Suzuki GSR 750 deel 1

Sorry Ray, er komt nog een ander model uit voor je GSR :+ studiemodel van G&G, kreeg ik gisteren als sneak-preview van de Big Kahuna ter plaatse. Eigenlijk niet bedoeld om te laten zien (zoals het gebrek aan popnagels / bandjes goed laat zien), maar ik vond hem te mooi om te laten liggen.[afbeelding]


enig idee wanneer deze de verkoop ingaat?
Ben nog steeds aan het sparen :') maar met de komende maanden in het vooruitzicht gaat dat erg langzaam...zeg maar onmogelijk worden...
 
Goedenavond,

Ik zal me hier ook eens melden!
Ik heet Django en kom uit Zwolle! Mei vorig jaar een zwarte GSR 750 gekocht! Inmiddels een boel kleine dingen aan veranderd maar daarnaast vooral veel tripjes mee gemaakt! De teller staat inmiddels op bijna 16.000km. En ik vind het nog steeds een heerlijke machine!

Hieronder even een paar brakke verkleinde fotos!

large


large


large


Ik ben meer van het meelezen dan actief een topic omhoog houden dus ik zal maar weinig posten! Meelezen en waar nodig posten uiteraard wel ;)

Een meeting in het voorjaar lijkt me een goed plan!!

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
welkom Django :W
nice bike uiteraard zoals ons allen _O-
zo te zien maak jij behoorlijke tochten :}
see you at onze meeting ;)
 
Hallo Django, looking good.
Nog geen foto's gezien met de bekende taartschep achterop _O-

De meeting volgend jaar gaat steeds leuker worden....
 
rijden jullie trouwens allemaal nog met de orginele tandwielverhouding?
ik ga er tog echt een kleinere opzetten. :] ga het eens proberen met een 15 en een 16 tands voortandwiel kijken wat het lekkerst loopt :9
 
rijden jullie trouwens allemaal nog met de orginele tandwielverhouding?
ik ga er tog echt een kleinere opzetten. :] ga het eens proberen met een 15 en een 16 tands voortandwiel kijken wat het lekkerst loopt :9

Ben benieuwd, acceleratie mag wel wat sneller ten koste van de top snelheid.
Hoor het graag...
 
precies dat vind ik ook en ik vind dat ik af en toe bij lage snelheid in de 2 (bijvoorbeeld bij rotondes en scherpe bochten)tog stiekem iets de koppeling erbij moet pakken dat had ik met de gsxr 600 k9 absoluut geen last van.
 
precies dat vind ik ook en ik vind dat ik af en toe bij lage snelheid in de 2 (bijvoorbeeld bij rotondes en scherpe bochten)tog stiekem iets de koppeling erbij moet pakken dat had ik met de gsxr 600 k9 absoluut geen last van.
Dan gaat hij idd bokken, moet hier nog steeds aan wennen na mijn sv1000 koppelmonster.
 
enig idee wanneer deze de verkoop ingaat?
Ben nog steeds aan het sparen :') maar met de komende maanden in het vooruitzicht gaat dat erg langzaam...zeg maar onmogelijk worden...

in de loop van deze winter, ik weet alleen dat de fabriek heeft toegezegd deze voor zoveel mogelijk modellen beschikbaar te hebben vóór de Motorbeurs.

Supahfly heeft nog een G&G uitlaat te koop, wellicht een mooie tussenoptie voor jullie beide?

Toen ik deze kocht zat er een G&G uitlaat opdus wil ik deze verkopen (nog geen 1000km mee gereden). Interesse misschien?
 
in de loop van deze winter, ik weet alleen dat de fabriek heeft toegezegd deze voor zoveel mogelijk modellen beschikbaar te hebben vóór de Motorbeurs.

Supahfly heeft nog een G&G uitlaat te koop, wellicht een mooie tussenoptie voor jullie beide?

Ik had hem al gemaild, vond de uitlaat die ik verkoop nie zo mooi dus helaas. Ik zal de uitlaat wel op dit forum plaatsen in het verkoop gedeelte met foto's als jullie nog een ander weten die wel interesse heeft? *O*
 
Ik had hem al gemaild, vond de uitlaat die ik verkoop nie zo mooi dus helaas. Ik zal de uitlaat wel op dit forum plaatsen in het verkoop gedeelte met foto's als jullie nog een ander weten die wel interesse heeft? *O*

Heb je geen foto zoals de motor (makkelijk voor de verkoop) er nu uitziet, ik zet je wel in de openingspost met je nieuwe toeter.....
O-)
 
Ik had hem al gemaild, vond de uitlaat die ik verkoop nie zo mooi dus helaas. Ik zal de uitlaat wel op dit forum plaatsen in het verkoop gedeelte met foto's als jullie nog een ander weten die wel interesse heeft? *O*

wat heb je er dan nu precies opzitten? De Zwart RVS met spitse endcap, of de GP?
 
Heb je geen foto zoals de motor (makkelijk voor de verkoop) er nu uitziet, ik zet je wel in de openingspost met je nieuwe toeter.....
O-)

uuhh nope xD als het goed is staatie bij Rockanje. Je woonde toch in hellevoetsluis? Kan je wel ff foto maken als goed is heeftie die uitlaat er nog op hehe :P

Ik zelf heb geen foto van hoe de motor er nu uitziet -O- Vergeten te nemen.

dussuh... please take picture? _O-

sorry droog grapje, anyway zo ziet de pijp eruit:
 
Laatst bewerkt:

grappig, die wordt ervaren als grijs? Het is de Zwart RVS versie, met spitse endcap, erg leerzaam om te lezen dat je hem ervaart als grijs :Y deze en de GP versie zijn overpopulair, terwijl ik de carbon versie ook direct op voorraad heb genomen en nog niet verkocht heb dit seizoen (terwijl dit bij de Z750 bijvoorbeeld weer erg populair is)
 
grappig, die wordt ervaren als grijs? Het is de Zwart RVS versie, met spitse endcap, erg leerzaam om te lezen dat je hem ervaart als grijs :Y deze en de GP versie zijn overpopulair, terwijl ik de carbon versie ook direct op voorraad heb genomen en nog niet verkocht heb dit seizoen (terwijl dit bij de Z750 bijvoorbeeld weer erg populair is)

ff voor de duidelijkheid. Jij werkt dus voor G&G?
das best vet :}

anywho dat is hem ja, en er is maar 1000km mee gereden! dus ja bijna nieuw? :9

so who's interested? *O*
 
Ik had hem al gemaild, vond de uitlaat die ik verkoop nie zo mooi dus helaas. Ik zal de uitlaat wel op dit forum plaatsen in het verkoop gedeelte met foto's als jullie nog een ander weten die wel interesse heeft? *O*


ja, vind de gp variant nu eenmaal iets mooier..
maar ik verwacht wel dat je er iemand bij mee kunt maken hoor! is een mooi pijpje...alleen niet voor mij.

gaat trouwens wel goed met de tussenstand :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan