Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over db killers en (lelijk glimmende :( ) dempers gesproken: hoe fel zijn ze daar op in Luxemburg? Volgend weekend die kant op en ik moet de (lelijk glimmende :( ) dempers demonteren om de db killers te kunnen plaatsen.

Volgens mij zijn ze daar ook redelijk fel op in Luxemburg dus ik denk dat je beter safe kunt zijn dan sorry
 
Ze zijn nog niet eens zo heel duur zie ik:
gpr ghost gsr 600 | eBay

300 euro heb je er een... Maar kan een leek dat monteren? Ik ben wel technisch, maar ik heb nog (bijna) nooit aan auto's / motoren gesleuteld :9

Filmpje van iemand die em ingebouwd heeft:

Het lijkt enkele uurtjes te duren met zn tweeën 8-)

Wat ik heb begrepen is dat de hele kont eraf moet en dat het best een pittig klusje is.
Als ik m heb dan laat ik het doen door een paar jongens die het vaker hebben gedaan want denk niet dat ik het makkelijk voor elkaar krijg :N
 
jawel hoor, als het verschil weet tussen een steeksleutel en een ringsleutel, en weet hoe je een ikeakast in elkaar moet zetten en achteraf de gebruiksaanwijzing leest om te kijken of je het goed gedaan hebt, dan kun je bij een GSR ook de demper wisselen...
 
Zo, de seat cover is reeds gereseveerd. Ook al interesse gehad voor het extra windscreen.

Iemand klussen met de originele GSR kont? Helemaal compleet, inclusief kentekenplaat houder met vermelding van motoport.nl .... woehoe!!! :')
 
vraagje voor degenen die hun taartschep al verwijderd hebben: wordt de kont van de GSR niet veel sneller vies, en veel viezer dan met schep?
 
vraagje voor degenen die hun taartschep al verwijderd hebben: wordt de kont van de GSR niet veel sneller vies, en veel viezer dan met schep?

Heb nooit met de originele taartschep gereden. Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat het vuil zich wat makkelijker op andere plaatsen hecht, maar dat zeg ik op basis van het rijden in wat vochtige omstandigheden. Volgens mij wordt alles dan ranzig vies.
 
Ondanks alle verhuis pret alhier, ook nog wat motorpret tussendoor en daar horen plaatjes bij! *O* :9

Voordeel van verhuizen, hup huiskamer van t oude huis in! :+

20130329_143438_zpsc997bc16.jpg


En deze is een raadplaat, Roeleey mag niet mee doen! :P
Geen prijs, wel benieuwd wie het als eerste ziet :]

20130402_180543_zps77cdcab2.jpg
 
Zo, de seat cover is reeds gereseveerd. Ook al interesse gehad voor het extra windscreen.

Iemand klussen met de originele GSR kont? Helemaal compleet, inclusief kentekenplaat houder met vermelding van motoport.nl .... woehoe!!! :')


Ben toch wel benieuwd waar jij je seat cover hebt besteld want ben ook aan het rond neuzen voor een cover :Y ...En voor welke kleur heb je gekozen??
 
Ben toch wel benieuwd waar jij je seat cover hebt besteld want ben ook aan het rond neuzen voor een cover :Y ...En voor welke kleur heb je gekozen??

Hoi, erm ik heb de cover, als het goed is, verkocht ipv gekocht :)
En de cover zat al bij de motor toen ik hem kocht.
De cover is best aan de prijs, ik zie meestal iets van 120 euro voor een gespoten versie, maar wel aan te komen hoor. Goochel maar eens op "ermax seat cover gsr 600". De mijne is/was glossy black (YAY).
 
Hoi, erm ik heb de cover, als het goed is, verkocht ipv gekocht :)
En de cover zat al bij de motor toen ik hem kocht.
De cover is best aan de prijs, ik zie meestal iets van 120 euro voor een gespoten versie, maar wel aan te komen hoor. Goochel maar eens op "ermax seat cover gsr 600". De mijne is/was glossy black (YAY).
Dat gaat best leuk staan op mijn wit-zwart-rode GSR *O*
 
jawel hoor, als het verschil weet tussen een steeksleutel en een ringsleutel, en weet hoe je een ikeakast in elkaar moet zetten en achteraf de gebruiksaanwijzing leest om te kijken of je het goed gedaan hebt, dan kun je bij een GSR ook de demper wisselen...

:^
Hele achterkant uit elkaar halen is een optie, maar met wat gepast, licht geweld overbodig... :Y :P
 
vraagje voor degenen die hun taartschep al verwijderd hebben: wordt de kont van de GSR niet veel sneller vies, en veel viezer dan met schep?

Geen idee, kijk altijd naar voren als ik rij })
Maar serieus...Valt best mee, je hebt altijd nog de kentekenplaat die als een soort spatbord fungeert.
 
Heb geen foto van de set op m'n eigen motor.... :N
Als je op de link klikt zie je wel de set op een motor... :Y

Geen idee eerlijk gezegd wat die tassen nieuw kosten, maar € 150,00 voor een hele set klinkt mij wel als redelijk in de oren....
 
zou je evt foto voor een indruk kunnen plaatsen
ga morgen namelijk kijken voor een set van oxford 2 zijtassen en 1 tailpack
ze vragen er 150 voor is dit een reeele prijs
Ik heb een Oxford tanktas, de 'Humpback'. Goed spul hoor, stevig en veelzijdig. Is normaal ook vrij duur.
HUMPBACK_kompl.-2-2.jpg
 
thanks voor de info,
heb wel redelijk veel vertrouwen in het materiaal voor de prijs.
denk dat ik er geen slechte koop mee doe.
morge ga ik ze ff ophalen
gelijk een mooie rit
woon namelijk in den bosch en moet ze ophalen in dalfsen!.
km of 350 erbijzetten morgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan