Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
welcome martien!

gaaf stuur (en klemmen) heb net die van mij hier op MF te koop gezet om dat die niet past |( maar ik zie dat jij andere stuurklemmen hebt :9~


GR NEMO!
 
Even nog wat extra onder de aandacht brengen.... ;)

GSR "Mega"meet op 12 mei!

We verzamelen om 10.30 Bij Tango tankstation aan de Woudenbergseweg in Maarsbergen ( coördinaten 52.055802,5.403997)

Om uiterlijk 11.00 gaan we rijden richting Veenendaal om ons te voegen bij de MFMM


Tevens is er een pre-meet in Amsterdam. Wie interesse heeft, we verzamelen om 09.00 op de Foodstrip (Tafelbergweg) in Amsterdam ZuidOost. Uiterlijk 09.15 vertrekken we dan om grotendeels binnendoor richting Maarsbergen te rijden

Aanmelden is niet nodig, weg is weg.... :P
 
ik ken ook niemand persoonlijk maar dat geld voor de meesten hier ;) ik weet nog niet of ik kan maar als ik kan kom ik denk ik wel (voor mij ook een heel eind naar de MFMM)
 
Ik ken ook niemand persoonlijk, maar kom toch wel even meeten :) Voor de gene die denken wie is die jonge jonge op die gsr dan ben ik dat 19 jaar en nog op 25kW gehehe
 
o ja nog ff spamen ;)

LSL X01 stuur

en schopjes zijn altijd welcome ;) en als je iemand weet hoor ik het graag (past NIET op een GSR ;) )
Das echt spotgoedkoop voor een fatbar...die krengen zijn nieuw 3x zo duur. [edit, meer zelfs, tussen 85 en 90 euro)
Past inderdaad niet op de GSR klemmen (22mm ipv 28mm), maar bijvoorbeeld RXCVO heeft er Rizoma stuurklemmen op gezet en dan past het wel. Helaas zijn die klemmen ook weer rond de 100euro.

Misschien doe ik mijn stuur (LSL superbike, 22mm, zwart) nog wel weg - wil naar een dragbar of een 90% recht model.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat ik er bij ben, het is voor mij al twee uur rijden voordat ik in maarsbergen zit :P
Bovendien ken ik niemand O-)
Dat 2 uur rijden kan ik mij voorstellen - maar niemand kennen is echt geen excuus. Als je graag enkel met reeds bekende vrienden en familie om wilt gaan - is een forum ook een beetje vreemd. En je hoeft niet alleen voor een paar gekken op GSR's die kant op - er is ook een MFMM *O*
 
Helaas zit ik zondag in Belgen land, gelukkig wel met de GSR en wat andere motor rijders. Have fun voor de Veenendaal gangers. Ene niemand kennen is geen goede rede om niet te gaan, ik ben vorig jaar ook gegaan zonder iemand te kennen.
 
Hoi iedereen!

Weer terug van weggeweest :P. Rete druk gehad met school & stages...

Rijdt er iemand btw op een GSR zilver/zwart tussen Den Haag en A'dam? Al een paar keer gezien op de A4 (in beide richtingen), laatste keer zondag in gezelschap van 3 GSX'en (?).

Groetjes
 
Hoi iedereen!

Weer terug van weggeweest :P. Rete druk gehad met school & stages...

Rijdt er iemand btw op een GSR zilver/zwart tussen Den Haag en A'dam? Al een paar keer gezien op de A4 (in beide richtingen), laatste keer zondag in gezelschap van 3 GSX'en (?).

Groetjes

Welkom terug :)

WegdekDan pendel(t/de) voor woon-werk vaak tussen den haag en adam. Maar op zondag, zie ik hem dat niet zo vaak doen.

Werd vanmorgen ingehaald in de file op de A7 bij Purmerend, door een GSR met ik meende Devil pijpen. Kenteken: MZ-DB-xx (weet de xx'jes wel, maar vermeldt ze niet). Ik dacht dat het Slader was. Heb een foto gemaakt, maar tegen de tijd dat mijn smartphone uit 1423 voor christus bereid was het heugelijke feit vast te leggen, was de brommert bijna aan de horizon onttrokken.

Mocht een GSR piloot zich aangesproken voelen, ik was diegene die in een beplakte Prius eerst een andere motor er even van weerhouden heb om, terwijl de koekblikkers zich nog met een redelijke snelheid zich voortbewogen, in te gaan halen met zo'n 80km/h. Netjes? Kan je over discussiëren, maar ik doe er niet aan mee :+
 
Das echt spotgoedkoop voor een fatbar...die krengen zijn nieuw 3x zo duur. [edit, meer zelfs, tussen 85 en 90 euro)
Past inderdaad niet op de GSR klemmen (22mm ipv 28mm), maar bijvoorbeeld RXCVO heeft er Rizoma stuurklemmen op gezet en dan past het wel. Helaas zijn die klemmen ook weer rond de 100euro.

Misschien doe ik mijn stuur (LSL superbike, 22mm, zwart) nog wel weg - wil naar een dragbar of een 90% recht model.


is idd goedkoop ;) maar ik heb er niks aan, wil hem wel met je ruilen ;) :+
ik wilde ook een 22mm stuur hebben want die past :Y
 
Hallo luitjes.!!! :W

Zo naar een tijdje weer eens even op het motor-forum kijken *D (ivm drukte niet aan toe gekomen |( )

In de tussen tijd weer heel wat kmtjes op de motor gezet. afgelopen zondag nog lekker een ritje van 350 km gereden :}

Zag net dat er 2 vertrek punten zijn aanstaande zondag, maar helaas ga ik niet mee rijden met jullie. Heb een klein vertrek punt georganiseerd vanuit mijn eigenhuis ;) voor mijn motor matties :] _O- hihihi...

Heb vorige week ook Xenon voor mijn motor besteld en word en donderdag op gemonteerd... :Y Ben zo benieuwd naar het resultaat *O* *O*

weet trouwens een van jullie in welk topic nummer de handleiding van het afzagen van de taartschep staat? want die word het volgende project ;) heb het pas voorbij zien komen maar kan het niet meer terug vinden ;(

Groetjes :W
 
Hallo luitjes.!!! :W
blablabla... :+

weet trouwens een van jullie in welk topic nummer de handleiding van het afzagen van de taartschep staat? want die word het volgende project ;) heb het pas voorbij zien komen maar kan het niet meer terug vinden ;(

Groetjes :W

Check de OP even daar staan een drietal How to's :Y
Diegene die je zoekt is budget kontje choppen... ;)
 
@ motorhugske

heb al eens zo iets gemaakt, heb nog wel de foto voor de bevestigingspunten van het kenteken anders idd ff terug zoeken ;)


full



GR NEMO
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan