SuperSportMeiden naar de Efteling

Ster

MF veteraan
21 jun 2004
39.830
14
Hallo meiden van het SuperSportMeiden Topic!!

Hierbij dan het beloofde topic over ons najaars cq winteruitje naar de Efteling.

15 januari 2012 gaan we naar de Efteling!

1243d0a9qitl3ya1.png



Winter+Efteling.jpg



winterefteling-drukke-dagen-kalender.gif


Dus geef aan of je mee wilt, met of zonder dingus en evt kids. Tot in de Efteling *D :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo meiden van het SuperSportMeiden Topic!!

Hierbij dan het beloofde topic over ons najaars cq winteruitje naar de Efteling.

[afbeelding]

Graag hoor ik hier van jullie de voorkeuren, het is misschien nog wat vroeg voor dit topic maar aangezien sommigen van jullie rekening moeten houden met vakanties, roosters en diensten hebben we op deze manier de meeste kansen dat iedereen kan.

Ik zelf zat de denken aan januari gezien onderstaande kalender.

[afbeelding]

Dus geef aan of je mee wilt, met of zonder dingus en evt kids. Tot in de Efteling *D :W


*O* *O*

Januari :Y
Met dingus :Y
Kids ligt aan de datum ;) als ze meewillen :X
 
jippieieieieieieieieieie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer een goed initiatief, luus! :Y

enne, hier ook GRAAG januari :Y
Frasier, Piewie en ik melden ons aan (en als Piewie niet mee kan of wil, dan mag ie een dagje naar opa en oma die 'm dan wel sprookjes voorlezen over kaboutertjes en drakies :+ )

liefs,
VaVaVonne
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook mee, zonder dingus...

Ik ga tegen die tijd vrij proberen te krijgen voor de datum die eruit rolt. Januari lijkt me qua drukte idd wel een goede keus :Y
 
...
(... naar opa en oma die 'm dan wel sprookjes voorlezen over kaboutertjes en drakies :+ )
...

Ja zeg, dat wordt nu natuurlijk lastig kiezen. Drakies bij Vonne's opa en oma.... :9
Nah, doe toch maar de winterefteling! Drakie + dingus. Januari is prima.
 
Mijn dingus wil alleen mee als hij zijn nieuwe auto heeft...... :+

Misschien is 'ie in de war met Safaripark Beekse Bergen, je mag nl. niet met je auto door de Efteling crossen. :+

Da's wel heel dapper, met een fonkelnieuwe auto door het Safaripark tussen de leeuwen en ander groot wild rondrijden. Ik ken iemand waarbij ooit eens een neushoorn tegen z'n auto is gelopen en "gelukkig maar een klein krasje" had. :?

O ja, dat was ik zelf |(
 
Misschien is 'ie in de war met Safaripark Beekse Bergen, je mag nl. niet met je auto door de Efteling crossen. :+

Da's wel heel dapper, met een fonkelnieuwe auto door het Safaripark tussen de leeuwen en ander groot wild rondrijden. Ik ken iemand waarbij ooit eens een neushoorn tegen z'n auto is gelopen en "gelukkig maar een klein krasje" had. :?

O ja, dat was ik zelf |(
_O- _O-

We hebben toen heel verstandig de bus genomen :Y

De leasemaatschappij vindt dat soort acties niet leuk :N
 
Laatst bewerkt:
Misschien is 'ie in de war met Safaripark Beekse Bergen, je mag nl. niet met je auto door de Efteling crossen. :+

Da's wel heel dapper, met een fonkelnieuwe auto door het Safaripark tussen de leeuwen en ander groot wild rondrijden. Ik ken iemand waarbij ooit eens een neushoorn tegen z'n auto is gelopen en "gelukkig maar een klein krasje" had. :?

O ja, dat was ik zelf |(

En leg dat maar eens uit aan de leasemaatschappij....................

"ow die kras? Nou dat kwam omdat er een neushoorn tegen mn auto opliep"

*leasemaatschappij zoekt in de papieren of bewuste meneer bekend staat als notoire drankgebruiker..........*
 
Hallo meiden van het SuperSportMeiden Topic!!

Hierbij dan het beloofde topic over ons najaars cq winteruitje naar de Efteling.

[afbeelding]

Graag hoor ik hier van jullie de voorkeuren, het is misschien nog wat vroeg voor dit topic maar aangezien sommigen van jullie rekening moeten houden met vakanties, roosters en diensten hebben we op deze manier de meeste kansen dat iedereen kan.

Ik zelf zat de denken aan januari gezien onderstaande kalender.

[afbeelding]

Dus geef aan of je mee wilt, met of zonder dingus en evt kids. Tot in de Efteling *D :W



Hoi januari, prima mijn dingus laat ik thuis, de kids tja die heb ik nog steeds niet gevonden. }) ( ik moet mijn diensten aanvragen wacht op de def. datum, we hebben nog even.
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan