Suzuki GS500E, 1994, €400

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderV

Rookie
7 mrt 2011
13
0
Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mijn Suzuki GS 500 aanbieden VOOR SLECHTS 400 EURO!!!

Bouwjaar: 1994
KM-stand: 36052

Pluspunten:
De motor ziet er nog goed uit, de lak en het zadel zijn nog mooi.
Dit type motor is erg geschikt voor de beginnende rijder: de motor is vergevingsgezind, makkelijk in bochten en sportief rijden is toch ook wel mogelijk.
De banden zijn nog prima, evenals de ketting en tandwielen.
Bovendien is de motor voorzien van een ruitje en valbeugels. Ook het gereedschapssetje onder het zadel is nog aanwezig.

Minpunten:
De voorvork lekt bij de rechter keerring . Ik heb al nieuwe keerringen, stofkapjes en olie gekocht, dat krijg je erbij. Het blok tikt wat. Lijken mij de kleppen...(?). Kom luisteren en proefrijden zou ik zeggen.

Verder rijdt de motor gewoon prima en start altijd.

Prijs: voor 400 euro mag ie zo mee, dus inclusief de nieuwe keerringen, stofkappen en olie voor de voorvork. Ik heb ook nog een extra accu erbij. En uiteraard de reserve sleutels ;)

Groeten,
Sander

De foto's:

large

large

large

large

large

large
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een gs500 voor een schappelijke prijs. Want je ziet ze soms voorbij komen voor prijzen waarvan je denkt :X
 
Hallo,

Zoon heeft net voorlopig rijbewijs licht en heeft misschien interesse.
Is deze 25 Kw geregistreerd op kenteken ?
Waar is deze motor te bezichtigen en proef te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hij is te bezichtigen en te proeven in Utrecht.

Hij staat op vol vermogen. Naar mijn weten is dat altijd zo geweest.
Ik ben de derde eigenaar. De vorige eigenaar heeft er heel weinig op gereden en heeft m altijd binnen gestald. De eerste eigenaar, die m kocht met een tiental kilometers op de teller heeft dus de eerste 30000 er op gezet denk ik. That's all I know.
 
Hoezo? denk dat de prijs naar de tik in het blok is.
Anders is een GS500 met deze KM stand echt wel 750-1000 euro waard.

Ah, hoewel ik wel de advertentie helemaal gelezen heb, blijkbaar toch niet goed genoeg: de tik in het blok had ik even gemist :)
 
Ja, er zit inderdaad een tikje in het blok, maar naar mijn mening is het niet het bekende big-end lager kwaaltje.

Hij klinkt dus zeker NIET zoals deze:

Het klinkt meer als tikken van kleppen oid, beetje als deze.
Misschien is het de distributiekettingspanner.

Anyway, dit maakt het ook niet duidelijk natuurlijk. Ik zal maandag even mijn eigen filmpje maken ;) Dan kunnen jullie zelf oordelen...

grtz
Sander
 
Laatst bewerkt:
lijkt alsof het uit de kop komt.(denk ik)
kan natuurlijk vanalles zijn.
luchtgekoeld blok is altijd wat lawaaiiger als een vloeistofgekoeld blok.

prijs lijkt mij niet verkeerd voor deze twin een mooie prijs haha
 
Klinkt mij vrij normaal. En tikken bovenin de kop horen ze te doen. Als het stil is mag je je zorgen gaan maken > klepspeling te klein!

Marc
 
Bedankt voor de feedback... Misschien is het dan minder erg dan het lijkt.

En inderdaad, beter de kleppen kunnen horen dan dat ze verbranden ;)
 
Mijne hoor je ook een beetje.....

Wat mij opvalt is hoe beroerd die Gsjes in jou filmpjes starten. (behalve jou eigen)
Mijn start 's morgens om 6 uur in de kou ook met een tikje op de knop......
 
Ja, dat viel me op youtube ook op inderdaad. Misschien maken ze er een sport van om met slechte accu's te starten ofzo. Ik heb nooit problemen...
 
Je schrijft zelf dat er sinds kort een tik(je) in het blok zit. Maw, de tik is nieuw en heeft er niet altijd in gezeten. Als er plotseling een tik in het blok verschijnt is er dus echt wel iets aan de hand. Hoeft niet gelijk dramatisch te zijn, dat dan weer niet.

Wel een mooie motor.
 
Nou ja... plotseling een tik... Het is vooral als de motor warm is. Dus wellicht kleppen die gesteld moeten worden oid.

Het klinkt niet bijzonder urgent. Ik heb auto's harder horen klepperen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan