Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
net ff met goedhart gebeld
die zeiden organisch.
gesinterde zoude teveel direct happen waardoor die sneller blokkeert

Klopt, dan slijt je remblokken ook bijna niet meer, maar je remblokken vreten je schijven op.

Carbon blokken van SBS heb ik geen ervaring mee.
Ik heb alleen nog Ferodo blokken gehad. Remt goed maar het blijft een GSR.....
Bij een rem upgrade zal ik denken aan stalen schijven en gesinterde remblokken maar dan moet ik nog ff sparen -O-
 
weet er mischien iemand hoevel het ongeveer zou kosten om een gsr opnieuw te laten spuiten ?
niks speciaals , gewoon de gelakte delen ( geen frame ) in het zwart .
heb veel te vee krassen naar men zin die ik er niet meer uit krijg .

Bij de motorzaak waar ik af en toe kom eens gevraagd...+/- € 300,00 voor een standaard kleur...
 
Na een tijdje meegelezen te hebben wil ik me eventjes voorstellen in dit Gsr topic.
Mijn naam is Steven en woon in Belgie en ben een halfjaartje in bezit van een Gsr.
Nog niet veel kunnen rijden met deze lange winter dus ook nog niet veel genoten van de
Gsr.Mijn vrouw rijd ook met de motor en doet dit met een Gladius.
Hier nog wat foto's.
Groetjes Steven.
DSC02365.jpg

DSC02362.jpg


DSC02366.jpg
 
Welkom Steven!
Geniet van je uitermate mooie motor. :)
Er zijn vele behulpzame, met kennis overladen mensn aanwezig, dus wanneer je wat nodig hebt hoef je het slechts te vragen.
 
Vanaf 2011 uit productie de gsr 600, maar het lijkt wel of er steeds meer komen... haha

Welkom in ieder geval
 
Thanks voor de aangenaame verwelkoming.
Ja hij is uit productie maar blijft inderdaad nog steeds populair.
Heb er ook kleine aanpassingen aangedaan.
Rizoma superbike stuur.
Korte nummerplaat houder.
Ermax seatcover
LSL Valbloken.
Korte zwarte rem en kopelingshendels.
Spiegels van magazi.
Andere veerolie en stijvere veren.

Hier nog enkele foto's.
DSC02360.jpg

DSC02361.jpg~
[/img]
 
Goede Avond Mede GsR rijders :9

Ik ben eens aan het google om een seat cover te bestellen.. maar heb geen idee welke kleur ik moet bestellen om hem passende te maken bij mijn motor. Zou graag een blauwe willen bestellen en kan kieze uit:

Navy Metal Blue (Pearl Suzuki Deep Blue N2/YBA) (2007/2008)

Navy Metal Blue (YKZ) (2006)

Ben benieuwd naar jullie reactie. Mijn motor is van het bouwjaar 2007 maar twijfel toch omdat deze kleur stelling ook in 2006 is uit gebracht. ;)

groetjesss 8-)

full
 
Goede Avond Mede GsR rijders :9

Ik ben eens aan het google om een seat cover te bestellen.. maar heb geen idee welke kleur ik moet bestellen om hem passende te maken bij mijn motor. Zou graag een blauwe willen bestellen en kan kieze uit:

Navy Metal Blue (Pearl Suzuki Deep Blue N2/YBA) (2007/2008)

Navy Metal Blue (YKZ) (2006)

Ben benieuwd naar jullie reactie. Mijn motor is van het bouwjaar 2007 maar twijfel toch omdat deze kleur stelling ook in 2006 is uit gebracht. ;)

groetjesss 8-)

[afbeelding]

De YBA en YKZ zijn de kleurcodes, heb je officiele boekjes bij de motor? Dan staan daar de codes misschien in?
En er is vast wel een site waar je je VIN nummer kunt invoeren en dan krijg je die code ook denk ik. Dan weet je het zeker ;)

Snel weer verder inpakken, morgen ook de motor over verhuizen brrrr
 
Laatst bewerkt:
De YBA en YKZ zijn de kleurcodes, heb je officiele boekjes bij de motor? Dan staan daar de codes misschien in?
En er is vast wel een site waar je je VIN nummer kunt invoeren en dan krijg je die code ook denk ik. Dan weet je het zeker ;)

Snel weer verder inpakken, morgen ook de motor over verhuizen brrrr
Huis al slaap-klaar?
 
Na een tijdje meegelezen te hebben wil ik me eventjes voorstellen in dit Gsr topic.
Mijn naam is Steven en woon in Belgie en ben een halfjaartje in bezit van een Gsr.
Nog niet veel kunnen rijden met deze lange winter dus ook nog niet veel genoten van de
Gsr.Mijn vrouw rijd ook met de motor en doet dit met een Gladius.
Hier nog wat foto's.
Groetjes Steven.[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

full
 
Goede Avond Mede GsR rijders :9

Ik ben eens aan het google om een seat cover te bestellen.. maar heb geen idee welke kleur ik moet bestellen om hem passende te maken bij mijn motor. Zou graag een blauwe willen bestellen en kan kieze uit:

Navy Metal Blue (Pearl Suzuki Deep Blue N2/YBA) (2007/2008)

Navy Metal Blue (YKZ) (2006)

Ben benieuwd naar jullie reactie. Mijn motor is van het bouwjaar 2007 maar twijfel toch omdat deze kleur stelling ook in 2006 is uit gebracht. ;)

groetjesss 8-)

[afbeelding]


Misschien heb je hier iets aan :

Street Scene - Forums dedicated to Suzuki's Naked Bikes - GSR400, GSR600, GSR750, GSX-S750, GSX-S1000 and the B-King - Index
 
Laatst bewerkt:
welcome alle nieuwe mensen!

een bbq lijkt me leuk, het is alleen wel erg ver bij mij uit de buurt (ben een zijkert ik weet het ;) ).

@ srry heb nog geen foto gemaakt maar ben je niet vergeten, ben op het moment erg druk met klussen (isoleeren 8-) in het voorjaar).

mensen waar blijft het mooie weer????? ik wil :]
 
Laatst bewerkt:
geen probleem, ik was bang bij de kortere dat ik mijn (grote)) handen/vingers niet kwijt zou kunnen.
ik ben benieuwd hoe je ze vindt :Y staat iig wel cool
 
hey jongens ( en meisjes natuurlijk )vandaag men ermax seatcover binnen gekregen ,
hoe ik het zie zijn het dus gewoon vier kunstof lipjes die over het zadel komen , maar dit blijkt niet zo simpel te zijn , ging nogal moeilijk dus ben ik maar gestopt met het ding erop te forceren uit schrik dat die dingen afbreken !
heeft er hier iemand ervaring mee , of tips hoe ik dat ding makkelijker op het zadel krijg
en krijg je na verloop van tijd geen beschadigingen aan het zadel ?

gr


geen probleem nemo zie de fotos wel verschijnen
 
Ik heb ook zo een seatcover je moet je zadel even er afnemen en dan lukt het wel.Eerst 1 kant tegen de lipjes duwen en dan de andere kant.Moet wel beetje voorzichtig zijn dat de lipjes niet afbreken maar het lukt wel hoor.
Bij mij zijn er geen geschadingen.
gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan