Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zie ik het hier.

full
 
Goede avond!!

Zat in het het begin te kijken van het topic..Voel me vereerd want sta er 2 x in hihih :Y

Heb toch jullie hulp nodig voor ik de verkeerde ga bestellen. Kom er niet achter welke kleur ik moet bestellen voor een seat cover en hoop dat jullie mij het goede antwoord kunnen geven,

Navy metal Blue pearl suzuki deep blue N2/YBA (2007/2008)

Of

Navy metal blue YKZ (2006)

Iemand een idee toevallig hihih :? ;)

alvast bedankt :}
 
vandaag even geprobeert mijn zumo 550 te updaten , ( lifetime update ) moet wel iets zijn mis gegaan denk ik , als ik het k ... l ding aan zet dan licht het scherm op , en dan ........ niets meer !!!
 
vandaag even geprobeert mijn zumo 550 te updaten , ( lifetime update ) moet wel iets zijn mis gegaan denk ik , als ik het k ... l ding aan zet dan licht het scherm op , en dan ........ niets meer !!!

Even hier je vraag stellen met zo veel mogelijk info over van welke naar welke versie je m hebt geupdate enzo ;)
Garmin Zumo deel 5


@ Motorhugske, die vraag had je laatst toch ook al gesteld met antwoorden van ons? Of vind je het eng om het bestellen knopje in te drukken? ;)
 
Even hier je vraag stellen met zo veel mogelijk info over van welke naar welke versie je m hebt geupdate enzo ;)
Garmin Zumo deel 5


@ Motorhugske, die vraag had je laatst toch ook al gesteld met antwoorden van ons? Of vind je het eng om het bestellen knopje in te drukken? ;)

haha vind het niet eng hoor om op het knopje te drukken ;) maar zou het zonden vinden als ik de verkeerde bestel hihi O-)

maar zal gewoon eens gaan bestellen :Y :Y :]
 
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een GSR600 uit 2008 met 15.000 km op de teller. Echt een heel fijn apparaat :). Een paar dagen geleden heb ik mijn accu moeten vervangen, maar na het vervangen kwam ik erachter dat men sleutel niet herkent werd. Oorzaak, een kabel die losgegaan is die waarschijnlijk tussen de accu en startonderbreking zit. Helaas heb ik de connectie niet kunnen vinden :(

Weet iemand waar de volgende witte connector op aangesloten moeten zitten (deze zit dus tussen de accu en ???)?
full
 
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een GSR600 uit 2008 met 15.000 km op de teller. Echt een heel fijn apparaat :). Een paar dagen geleden heb ik mijn accu moeten vervangen, maar na het vervangen kwam ik erachter dat men sleutel niet herkent werd. Oorzaak, een kabel die losgegaan is die waarschijnlijk tussen de accu en startonderbreking zit. Helaas heb ik de connectie niet kunnen vinden :(

Weet iemand waar de volgende witte connector op aangesloten moeten zitten (deze zit dus tussen de accu en ???)?[afbeelding]

:? Even naar beneden gelopen met de foto naast de motor gekeken, maar :N
 
Is het niet van een (oud) alarm ? Er lijkt een zekering in de plus draad te zitten, dus een niet originele draad lijkt het.
 
_O- _O- _O-

maak even een closeup foto van het witte stekertje ;)
Lijkt mij zo (maar heb geen bril op ;) ) een stekker van een acculader :Y
maar ik kan het ook mis hebben hoor ;)


gr Nemo
 
o, en anders even goed kijken of er geen losse contrastekker ergens zit dan heb je misschien per ongeluk deze er uit getrokken.
 
Een losse contrastekker zie ik niet zitten dus ik hoop eerlijk gezegd dat het inderdaad een aansluiten is voor een acculader.

Zoals je ziet is het een 2-polige stekker die aan 1 kant een beetje rond afloopt.

full
 
Het heeft denk ik niks te maken met een oud alarm o.i.d. Als deze niet zomaar los laat dan hoop ik dat het aan mijn accu ligt. Als ik deze accu met een multimeter na meer dan lees ik 13.6v af wat in mijn ogen toch goed zou moeten zijn
 
Ik denk dat Nemo gelijk heeft en het n oplaadstekkertje is :P

Maar daarmee is je niet starten probleem niet opgelost. Heb je wel boordspanning, dus verlichting en dergelijke?
 
dit lijkt mij gewoon een kabel van een drupellader, dat zal niet wat te maken hebben met het feit dat je motor niet wil starten.

13,6V is gewoon goed, wat ik mij alleen afvraag is hoelang heeft jouw motor geen spanning gehad? je zegt dat je de accu hebt vervangen en zat er helemaal geen spanning meer op de accu of heb je de motor een tijd zonder accu er in laten staan (paar uur of meer)?

wat ik namelijk weet is dat er motoren zijn (bij BMW komt dat meer voor) dat als de accu er uit is bv in de winter (accu er uit en binnen aan de lader gezet bv) de motor problemen geeft, de motor heeft een chip die de sleutel herkend en deze kan natuurlijk wel even zonder spanning (batterijtje/condensator) maar als deze helemaal leeg is herkent hij de sleutel niet meer.
ik weet niet of een gsr dit heeft maar dat weet de dealer wel :Y maar laten we niet op de zaken vooruit lopen ;) , wat doet hij niet en wat doet hij wel?
gaan de lampen branden?
of heb je misschien (hoop het niet ;) ) de + en de - verkeerd om op de accu zitten?
dan doet hij het natuurlijk ook niet.

probeer anders ook even de andere sleutel, misschien ligt het wel aan de sleutel, probeer het iig even om het uitsluiten ;) .


GR NEMO
 
De GSR heeft naar mijn weten nooit n sleutel met chip gehad, ik trek in de winter ook 3 maanden plus de accu eruit en als ik m daarna opgeladen terug schroef is het sleutel om en hop gaan! *O* Dus dat lijkt me sterk...
 
Nee ik heb de accu wel fatsoenlijk aangesloten (zelfs als kleurenblind zijnde kan ik nog het onderscheid maken tussen zwart en rood ;)).

De accu is opgeladen en geeft dus een signaal van 13.6v. Verder geen verlichting of niks. Remark: voordat ik hem stalde (december, met de accu aangesloten dom dom) had ik nog helemaal geen problemen. De motor is sindsdien ook niet meer verplaatst.

Normaal gezien gaat er dus een rood lampje branden bij het sleuteltje welke aangeeft dat je sleutelherkenning actief is. Op het moment is het niet branden van dit lampje het enige waar ik vanuit kan gaan want mijn sleutel wordt nu niet geaccepteerd.
 
Nee ik heb de accu wel fatsoenlijk aangesloten (zelfs als kleurenblind zijnde kan ik nog het onderscheid maken tussen zwart en rood ;)).

De accu is opgeladen en geeft dus een signaal van 13.6v. Verder geen verlichting of niks. Remark: voordat ik hem stalde (december, met de accu aangesloten dom dom) had ik nog helemaal geen problemen. De motor is sindsdien ook niet meer verplaatst.

Normaal gezien gaat er dus een rood lampje branden bij het sleuteltje welke aangeeft dat je sleutelherkenning actief is. Op het moment is het niet branden van dit lampje het enige waar ik vanuit kan gaan want mijn sleutel wordt nu niet geaccepteerd.

Maar de koplamp, etc gaat wel branden?

Zekering geklapt door per ongeluk kortsluiting maken?
Dodemansknop? (flauw, maar komt vaker voor dan je misschien denkt)
Schakelaar van het koppelingshendel? (Wil soms haperen)
Schakelaar van de jiffy/standaard (zelfde probleem)
 
Maar de koplamp, etc gaat wel branden?

Zekering geklapt door per ongeluk kortsluiting maken?
Dodemansknop? (flauw, maar komt vaker voor dan je misschien denkt)
Schakelaar van het koppelingshendel? (Wil soms haperen)
Schakelaar van de jiffy/standaard (zelfde probleem)

:^ Al gaan er belletjes rinkelen bij het rode lampje...ergens zit iets niet goed in de stroomkring nu....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan