Suzuki GS500e 25kw op kenteken : 950 euro

Da_V_iD

Die hard MF'er
1 jun 2004
518
0
Eindhoven
Hoi,
Ivm zwaar rijbewijs verkoop ik mijn Suzuki GS500e uit 91'.De motor is 25kw op kenteken!
Wat is er de afgelopen tijd aan gedaan en specificaties:

Kleppen zijn 5000km geleden gesteld bij Heuts motoren in Schin op geul.
3000km geleden de oliefilter + olie vervangen.
1000km geleden de bougies + luchtfilter vervangen
Voor en achter Bridgetone Battlax met goed profiel
Voorvork is laatst gereviseerd.
Andere spiegels + knipperlichten
Laser K2r Demper
Accu is 1 jaar oud

De motor heeft ongeveer 47500 gelopen en er wordt nog dagelijks op gereden..
Hij start altijd! Maakt niet uit hoe koud het is of hoe erg het regent.

Enige minpunt is dat de motor hier en daar wat roestplekjes heeft door de pekel + dat de sleutel van de tank is afgebroken (kun je met stukje dat aan de sleutel zit wel gewoon openen, daarom heb ik hem niet vervangen).

Het is gewoon een erg goede motor voor een niet al te hoge prijs.
Ik wil de motor eventueel inruilen op een ZXR750 of 400, FZR600r , GSX-r750 of 600, TL1000 , met bijbetaling van mijn kant uiteraard ;)

4kp3kup.jpg

Op deze foto staan de nieuwe spiegels en knipperlichten nog niet..
 
Ik zit @ the moment bij mijn vriendin, de beste foto die ik kon vinden is die hierboven.
Ik zal zodra ik thuis ben even nieuwe erop zetten

Mvg,
David
 
Knietje nog niet aan de grond gehad nee, maar vaak zat mn laarzen :).

Verder is deze motor voornamelijk voor woon/ werk verkeer gebruikt en voor fun en doorrijden gebruikte ik mijn Fzr600 of Aprilia supermotard :)
 
Interesse! Ik mag morgen m'n rijbewijs ophalen, alleen ik heb ook zwaar rijbewijs. Is dat makkelijk eraf te halen, die 25KW grens, of moet ie dan opnieuw geregistreerd worden bij de RWD oid? Heb daar geen ervaring mee....

Hij staat in maastricht (zit zelf in Den Haag)?
 
Ik zou hem dan gewoon 25kw laten op kenteken, aangezien dit toch beter doet bij de eventuele verkoop. Verder heb ik het orginele setje niet erbij gekregen , dus je zult iemand moeten vinden die er eentje verkoopt (die setjes vindt je makkelijker dan 25kw setjes).

Er zitten namelijk andere gasschuiven in en hij is niet op het gas begrenst zoals bij sommige motoren wordt gedaan. Er worden hier op het forum ook veel onderdelen van GS500 aangeboden dus die vindt je wel.

Mail me maar voor een eventuele afspraak : 2fast4race@gmail.com

Ik kan hem eventueel brengen aangezien ik toch binnen 1 of 2 weken naar Bloemendaal moet met een aanhanger...
 
Wilde even laten weten dat ik denk ik toch doorzoek naar een motor met iets meer cc / pk. Succes met de verkoop :)
 
Mooi uitlaatje maar jammer dat die niet los is :(
Steekt het niet beetje ver uit naar de zijkant of kan je dat zelfs nog veranderen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan