lennart0r

MF veteraan
11 jan 2012
4.309
1.101
Twente
Hopelijk is het geen grap, maar wie is er nog meer bij aanstaande woensdag bij supermotorschool op het Eurocircuit in Valkenswaard?

Ik heb nog nooit op een supermoto of uberhaupt een crossmotor gezeten, dus ben heel benieuwd wat voor dag het gaat worden!

2014032110030382243891.jpg
 
Ja het kost wat, maar dan krijg je (hopelijk) ook wat. Bovendien gaat het woensdag vrijwel zeker regenen, dus dat wordt lekker driften :]
 
Mijn conditie is momenteel aardig op peil, 10 kilometer hardlopen doe ik met twee vingers in de neus (al zou je dat niet direct denken als je mijn bourgondische lichaamscontouren ziet).
 
Laatst bewerkt:
Hardloop conditie is heel wat anders dan motor conditie, maar is altijd beter dan helemaal geen conditie
 
Op de motor of supermoto gebruik je andere spieren en is het minder constant dan een duurloopje.
 
Hopelijk is het geen grap, maar wie is er nog meer bij aanstaande woensdag bij supermotorschool op het Eurocircuit in Valkenswaard?

Ik heb nog nooit op een supermoto of uberhaupt een crossmotor gezeten, dus ben heel benieuwd wat voor dag het gaat worden!

[afbeelding]
Jij gaat morgen plezier hebben :Y *O*
 
Ik heb het overleefd!! Niet onderuit gegaan. Lekker lang gereden en veel oefeningen gedaan, voor mn gevoel natuurlijk niet lang genoeg, had nog wel een uur langer door willen gaan!). Ik vond het vooral erg uitdagend, dat driften.
 
Terug
Bovenaan Onderaan