Supermoto offroad training bij MX indoor in Roosendaal

Ben ik ook...anders had ik me eraan verplicht om de 20 vol te maken. eerst volgende keer mag je een ere rondje rijden :}

Nou helaas..... Er heeft een van de inschrijvers zich alsnog afgemeld om dat hij op dit moment geen vrij meer kon regelen :? .
Dus Dirt harry _O- :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y jij bent nummer 20 :9

ps het blijft doorgaan (ook al hebben we maar 19 rijders).
 
In ieder geval mooi dat t door gaat mannen! Lijkt me nogal frustrerend dat je iets organiseert en het dan niet door kan gaan door te weinig animo.

Als jullie dit jaar nog een keer een dagje organiseren bij roosendaal (of Genk) ben ik er sowieso bij.
 
Volgende x aanmelden is gelijk betalen.

We gaan kijken of dit met Ideal mogelijk is op de site maar er komt meer bij kijken dan knippen en plakken. Dus die mogelijkheid zit er niet gelijk morgen of overmorgen op.
 
Laatst bewerkt:
Paypal geen optie?! Zijn tegenwoordig ook zat mensen die dat gebruiken. Voor degene die het niet hebben gewoon betaling met overschrijving aanbieden?
 
OP is bijgewerkt.

Al de rest van de mensen die zich ingeschreven hebben nu ook betalen kunnen wij rustig slapen.
 
Nou helaas..... Er heeft een van de inschrijvers zich alsnog afgemeld om dat hij op dit moment geen vrij meer kon regelen :? .
Dus Dirt harry _O- :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y jij bent nummer 20 :9

ps het blijft doorgaan (ook al hebben we maar 19 rijders).
Hey jongens, en meisje... ik ben blij voor jullie dat het doorgaat. Ik spaar mijn beschikbare dagen dan toch liever voor de Emmen dagen. Ik zie de komende maand nog genoeg zand.
Ik maak mijn vuurdoop op het onverhard met gladde bandjes dan maar in Duitsland!
Ervanuitgaande dat we het vaste plan hebben om mee te gaan.
 
Laatst bewerkt:
betalingen zijn weer verwerkt in de OP.
Helaas toch nog 7 personen die het nog niet in orde hebben gemaakt.
Graag binnen 3 dagen de betaling te voldoen.
 
Beetje laat, maar zou ik ook nog mee kunnen doen.
Zie dit topic nu pas, anders had ik eerder gereageerd.
Ben overigens behoorlijk beginner.


Stuur een mailtje naar info apendingentje supermotardtraining.nl en we sturen je het inschrijfformulier op. Wel na ontvangst van het formulier direct betalen.
Moet nu werken, dus kan vanavond pas in de mailbox kijken.
 
We missen ondanks de nodige herinneringen (per mail) nog betalingen..... -O-

Dag gaat sowieso door, wel jammer dat sommige geen gehoor geven.
 
ahhh, ik heb dan wel regenbanden maar heb in mijn hele leven 3 keer op zand gereden o.i.d. en nooit een crossmotor gehad.
Als je een beetje ervaring hebt met crossen zal je al sneller zijn dan ik 8-)
Dat is dus niet het geval!

Achja, ik ga gewoon lekker spelen in die zandbak daar haha.
 
of opsnijden, maar das wel zonde. Achter is nog een goede band. En het zand is daar wel goed te doen volgens mij met slicks (precuts)
 
Terug
Bovenaan Onderaan