Suzuki GSR 750 deel 1

Die van staat met schade bij Hans van Wijk. Meisje gepakt voor het stoplicht door een automobilist die links afsloeg zonder haar gezien te hebben. Stond al ff stil naast m...maar ja. Zij heb gelukkig niks.
Alles wat aan voorvork vast zit was verrot. Bleef met een wonder tegen een verkeersbord stil hangen halverwege zodat verdere schade aan kuipdelen uit is gebleven.
 
Dat is klote huibidos maar gelukkig geen lichamelijk schade behalve ego denk ik ^^

Iemand hier die een leuke website weet voor bochtensets? Ben aan het denken om de rest ook van bodis te halen maar kan ze momenteel niet zo 1,2,3 vinden ><

alvast bedankt!
 
Dat is klote huibidos maar gelukkig geen lichamelijk schade behalve ego denk ik ^^

Iemand hier die een leuke website weet voor bochtensets? Ben aan het denken om de rest ook van bodis te halen maar kan ze momenteel niet zo 1,2,3 vinden ><

alvast bedankt!


Geloof dat g&g ze ook heeft. Da's de enige die ik zo snel weet
 
Die van staat met schade bij Hans van Wijk. Meisje gepakt voor het stoplicht door een automobilist die links afsloeg zonder haar gezien te hebben. Stond al ff stil naast m...maar ja. Zij heb gelukkig niks.
Alles wat aan voorvork vast zit was verrot. Bleef met een wonder tegen een verkeersbord stil hangen halverwege zodat verdere schade aan kuipdelen uit is gebleven.

Ik zag hem staan ja. Bizarre schade, op het eerste gezicht lijkt er bona niets kaput. Al zicht op de reparatie?
 
Nee meisie heeft gelukkig niks. Schade is 2000,-. Die schijfrem die compleet gebogen is trekt m aardig in de kosten denk. Weet voor de rest niet hoe het ervoor staat, zit nu lekker in de states. Over twee weekies als ik weer thuis ben hoop ik dat ze een eindje zijn of al klaar :P
 
Beste GSR rijders, binnenkort ben ik waarschijnlijk ook eigenaar van een gsr750 en had graag via deze weg gehoord of er iemand een linkje heeft of mij het WPH zou kunnen doorsturen.

Hallo eddy, welkom hier.
Helaas kan ik je er niet aan helpen.....misschien iemand anders.
Zal wel googlen als ik tijd heb.

:W
 
Daar is hij dan, nu officieel:
2015_Suzuki_GSX-S1000_blauw.jpg


En het gekuipte broertje:
2015_Suzuki_GSX-S1000F_blue.jpg
 
Die nieuwe met kuip vind ik er niet uit zien, net een toermotor ;( .
Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Net terug van een weekje in de Morvan in Frankrijk met prachtig weer en lege wegen zonder flitspalen en gendarmerie.
Prachtig weer en mooie terrasjes :)

En Ron, ben benieuwd welke accessoires jij gaat aanbrengen? In ieder geval veel plezier met de geweldige GSR :]
Morgen nog even naar de Rockanje motors voor de aanbiedingen.

Bert
full
 
Die nieuwe met kuip vind ik er niet uit zien, net een toermotor ;( .
Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Net terug van een weekje in de Morvan in Frankrijk met prachtig weer en lege wegen zonder flitspalen en gendarmerie.
Prachtig weer en mooie terrasjes :)

En Ron, ben benieuwd welke accessoires jij gaat aanbrengen? In ieder geval veel plezier met de geweldige GSR :]
Morgen nog even naar de Rockanje motors voor de aanbiedingen.

Bert[afbeelding]

Haha ja dat klopt, je moet hem ook niet vergelijken met de GSR750, maar vergelijken met een Z1000SX o.i.d. Ik heb ook liever de ongekuipte versie, maar vind de gekuipte versie in zijn klasse aardig geslaagd.
 
De accessoires zijn:

-rizoma knipperlichten voor en achter
-r&g korte kentekenplaathouder
-zwarte stepjes voor en achter
-suzuki zwart kuipruitje
-zwarte rem en koppelingshendel
-witte belly (ipv zwart die erop zat)
-mivv gp uitlaat...geeft een heerlijke zware brom:-)
-zwarte bobbins
-gsr witte wheelstriping

Hij is dus al aardig af op de witte belly na, want die moet nog even gespoten worden...
 
De accessoires zijn:

-rizoma knipperlichten voor en achter
-r&g korte kentekenplaathouder
-zwarte stepjes voor en achter
-suzuki zwart kuipruitje
-zwarte rem en koppelingshendel
-witte belly (ipv zwart die erop zat)
-mivv gp uitlaat...geeft een heerlijke zware brom:-)
-zwarte bobbins
-gsr witte wheelstriping

Hij is dus al aardig af op de witte belly na, want die moet nog even gespoten worden...

Tsja, meeste accesoires staan op het standaard wensenlijstje vd gemiddelde gsr bezitter.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.... :Y
:W
 
Even nog een paar foto's posten van de nog niet volledig gewijzigde versie.
Wat nog aangepast wordt zijn, de knippers, plaatdrager en gps installatie.
full

full


Iemand trouwens nog een idee hoe en waar ik aan een gsr750 werkplaatshandboek zou kunnen geraken?
Heb me al suf gezocht. |( -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan