Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Hallo altesaam...
Ik denk ook hier maar even proberen...
Ik zoek een 320 remschijf voor op een KTM520 naaf.
Montage maat 6x 143mm..
Wie heeft er iets liggen waar hij vanaf wilt...
Is voor projectje.... O-)
 
Goedenavond heren,
Is er iemand bij jullie die handig is met bedrading en aansluiten van knipperlichten enz om een beetje legaal te rijden. Er zit al een accu met verlichting , startmoter aangesloten. Heb een heel pakket met draadboom, knipperlichten, toeter, contactslot enz. gekocht en geprobeerd alle tekeningen erbij te ontcijferen, maar hier moet ik echt afhaken😩. Misschien iemand hier die kan helpen, tegen vergoeding uiteraard, uit regio den haag/scheveningen? Alle tips welkom, thnx!
Het gaat om een honda crf 450 x
 
Hier weer even leven inblazen.

Ik reed vanavond van Leiden richting Haarlem, kwam toen tussen Katwijk en Noordwijk nog een supermoto rijder tegen, volgens mij een husky. Degene zwaaide nog maar zag het een beetje laat, was net m'n tripmeter op 0 aan het zetten :P

Iemand van hier?
 
Hier weer even leven inblazen.

Ik reed vanavond van Leiden richting Haarlem, kwam toen tussen Katwijk en Noordwijk nog een supermoto rijder tegen, volgens mij een husky. Degene zwaaide nog maar zag het een beetje laat, was net m'n tripmeter op 0 aan het zetten :P

Iemand van hier?

Was dat op de N206 rond 20:50-21:00? Dan was ik het. :W
 
Wie rijdt er op straat met een KTM exc 525? Heb nieuwe tandwielen nodig en nu twijfel ik tussen 15/48 of 16/48. Of iemand een andere vertanding die lekker rijdt op straat?
 
Wie rijdt er op straat met een KTM exc 525? Heb nieuwe tandwielen nodig en nu twijfel ik tussen 15/48 of 16/48. Of iemand een andere vertanding die lekker rijdt op straat?

Ik rijd met mijn 525 op straat. Ik gebruik 15/45, vind ik zelf de fijnste verhouding. Had eerst 14/45 maar dat vond ik net iets te kort.
16 gaat trouwens niet passen vooraan ben ik bang, 15 is al vrij krap.
 
Ik rij een ktm 560 SMR daar zit standaard 15/40 op. Ik heb voor aangepast naar 14. Dat maakt het bij het stoplichten en langzaam rijden wat makkelijker met die 15 voor reed ik 17 km/h in z'n 1 stationair.

ktm 560 SMR is nl een officiele circuit fiets
 
Zo, en toen was het Oktober... SMZH op sterven na dood?

Wordt er nog wat gedaan met Halloween dit jaar? Valt op een maandag, zondag ervoor zou schikken, ben dan net terug in het land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan