Supersportmeiden achter de mascotte aan

Mijn voorkeursdatum:

  • Zaterdag 11 juli

    Stemmen: 1 4,5%
  • Zondag 12 juli

    Stemmen: 5 22,7%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 2 9,1%
  • Zondag 19 juli

    Stemmen: 7 31,8%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 4 18,2%
  • Zondag 26 juli

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
mijn kat ligt op de agenda, dus ik kijk morgen wel effe ;)

(het ei (= lees: ruud) was vanochtend in de vijver van de buren gevallen _O- ik zat lekker buiten te ontbijten en ineens hoorde ik allerlei verwoedde plons- en spettergeluiden! hahaha! tien seconden later kwam ie kletsnat op de schutting gesprongen, met een voor ons bekende, "appelige" blik van "huh, watskeburt?" ik kwam NIET meer bij!)

heb wel een foto gemaakt van hoe kletsnat ie was, maar helaas, heb nog stééds niet het kabeltje van de camera gevonden..... :(

weet trouwens dat mijn weerstand nog niet top is, want ik ben vandaag de hele dag ziek geweest, buikloop, zit hélemaal onder de uitslag en ik voel me verrot (en moet nu vanavond dus nog werk inhalen dat ik vanmiddag niet heb kunnen afmaken, want ik moest mijn bed in) het went zo snel dat alles goed gaat, dat ik vergeet dat het soms ook een dagje iets minder of gewoon ronduit slecht kan gaan '( maar goed, ik leef nog, en het trekt alweer een beetje weg, gelukkig

edit: maar voor mijn gevoel hadden ze die pannenkoek dus gemaakt met pure roomboter, volle melk en 100 eieren, want zo voelde mijn lichaam zich vanochtend.... |(


whahaha ja zulke foto's hebben wij ook van onze kat, die van ons is eigenlijk een poes maar als ik hier ga posten over natte poezen krijgt men misschien rare gedachten. |(

Tjee dus de hele dag beroerd dat is niet zo mooi. Allergisch voor koemelkeiwit en ei?
of zit ik er helemaal naast. :?
Hopelijk morgen weer fris en fruitig.
*O*
 
Hier dingus van Ster.

Is 27 september niet heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg.
Of doen we en en :+


En als mensen het te ver vinden, kunnen ze hier ook een matrasje neer gooien om te slapen hoor.
En dan lekker ontbijt op bed, dat krijg ik namelijk nooit van Ster :+ :X

ja maar dan moet ik een nacht zonder dinges en kindertjes, das nie leuk nie :N
Maar misschien als we dan het weekend in Amstelveen zitten dat ik hier kan overleggen dat ik weer op de motor ga.
Maar lief aangeboden.
groetjes Ageeth
 
Laatst bewerkt:
Hier dingus van Ster.

Is 27 september niet heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg.
Of doen we en en :+


En als mensen het te ver vinden, kunnen ze hier ook een matrasje neer gooien om te slapen hoor.
En dan lekker ontbijt op bed, dat krijg ik namelijk nooit van Ster :+ :X

ik dacht roep een datum dat ik zeker kan :+
 
Ha! Dat wordt een thuiswedstrijd voor mij dus! En ik heb trouwens ook voldoende slaapplaatsen nu mocht dat nodig zijn.

Maarre....begin augustus dan maar? *D :]


Begin augustus wil mijn Dingus best voorrijden maar niet van 14 tm 22-08 want dan zitten we in Schotland. :]

8 of 9 augustus zou wel kunnen en dan speciaal voor Nutty 27 september nog een ritje *O*

Ik zou natuurlijk een topic kunnen openen voor 9 augustus O-)

Roept u maar :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan