Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Ik moet niks nee
Maar ik wil wèl mijn documentjes op orde hebben.
Met vermogen, snap je wel
Nu staat hij 23 kW op kenteken, met 0,16kW/kg, dus ik zit sowieso veilig.

Nee, gelukkig niet, omdat er gunstigere regels zijn, hebben de 25 kW-rijders dus geluk.
Verder staat er gewoon een datum voor rijbewijs A ( vol vermogen ) op je rijbewijs, als je een nieuwe moet aanvragen door verlies of iets. Dan krijg je die 3 categorieën erop.
19 januari -> 35 kW, mits ze onder de 0,2 kW/kg ledig massa blijven.
Met de DR-Z moeten we toch uitgaan van 138 kg, en niet van 146kg.
Dan zitten we op 0,21 kW/kg , anders ( met die 146 kg ) op 0,1975 kW/kg
 
Laatst bewerkt:
Behoorlijke verbetering met het originele tellertje
oh ja?
ten op zichte van de DRZ is de teller vd DL650 een aanfluiting

bovendien vind ik er niet zo heel veel mis met de org teller
snelheidsmeter, kilometerteller 2x dagteller met de mogelijkheid
tot nullen en plussen, een klokje, een stopwatch
en een timer, diverse verklikkerlampjes en dat alles in een niet
te grote en zware behuizing (geheel in verhouding met de motor
want mijn cordo geeft ook veel info en die is 2cm)
 


De teller van mijn DL650 is natuurlijk het aller aller mooist!

Past ook goed bij mijn horloge
 
Die originele teller, net een koelkast

En dan ben ik nog niet eens begonnen over die kilometertellerkabel
 
Iemand hier wit of blauw spatbord? ik heb korte zwarte dus misschien ruilen?

Sinds kort in bezit van DRZ400S met setje 17 inch wielen
 
Laatst bewerkt:
Daarom bestel ik niks meer uit USA, tenzij ik het eerst naar iemand anders stuur die het dan erna doorstuurt als cadeau
 
Edge is binnen
En of ik even 47,65€ wilde afrekenen aan inklaringskosten..

Daarom kun je beter voor minder dure onderdelen niet buiten europa bestellen.
Een uitlaat of cilinderkit enz zou ik wel in de usa bestellen.