niet toe....maar bij het inschrijven via de site wordt er ook naar een SMT-nummer gevraagd. Heb ik dat überhaupt? Het is geen verplichte vraag, dus sowieso geen issue... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan