Suzuki GSR 600

Is de GSR een fijne bike ?

  • Ja !

    Stemmen: 20 34,5%
  • Ja !

    Stemmen: 38 65,5%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben wezen kijken bij de dealer maar hij is echt mooi. Gewoon super afgewerkt en een heel mooi design. Als ik op dit moment een nieuwe 600 zou kopen werdt het zeker de gsr600. Moet wel een superbike stuurtje om het af te maken.
 
Ik weet niet wat het is met deze motor maar hij heeft echt iets COOLS,echt zo een wannahave ding.
Het dashboard is ook super compleet.

Ben alleen benieuwd of er een aantal betaalbare andere uitlaten voor zullen komen.

Rijdt nu een sv650s uit 2004 maar ik weet niet of dat nog zo blijft in 2006.
Ik denk alleen wel dat een 600cc wat te smakeloos is voor zo een motor,vindt persoonlijk een V twin helemaal te gek.

Eerst maar eens een proefrit maken,mischien is die 600 vier in lijn zo gek nog niet.

Wie weet waar ik ergens in Noord Holland een proefrit kan maken ?
 
Heb vandaag ff op de GSR gezeten.. gaaf ding, maar rondom de tank is hij toch wel heel erg breed, althans het plastic gedeelte dan.
Wil er wel een keer op rijden.... volgens mij wel een fijne fiets, al is de FZ6 van Yamaha ook zeker niet slecht qua uiterlijk...
 
Heb twee testen gelezen, een in de Motor, die vonden het een prima fiets, maar niet beter als de Fazer of de Hornet. In de Performance Bikes vonden ze hem niet slecht, maar een teleurstelling t.o.v. de verwachtingen die gewekt waren.

Niks mis mee dus, maar simpelweg een kwestie van smaak wat je mooier of leuker vindt.
 
:W :W :W

jr6xyq.jpg


jr6zit.jpg
 
Laatst bewerkt:
Man man,

Men keuze wordt moeilijker |(

Eerst was men oog op een sv 650 gevallen vanwege zijn goeie prestatie en graaf uitzien. en na wat ik allemaal las man man stond me echt aan. Maar nu met da nieuw model jammie, zie er bangelijk goe uit en ook kwa prestaties zal da wel snor zitten.
mA ja wa kies je een sv met veel koppel op lage toeren of een gsr die lekker soepel draait en veel pk heeft op hogere toeren?

en 't wordt moeilijk op het moto salon in brussel volgende week })

:W
 
Laatst bewerkt:
Mijn keus wordt nu ook heel moeilijk... :Y :N ...heb die GSR gisteren ook zien staan bij Goedhart motoren in Bodegraven...wat een gaaf ding.Dus het wordt of een R6 tweedehands (morgen proefrijden)...of een nieuwe GSR 600.En ik weet niet of je al kan proefrijden met de nieuwe GSR.




:W :W :W
 
Mijn keus wordt nu ook heel moeilijk... :Y :N ...heb die GSR gisteren ook zien staan bij Goedhart motoren in Bodegraven...wat een gaaf ding.Dus het wordt of een R6 tweedehands (morgen proefrijden)...of een nieuwe GSR 600.En ik weet niet of je al kan proefrijden met de nieuwe GSR.




:W :W :W
Ik had als ik in jou schoenen stond die nieuwe soes boven een 2e hands r6 gekozen,okee je mist wel de bescherming van kuipwerk bij hogere snelheden,en snelweg km-ers maar ik denk dat dit ruimschoots gecomp.wordt door het rijgedrag op binnenwegen ed,tuurlijk kun je test rijden als je geintress.bent :Y *O*
 
Ben vandaag bij van der Heyden Motoren geweest...die vertelde dat de prijs van de GSR 600 tot februari 7990 euro excl.afl.kosten (introductieprijs)blijft ,en daarna komt tie op rond de +/- 8200 euro.Dus mochten jullie nog voor de nieuwe GSR 600 willen gaan....sla nu je slag :]

:W :W :W
 
weet er trouwens al iemand wat het koppel is en of mss ook hoeveel het verbruik van deze 600 is. :?

Begint meer en meer te kriebelen, de kans is groot dat ik voor den gsr ga :9~
 
Laatst bewerkt:
Volgens het Duitse "Motorrad" Nr.02 van 05/01/2006.
Door hun gemeten 97 Pk. bij 12100 touren en 66 Nm. bij 9400 touren
verbruik continu 130 Km/h 5,7L op 100 Km en op landstraaten 4,8L/100Km :9
Kosten doet ze hier in Duitsland +/- 7000,00 Euro.
En ja ik woon in D.
 
Da verbruik valt echt wel mee als we dat mogen geloven.

Weet er iemand mss ook al of er opties zijn voor deze moto.

Wat me eigenlijk ook wel bezig houd is of er nu een gedozeerd remsyteem in zit?
Kweet niet juist hoe het noemd. Als je de voorrem gebreuk dan rem je ook vanzelf met de achter ookal raak je die niet aan.
Zou dat er ook opzitten?

Jammer dat er eigenlijk niet zo veel over geschreven word wat die moto juist inhoud. Je leest enkel de voor de hand liggende dingen zoals pk, koppel, remmen, zit hoogt,....

Als er iemand meer over weet

:} :} :} zet dan maar nee hee *O*
 
Verdorie jamme dat ik het duits niet machtig ben |(

Zal dus voor een andere keer zijn.
Heeft er iemand ervaring met een sv en of andere twee cilinders die over is gestap naar een vier cilinder en wat is daar de reden van geweest?

tot de volgende :W
 
Nou vandaag mijn motor verkocht.... *D en volgende week zaterdag bij Hans van Wijk in Zoetermeer proefrijden op de nieuwe GSR... :] Ben heel benieuwd hoe die rijd, maar dat horen jullie wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan