Supermoto/ enduro vakantie

6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Mannen,


Ik ben van plan om in mijn vakantie de husq achterop de camper te knallen en een mooie rit door Europa te maken om links en rechts wat sm-circuits aan te doen en me vooral goed te vermaken!

Nu moet ik die rit natuurlijk wel een beetje plannen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben dus op zoek naar mooie sm-circuits in Europa. Misschien kennen jullie wat mooie circuits of heeft één van jullie ooit zo'n trip geplant of gemaakt?

Ik kan de noppen meenemen, mocht iemand nog een hele toffe plek weten voor de enduro.

Alle tips omtrent de trip zijn welkom!!
 
Laatst bewerkt:
www.mxbaneneuropa.com

edit:
Ah, SM circuits.
Die zijn er niet zoveel.
Pleven
harzring
spa
bilstain
erzegbirgring
 
Laatst bewerkt:
Thanks Snorro, dat zijn er al een paar. Zal eens gaan kijken!

Welke circuit bedoel je dan Diverence? Dan kan ik er eea over opzoeken.



Is t niet zo dat je op heel veel kartcircuits mag rijden met de sm?
Zijn ze in t buitenland trouwens ook zo "zeikerig" als in NL?
 
Mannen,


Ik ben van plan om in mijn vakantie de husq achterop de camper te knallen en een mooie rit door Europa te maken om links en rechts wat sm-circuits aan te doen en me vooral goed te vermaken!

Nu moet ik die rit natuurlijk wel een beetje plannen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben dus op zoek naar mooie sm-circuits in Europa. Misschien kennen jullie wat mooie circuits of heeft één van jullie ooit zo'n trip geplant of gemaakt?

Ik kan de noppen meenemen, mocht iemand nog een hele toffe plek weten voor de enduro.

Alle tips omtrent de trip zijn welkom!!

www.supermoto-central.com
Supermoto Central World Supermoto Tracks - Google My Maps

hele mooie lijn met circuits vanaf Nederland richting Spanje! als je die allemaal gaat bekijken kun je wel een maandje op vakantie :]

check ook supermotard.be daar staan ook nog andere circuits op. Volgens mij keuze genoeg!
 
Nice!! Hier kan ik zeker wat mee!!

Ga er vanavond eens voor zitten om al de sites van de circuits te bekijken!! heb er een aantal bekeken en bij de meeste kun je of op zaterdag of swoensdags rijden. Dat zou top zijn! Dan heb ik iedere keer een dag of twee; één om naar t volgende circuit te rijden en nog eentje om lkkr aan t water te gaan liggen....

Ik werk in t onderwijs, dus ik heb 7 weken vakantie! Daar kan ik makkelijk een week of drie van missen :)
 
Laatst bewerkt:
Vergeet villars niet!

dsc0673j.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf baantje..... al denk ik, met al die banen in France, dat ik niet richting t oosten ga rijden....
Ik heb ook zitten denken om de oversteek naar UK te maken, aangezien daar ook veel banen liggen en er ook veel motorsport evenementen worden georganiseerd op bijvoorbeeld defensieterreinen....
 
Waarom ga je begin aug niet 4 dagen mee naar de erzgebirgsring? Een van de mooiste banen in europa (zo niet de mooiste) met mooi offroad. Niet alle banen hebben offroad.

Die kaart die ik heb gemaakt staan ook niet alle kleine banen op, moet er nog wat meer tijd in steken.
 
Waarom ga je begin aug niet 4 dagen mee naar de erzgebirgsring? Een van de mooiste banen in europa (zo niet de mooiste) met mooi offroad. Niet alle banen hebben offroad.

Die kaart die ik heb gemaakt staan ook niet alle kleine banen op, moet er nog wat meer tijd in steken.

:+ ik promoot supermoto-central en jij supermotardtraining.nl :Y *O* *O* :P

goed bezig Roderick 8-)
 
Waarom ga je begin aug niet 4 dagen mee naar de erzgebirgsring? Een van de mooiste banen in europa (zo niet de mooiste) met mooi offroad. Niet alle banen hebben offroad.

Die kaart die ik heb gemaakt staan ook niet alle kleine banen op, moet er nog wat meer tijd in steken.


Omdat ik het rondtrekken ook heel leuk vind. Bovendien vind ik er weinig aan om meer dan twee dagen op dezefde baan te rijden....

Dat er bij sommige banen geen offroad (op sm) in zit vind ik alleen maar positief, ik zie het meer als een noodzakelijk kwaad _O-
Als ik graag in het zand wil spelen zet ik 'm op noppen, dan wil ik niet moeten klooien met die slicks en die grote remmen :+
 
Omdat ik het rondtrekken ook heel leuk vind. Bovendien vind ik er weinig aan om meer dan twee dagen op dezefde baan te rijden....

Dat er bij sommige banen geen offroad (op sm) in zit vind ik alleen maar positief, ik zie het meer als een noodzakelijk kwaad _O-
Als ik graag in het zand wil spelen zet ik 'm op noppen, dan wil ik niet moeten klooien met die slicks en die grote remmen :+


Als je nu elke avond de spullen inpakt en op een andere plek gaat staan die 4 dagen. Het circuit heeft namenlijk elke dag een andere lay-out! :Y Dus dan heb je hetzelfde gevoel toch nog een beetje. Die baan is gewoon groot genoeg om het telkens anders te rijden. Dat is niet te vergelijken met de reguliere banen in Nederland!

T.a.v. het rijden in zand met slicks..... heb je dan toch wel een beetje gelijk in :+ . Persoonlijk rij ik nooit op noppen in het zand dus ik weet niet beter dan dat er weinig grip is op het zand.

Ga je nog een reisverslag maken over de verschillende banen :9~ :9~ :Y Als er leuke goede banen zij zitten dan willen wij als SMT daar mogelijk wel een paar dagen gaan rijden. Dus hoor graag de verhalen over de verschillende circuits!
 
Omdat ik het rondtrekken ook heel leuk vind. Bovendien vind ik er weinig aan om meer dan twee dagen op dezefde baan te rijden....


Daarom kan je ook twee dagen mee!
Rij je dan door de Harzring, Villar sous Ecot en dan naar Motoland Aragon!

Die laatste stond er nog niet bij!
 
Als je nu elke avond de spullen inpakt en op een andere plek gaat staan die 4 dagen. Het circuit heeft namenlijk elke dag een andere lay-out! :Y Dus dan heb je hetzelfde gevoel toch nog een beetje. Die baan is gewoon groot genoeg om het telkens anders te rijden. Dat is niet te vergelijken met de reguliere banen in Nederland!

T.a.v. het rijden in zand met slicks..... heb je dan toch wel een beetje gelijk in :+ . Persoonlijk rij ik nooit op noppen in het zand dus ik weet niet beter dan dat er weinig grip is op het zand.

Ga je nog een reisverslag maken over de verschillende banen :9~ :9~ :Y Als er leuke goede banen zij zitten dan willen wij als SMT daar mogelijk wel een paar dagen gaan rijden. Dus hoor graag de verhalen over de verschillende circuits!
Wordt echt hoog, hoog tijd dat we jou eens het zand in trappen met wat noppen! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan