Suzuki bandit 600 start niet

lerac73

Rookie
9 dec 2015
15
0
2 weken geleden heb ik nog mee kunnen rijden maar nu start de motor niet.

Je ziet wel contact branden maar wanneer ik wil starten doormiddel van linker koppeling + start knop dan gebeurd er niks. Accu is reeds vervangen en doodsmans knop doet het ook gewoon. Wel heeft het een tijd buiten gestaan.

Iemand idee wat probleem kan zijn? Alvast bedankt.
 
Dat heeft ook niet geholpen doorlussen van koppelings schakelaar. Alles staat gewoon goed als ik beveiliging pennetje in druk dan doet het ook niet. Gebeurd gewoon niks als ik wil starten. Kan het zijn dat dodemanknop of start schakelaar niet meer doet... Maar weet niet of ik dat kan testen.
 
Laatst bewerkt:
Nee brand gewoon neutraal en vel!
je moet wel oppassen dat je je vel niet brand.
Wat heb je al gemeten?
Meet eens of er spanning op de spoel van het startrelais komt als je de startknop in drukt.
Als je de 2 dikke aansluitingen op het startrelais doorverbind met b.v. een dikke schroevendraaier moet de startmotor gaan draaien.
 
Dat heeft ook niet geholpen doorlussen van koppelings schakelaar. Alles staat gewoon goed als ik beveiliging pennetje in druk dan doet het ook niet. Gebeurd gewoon niks als ik wil starten. Kan het zijn dat dodemanknop of start schakelaar niet meer doet... Maar weet niet of ik dat kan testen.

Het pennetje indrukken is niet doorlussen van de koppelingsschakelaar hé.
Ergens in de koplamp zit een connector die je moet doorlussen.

Je kan proberen rondom de startknop met contactspray te spuiten, dat zou het eerste zijn wat ik zou proberen (kost het minste tijd).
 
Wat hoor je aan de startmotor als je het startrelais doorverbind?
Gaat hij draaien, gaat hij zoemen of gebeurt er helemaal niks?
Als er niks gebeurt zou je startmotor defcet zijn maar dat is heel erg onwaarschijnlijk omdat je startrelais ook al niet klikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan