zo gister de recall gedaan samen met 24.000km beurt
inlaat 0.15/0.16 en uitlaat 0.25/0.27 dus binnen de norm
de nokken waren spiegelglad,niks blauw of spanen
wat een gepiel om de deksel er weer op te krijgen
wel mooi hoe de japanners zo'n kleppentrein maken
ben immers boxers gewend je weet wel M14 enzo
Mooi, beetje gelijke waardes als bij mij.
Wat was bij jouw de km stand? Gewoon om eens in te schatten hoe de klepspeling verloopt.
En ja, het is effe pielen om die klepdeksel zonder krassen eruit te pulikken.....
Marc
Hahaja,
het is zoals het meestal is Marc. Bij mij dan.
Ik ben momenteel aan het dubben of ik de voorvering zal laten vervangen door progressieve veren. Ik heb dat destijds bij mn vorige fiets ook gedaan, die was toen wel op moment van vervangen van de veren 22 jr oud en die vervanging was erg positief op het rijgedrag.
In de Soes zitten geen oude veren en ik kan niet goed inschatten of het verschil nu merkbaar zal zijn of niet? Iemand op t forum ervaring mee? En zo ja waaraan merk je zelf het verschil? De reclame teksten zijn duidelijk maar eigen ervaring spreekt mij meer aan :-)
ketting "Love It or Hate It"
met de motor toeren is zo iets als de hond uitlaten
nou parkeer ik de motor bij iemand op z'n nieuwe oprit
je kent dat wel praatje,sapje,vertellen hoe mooi 't is
ligt onder de motor een hele klodder kettingsmeer ik denk ja fuck... dat heb je met een ketting
dus belray bleutac gaat in de ban en een olie emmer (lees:smeersysteem) wil ik niet op de motor
ik probeer HKS kettingsmeer maar eens
dit dus HKS Plus Kettingsmeer Blik 500 ml + Druppel Doseer Flacon
Beetje duur naar mijn smaak, wat is er mis met S100 ketting spray ? kost de helft.
ik weet 't, ziet zot uit een ketting handmatig indruppelen
maakt niet uit imo
ik denk dat de spay het euvel is "teveel in 1x" je moet immers de hele ketting nalopen
leg je voortandwiel maar eens bloot,niet meer normaal wat daar zit
m'n buurman rijdt een Honda NC700 met osco "olie emmer"tis ook geen feest
20 jaar cardan , nu m'n 1e ketting wordt nog lachen dit
ik weet 't, ziet zot uit een ketting handmatig indruppelen
volgende week naar Luxemburg, 4 weken later naar Zweden
kijken hoe 't houd
Ik heb al tien jaar een OSCO, werkt nog steeds perfect. Destijds ook op de Bandit gehad. Je moet alleen de juiste olie zien te vinden.
Gebruik nu versnellingsbakolie, ietwat dikker maar werkt perfect. De smurrie bij het voortandwiel valt heel erg mee.
Mooi, beetje gelijke waardes als bij mij.
Wat was bij jouw de km stand? Gewoon om eens in te schatten hoe de klepspeling verloopt.
En ja, het is effe pielen om die klepdeksel zonder krassen eruit te pulikken.....
Marc