Suzuki GSF 400 verhogen

Snowblow2

MF'er
25 feb 2013
58
0
OH
Ben vandaag een Suzuki Bandit 400 uit 1995 bij een dealer gaan kopen voor 1800
Ik vond dat de moto vrij laag stond en vroeg hem of hij deze wat hoger kon zetten.

Hij vertelde me dat het veringsysteem met platen werkte en dat hij een kortere plaat moest bestellen zodat de moto hoger kwam te staan.

Kan je een suzuki bandit zomaar verhogen?
want ik heb gelezen dat je hiervoor normaal gezien een dremel en dergelijke moet voor gebruiken om bepaalde dingen aan te passen.

Ik vertrouw garagisten niet, maakt hij me iets wijs of kan dit echt zo?
 
Je garagist heeft gelijk, er zit een linksysteem op, met een kortere plaat komt ie inderdaad aan de achterkant omhoog. Daar heb je geen Dremel bij nodig, hoe kom je daar nou bij?

Nadeel is wel dat je zijstandaard opeens wat kort is en het achterwiel nog steeds de grond raakt op je middenbok..... Maar alles is aan te passen.
 
Een bandit kan je zomaar verhogen, geen probleem.
Squishy hier van het forum heeft ook een bandit 400 en die is ook verhoogd met risers. De standaard functioneert nog prima en het achterwiel komt nog net van de grond op de middenbok. Voor deze verandering heb je geen dremel nodig, er worden 2 stangetjes onder je achter schokdemper vervangen voor kortere waardoor de achterkant omhoog komt.
 
Een bandit kan je zomaar verhogen, geen probleem.
Squishy hier van het forum heeft ook een bandit 400 en die is ook verhoogd met risers. De standaard functioneert nog prima en het achterwiel komt nog net van de grond op de middenbok. Voor deze verandering heb je geen dremel nodig, er worden 2 stangetjes onder je achter schokdemper vervangen voor kortere waardoor de achterkant omhoog komt.
:^)
Suzuki Bandit GSF1250 GSX1250 Jack Up Kit 40mm Dog Bones Suspension Linkages | eBay
 
Terug
Bovenaan Onderaan