Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik foto's op mf zetten vanaf telefoon?
Heb gister namelijk xenon in gebouwd in de Gsr
En zou evt een leuke how to kunnen plaatsen voor de liefhebbers
Heb zelf ook even lopen vervelen omdat dit de 1e keer was.
Het resultaat is mooi geworden!

Of via ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs :)
Ben ook wel benieuwd naar de 'How To'. Wil binnenkort Xenon bestellen en ook al schijnt het eenvoudig te zijn, een kleine 'How To' is altijd handig :)
 
Mijn oudste foto's op bovenstaande link zijn van 2012. Misschien is er een verschil met wel of geen account...
Desondanks is via het forum natuurlijk mooier. Dan blijft het ook 'binnen' :)
 
Hallo.... *D

Gisteren heerlijk 200 km op de teller erbij gezet was heerlijk weer om te rijden :] :]


:Y Ja gister ook even een rondje in de omgeving gedaan en was lekker rijden. En het voordeel van nu rijden is dat er nog niet veel slome fietsers zijn. 8-)
 
Laatst bewerkt:
:Y Ja gister ook even een rondje in de omgeving gedaan en was lekker rijden. En het voordeel van nu rijden is dat er nog niet veel slome fietsers zijn. 8-)

ja echt een super route gereden.. Alleen wel jammer van de paas drukte op die leuke weggetjes allemaal :X

Nu op naar de volgende route... En vanaf zondag gaat de temperatuur omhoog dus kan de BBQ Meeting van start komen :Y ;)
 
Vandaag de motor maar weer eens gepakt na 't werk. Was weer lang geleden. Was vooral op de terugweg ook erg koud B|
 
Zalig weertje om met de GSR te rijden :-)

Wie van jullie heeft er een windschermpje gemonteerd en welke ervaringen hebben jullie ermee ? Er stond een heel klein op toen ik hem kocht en heb dit er vandaag afgehaald om even te testen . Had last van veel wind op mijn hoofd. Heb de indruk dat het nu minder is .

Heb dit op het oog om het geheel wat beter wind 'loos' te hebben : GIVI Windscherm excl. montagekit 2

Iemand daar ervaring mee ? Doe wel wat snelweg naar mijn werk, met een lang stuk waar steeds veel wind staat
 
Had ooit dit ruitje... :$
full


Nu deze... :9
20120623191544.jpg


Is zeker als je veel snelweg rijdt een aanrader om een ruitje te hebben :Y
De druk op je borst wordt enorm weggenomen... *O*
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje,
Op mijn GSR 600 staan originele spiegels,
Ik moet telkens mijn arm binnenwaarts trekken om te kijken,
Welke zijn de beste,
Uitgezonderd de spiegels die gemonteerd worden in stuurgewicht, deze vind ik niet mooi staan.
Groeten uit Belgeland
 
Is er iemand die ervaring heeft met een topkoffer op de GSR? Hoe zet je zoiets vast ? Ga in mei met een groep vrienden naar België op de motor en zoek iets voor me bagage. Anders word het een rugzak of een tas op de buddy achter me.
 
Zalig weertje om met de GSR te rijden :-)

Wie van jullie heeft er een windschermpje gemonteerd en welke ervaringen hebben jullie ermee ? Er stond een heel klein op toen ik hem kocht en heb dit er vandaag afgehaald om even te testen . Had last van veel wind op mijn hoofd. Heb de indruk dat het nu minder is .

Heb dit op het oog om het geheel wat beter wind 'loos' te hebben : GIVI Windscherm excl. montagekit 2

Iemand daar ervaring mee ? Doe wel wat snelweg naar mijn werk, met een lang stuk waar steeds veel wind staat


Ik heb een wind schermpje van baraccuda erop zitten.. Er handig en oogt ook leuk!

full
 
Even een vraagje,
Op mijn GSR 600 staan originele spiegels,
Ik moet telkens mijn arm binnenwaarts trekken om te kijken,
Welke zijn de beste,
Uitgezonderd de spiegels die gemonteerd worden in stuurgewicht, deze vind ik niet mooi staan.
Groeten uit Belgeland


Ik heb de spiegels van Barracuda erop zitten. Erg mooi om te zien maar vindt ze niet praktisch. Zijn erg klein om moet me ook elke keer verplaatsen om goed in me spiegels te kijken.
 
Even een vraagje,
Op mijn GSR 600 staan originele spiegels,
Ik moet telkens mijn arm binnenwaarts trekken om te kijken,
Welke zijn de beste,
Uitgezonderd de spiegels die gemonteerd worden in stuurgewicht, deze vind ik niet mooi staan.
Groeten uit Belgeland

Ow, dus jij kunt wel iets zien in je spiegels? :P Ik zie een waas in m'n spiegels, en als het voertuig achter me licht op heeft zie ik afhankelijk van het type voertuig 1 of 2 lijnen van licht.
Ben met je eens dat end-bar mirrors niet echt mooi staan op de GSR, maar dat blijft natuurlijk persoonlijk.

Is er iemand die ervaring heeft met een topkoffer op de GSR? Hoe zet je zoiets vast ? Ga in mei met een groep vrienden naar België op de motor en zoek iets voor me bagage. Anders word het een rugzak of een tas op de buddy achter me.

Je gaat toch niet met een ei achterop je GSR rijden? Als het zou bestaan, zou ik het voor niks niet willen hebben. Ik zou een tas met een spin op je buddy knopen. Kijk uit voor lakschade door je aansnoer touwtjes. Ik meen dat Wegdek toch wel wat schade had na zijn vakantie op de motor naar Oostenrijk.


Morgen de motor eindelijk weer naar buiten. Nog even overtuigen dat we echt op de GSR weg gaan, want madame IQski gaat liever met z'n 2-en op de pruttelplof aka CBF500. Even naar Motorado in Leeuwarden, en kwijlen bij een Tiger Sport :9~ Gaan er nog andere noorderlingen rondje maken?
 
De spiegels zitten er wat mij betreft meer voor de sier op, want ik zag in de oude niks en in de nieuwe ook niet heel veel.

Ik heb gister mijn nieuwe velgstriping binnen gekregen. Vandaag dacht ik die er effe snel op te zetten maar die vlieger ging niet op. Allereerst moest ik het oude velglint eraf halen wat ook niet echt goed ging. Daarna alle lijmresten eraf halen en toen moesten de stickers er nog op :D Uiteindelijk het hele voorwiel maar eruit gehaald onder het mom van ''dat is makkelijker''. Morgen ga ik de achtervelg doen, en denk dat ik die er ook maar meteen uit haal. Kan het ook eens goed schoongemaakt worden.

En daarna denk een stukkie toeren!
 
Wie van jullie heeft er een windschermpje gemonteerd en welke ervaringen hebben jullie ermee ? Er stond een heel klein op toen ik hem kocht en heb dit er vandaag afgehaald om even te testen . Had last van veel wind op mijn hoofd. Heb de indruk dat het nu minder is .

Heb dit op het oog om het geheel wat beter wind 'loos' te hebben : GIVI Windscherm excl. montagekit 2

Iemand daar ervaring mee ? Doe wel wat snelweg naar mijn werk, met een lang stuk waar steeds veel wind staat

Ik heb er een Puig schermpje op zitten (zo gekocht) maar nog zo weinig gereden dat ik nog niet mn ervaringen kan delen -O-
 
hey hey , heb een vraagje ,
had laatst een setje titax fighter hendels besteld
nu krijg ik vandaag een mailtje dat ze waarschijnlijk niet meer leverbaar zijn in de fighter uitvoering .

nu heb ik de keuze uit de overige titax modellen of een setje van ABM “ Synto evo
en dat laatste is mij niet echt bekend , heeft iemand hier daar ervaring mee , wat zouden jullie doen ?

gr
 
Je gaat toch niet met een ei achterop je GSR rijden? Als het zou bestaan, zou ik het voor niks niet willen hebben. Ik zou een tas met een spin op je buddy knopen. Kijk uit voor lakschade door je aansnoer touwtjes. Ik meen dat Wegdek toch wel wat schade had na zijn vakantie op de motor naar Oostenrijk.

Ik vind het ook geen super oplossing, maar een koffer zit op slot als je ergens gaat eten of iets gaat bezoeken, een tas moet je er dan weer afhalen en mee zeulen. Het is voor een weekend per jaar, erna gaat de koffer weer de hoek in.
 
Laatst bewerkt:
Zalig weertje om met de GSR te rijden :-)

Wie van jullie heeft er een windschermpje gemonteerd en welke ervaringen hebben jullie ermee ? Er stond een heel klein op toen ik hem kocht en heb dit er vandaag afgehaald om even te testen . Had last van veel wind op mijn hoofd. Heb de indruk dat het nu minder is .

Heb dit op het oog om het geheel wat beter wind 'loos' te hebben : GIVI Windscherm excl. montagekit 2

Iemand daar ervaring mee ? Doe wel wat snelweg naar mijn werk, met een lang stuk waar steeds veel wind staat


heb deze nog in de aanbieding als het je wat lijkt,
full

full


als je de origineel hebt (ruitje) wil ik die wel ruilen met deze, deze zal op de motor toen ik hem kocht maar ik ben niet zo van de ruitjes (origineel is mooier vind ik maar geen comfoor ;) ).


GR NEMO!
 
Bedankt voor jullie antwoord over de spiegels,
ik heb er gevonden, eigenlijk eerlijk gekregen van mijne zoon zijne motor.
spiegels zijn van een Ducati streedfighter 848, staan er mooi op en nu kan ik tenminste goed zien zonder mijn armen in te trekken.
ik zal een van de dagen een foto plaatsen.
dit is zijn topic: Iron Rien in "Sucati custom made kabelboom"
groeten uit Belgenland.
 
Is er hier een trotse eigenaar die in het nieuwste stukje Diemen vertoeft?
Al een aantal keer een GSR in erg mooie kleur O-) gespot daar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan