Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag even gekeken voor de garmin op men gsr tje te monteren , nu had ik dit graag in het midden van het stuur gehad maar dat gaat dus niet zomaar bij een gsr met de zumo steun !
hebben sommigen onder ons daar een oplossing voor gevonden ?
of de zumo op een andere handige manier gemonteerd ?

gr
 
heb er geen foto van maar ik heb mijn montageknop tegen de stuurklem aan het stuur gezet en dan kan ik hem met de montage beugel die ik er altijd weer af pak (RAM systeem) recht boven de kroonplaat zetten :Y of hoe ik hem ook wil maar ik zet hem altijd in het midden :]

is dit wat je bedoeld?

GR NEMO!
 
ik lees al een tijdje stiekum mee:p
maar ik hem me nu maar is aangemeld
na lang nadenken en ook dankzij dit forum met alle positive reacties over de gsr 600
ben ik sinds vorige week eigenaar geworden van deze mooie gsr:
img1530yi.jpg
 
hey nemo , denk dak het ongeveer wer snap , als je een pic of twee zou kunnen maken , dan zal ik het zeker wel begrijpen , heb je die ram mount appart moeten bij kopen ?
ik heb me een afsluitbare mount van touratech gekocht die ik graag zou willen gebruiken zodat ik hem deftig kan afsluiten en erop laten staan als ik soms even ergens binnen ga ofzo

gr
 
hey nemo , denk dak het ongeveer wer snap , als je een pic of twee zou kunnen maken , dan zal ik het zeker wel begrijpen , heb je die ram mount appart moeten bij kopen ?
ik heb me een afsluitbare mount van touratech gekocht die ik graag zou willen gebruiken zodat ik hem deftig kan afsluiten en erop laten staan als ik soms even ergens binnen ga ofzo

gr


ik maak ff een foto als ik tijd heb (ik hoop morgen maar beloof niks ;) ) komt goed!


@josGSR26 van harte welcome hier een mooie fiets :Y
 
Mogge allemaal.

Tijd je niet hier geweest door wat andere activiteiten, maar ff bijgelezen.
Welkom voor alle nieuwe GSR bezitters.

:W is er al een bbq datum en locatie? :9
IK heb een keer geroepen dat iedereen welkom is en daar ga ik niet op terugkomen. Heb zelfs met wat buren overlegd of het geen probleem geeft, 40 GSR-en in de gezamenlijke voortuin. Was geen probleem en naast mijn (4pits) buiten keuken (BBQ) heb er nog een van een buurman ter beschikking. Een derde bak zal ook nog wel te regelen zijn.
We moeten even kijken hoe we het gaan doen met vlees en drinks. Zit een AH, Lidl en kiloknaller op loopafstand. Wat wel een uitdaging gaat worden zijn tafels en zitplekken.
Datum prikken lijkt me een goed idee op de Meet in Veenendaal.

Eerst maar eens kijken wat de financiële schade is bij de 24000km beurt die er nu echt aan zit te komen. Motor gaat naar TEC in Zuidland.

We houden contact.
 
Een bijdrage van de bbq gangers lijkt me niet onredelijk toch. We kunnen niet verwachten dat iemand de bbq sponsort voor 40 man en dames.
 
@Bar-E:
Als je dit plan wil doorzetten stel ik voor de kosten te delen. :)
Wel tof idee. Hoop dat ik bij de MFMM kan zijn.

Grr... Erwin was me voor... haha...
 
Laatst bewerkt:
Mogge allemaal.

Tijd je niet hier geweest door wat andere activiteiten, maar ff bijgelezen.
Welkom voor alle nieuwe GSR bezitters.IK heb een keer geroepen dat iedereen welkom is en daar ga ik niet op terugkomen. Heb zelfs met wat buren overlegd of het geen probleem geeft, 40 GSR-en in de gezamenlijke voortuin. Was geen probleem en naast mijn (4pits) buiten keuken (BBQ) heb er nog een van een buurman ter beschikking. Een derde bak zal ook nog wel te regelen zijn.
We moeten even kijken hoe we het gaan doen met vlees en drinks. Zit een AH, Lidl en kiloknaller op loopafstand. Wat wel een uitdaging gaat worden zijn tafels en zitplekken.
Datum prikken lijkt me een goed idee op de Meet in Veenendaal.

Eerst maar eens kijken wat de financiële schade is bij de 24000km beurt die er nu echt aan zit te komen. Motor gaat naar TEC in Zuidland.

We houden contact.

Dag toppertjes allemaal.
Is echt super gaaf idee en we delen de kosten dan natuurlijk gewoon met zijn allen.
Vraag me wel af welke straat je in hoogvliet woont aangezien gister m'n vriendin en ik uit elkaar zijn gegaan en ze weer terug naar haar ouders in hoogvliet is gegaan. Dus hoop niet dat het vlakbij is. Als je snapt wat ik bedoel. :)
 
ga niet naar de mfmm :N dus bbq svp andere keer :9

remvloeistof moet je tussentijds eigenlijk niet bijvullen, peil geeft namelijk de slijtage van je blokken goed weer. Als het peil te laag is moet je je blokken vervangen.

Garmin mongage heb ik vlak naast mn linker spiegel gedaan zodat ik de garmin naast mn spiegel kan buigen en gewoon goed zicht heb op de tellers
 
Yep... hier idem, en ook zodat je hem dan eenvoudig met je linkerhand kunt bedienen.

BTW, @ Kiwi, had jij die db-killer voor de gpr ghost nog liggen?
 
badankt allemaal voor de reacties
ben nu aant wachten op me velglint(zilvergrijs)
en h4 ledlamp en 2 t10 led lampjes voor in me koplamp zijn er meer menese die hier mee rijden?
 
weet er mischien iemand hoevel het ongeveer zou kosten om een gsr opnieuw te laten spuiten ?
niks speciaals , gewoon de gelakte delen ( geen frame ) in het zwart .
heb veel te vee krassen naar men zin die ik er niet meer uit krijg .
 
MFMM ga ik denk ik missen dit jaar. Ik ben dan als het doorgaat op een "motor weekend" naar België met een groepje vrienden/kennissen.
 
weet er mischien iemand hoevel het ongeveer zou kosten om een gsr opnieuw te laten spuiten ?
niks speciaals , gewoon de gelakte delen ( geen frame ) in het zwart .
heb veel te vee krassen naar men zin die ik er niet meer uit krijg .

Eens informeren bij een schade herstel bedrijf, als het alleen je kappen zijn kan je ze er zelf afhalen en lang brengen, hoe minder werk zij er aan hebben des te lager de kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan