Suzuki GSR *deel 10*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meeting was idd gezelli, je hebt het helaas gemist.

Weet niet precies waar je vandaan komt maar voor de Bar-E BBQ GSR Meet wel zin in een ritje? Had het er met CF nog over, moeten nog een datum prikken. Hoe klinkt 27-07 of 03-08 (onder voorbehoud van het weer...)?

Heel lief bedoeld, maar aangezien ik vanaf de noordpool moet aanvangen, is de Europoort en omstreken wat uit de richting. Bovendien hoop ik dan al GSR-af te zijn })
 
Hallo Luitjes, :W

Ik was inderdaad ook op de mega meetin aanwezig. En heb een tijdje bij alle Gsr gestaan maar kwam niemand bij opdagen '( dus heb helaas niemand kunnen ontmoeten.. Wel leuk om allerlei Gsr te zien staan *O* *O*

heb in de tussen tijd vorige week een paar kleine dingetjes gedaan aan de motor..

Gewoon licht (ervoor)

full


verkorte kentekenplaat houder ( gezaagd ) *O* *O*
full


Xenon met ledje :9
full


full


Ben benieuwd wanneer de GSr meeting gaat plaats vinden :}

groetjesss :W
 
Hierbij de vertegenwoordiging in GSR-en :9~ :9~ :9~

[~[url="http://img203.imageshack.us/img203/9389/img0394yj.jpg"]afbeelding~][/URL]
Hier de eerste groep waar ik zelf ook deel van was. Bar-E samen met CorvetteFreak, RCXVO en de dame waarvan ik haar echte naam wel weet maar haar nick........ En haar vriend/man natuurlijk.


[~[url="http://img211.imageshack.us/img211/3759/img0397v.jpg"]afbeelding~][/URL]
Vervolgens een mooie oranje van een dame (heb ik mij laten vertellen) hier op het forum.


[~[url="http://img29.imageshack.us/img29/6623/img0399nm.jpg"]afbeelding~][/URL]
Motorhugske was er ook *O* (alleen niet live mee kennis gemaakt -O- )


[~[url="http://img842.imageshack.us/img842/8845/img0402yr.jpg"]afbeelding~][/URL]
Roeleey kwam ook nog langs gevolgen (met turbo ;) )


[~[url="http://img90.imageshack.us/img90/6981/img0404cg.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ice-racer met zijn vrouw/vriendin.


[~[url="http://img20.imageshack.us/img20/9184/img0405lk.jpg"]afbeelding~][/URL]
En als laatste staan praten met Dizzy073.

Al met al een goede vertegenwoordiging aan GSR-en, zeker gezien de totale opkomst (die toch ook niet tegenviel, ondanks het weer).

(en sorry voor de gedraaide foto's maar draaien lukte niet, wat ik ook probeerde....)


Idd goed gespot..Heb alleen jullie niet kunnen ontmoeten. heb wel ice-racer en zijn vriendin snel gezien toen ik zijn motor stond te bekijken nadat zij waren afgestapt. dus bij deze Ice-race that's was me :Y
 
Leuke foto's motorhugske. Mijn vorige motor was een GSX 600f in precies de zelfde kleuren en de GSR die ik nu heb is ook aardig gelijk. Xenon heb ik nu ook en achterkant moet ik nog inkorten. Alleen het ruitje heb ik niet.
 
Een GSR meeting lijkt me leuk, ik hoop dan wel te kunnen. Ik woon centraal in het land, maar helaas heb ik geen tuin om een bbq te doen. Dus helaas IQski en andere noorderlingen ver rijden of overslaan ;).
 
Ik snap niet waar iedereen die motordames vandaan haalt
Ik kan ze toch echt niet vinden hoor, wat doe ik dan verkeerd?
Iemand enig idee? :P

Ik ben van de partij als we gaan bbqen en meeten :D
Heb wel hele grote tuin in appartementen complex haha :P
 
Mijn dame heeft alleen een motorpak... _O-

@Iqqie, niks geen smoesjes van te ver of ik heb geen GSR meer :N
Gewoon aantrappen die brommert (welke het ook is tegen die tijd)en gezellig met mw. Iqqie de carnivoor uit komen hangen *O*

Of mogen partners niet meekomen :? :$ :X
 
hiephoi,

BBQ kan bij mij voor de deur. Ik woon in Hoogvliet met een groot auto vrij (niet motorvrij.... }) }) }) , boel rijders hier) en we BBQ-en wel vaker in het hof. Had het er al met de buren over gehad en die vinden het geen probleem. Ik heb zelf zo'n grote gas BBQ en die van 2 buren mag ik ook lenen. Hebben het nog wel over hoe we het regelen met vlees en fris.
Motoren kunnen netjes in een line-up worden opgesteld voor de groepsfoto.

Zullen we maar zaterdag 03/09/2013 inplannen (OVB het weer en voldoende opkomst)?

Edit: partners zijn welkom hoor
 
Laatst bewerkt:
Mijn dame heeft alleen een motorpak... _O-

@Iqqie, niks geen smoesjes van te ver of ik heb geen GSR meer :N
Gewoon aantrappen die brommert (welke het ook is tegen die tijd)en gezellig met mw. Iqqie de carnivoor uit komen hangen *O*

Of mogen partners niet meekomen :? :$ :X

Als mw. IQski die 200km op de GSR achterop moet, komt ze er gemangeld af. Is geen fijne fiets om lang achterop te hangen. Die luit CBF is dan beter, maar dan duurt het zo lang :P
Om nou niet geheel een party-pooper te zijn, misschien dat ik een dubbelbezoek kan doen, te weten bij m'n moedertje in het Westland, gevolgd door een vreetfestijn bij Bar-E :') Met een beetje mazzel kunnen we gelijk nog even helpen met de kinderkamer inrichten met brommerplaatjes :+ En brommerts zijn voor jongens en meisjes, dus dat kan best.
 
Ik snap niet waar iedereen die motordames vandaan haalt
Ik kan ze toch echt niet vinden hoor, wat doe ik dan verkeerd?
Iemand enig idee? :P

Ik ben van de partij als we gaan bbqen en meeten :D
Heb wel hele grote tuin in appartementen complex haha :P
Mijn vriendin wil al jaren motorrijden - heb het tot nu toe tegengehouden (ze is op de scooter al gevaarlijk genoeg)...dus tot nu toe zit ze regelmatig achterop.

Heb haar voor vrijdag een motor-proefles gegeven..toch maar eens testen. Een pak en 2e motor is er toch al.
 
Als mw. IQski die 200km op de GSR achterop moet, komt ze er gemangeld af. Is geen fijne fiets om lang achterop te hangen. Die luit CBF is dan beter, maar dan duurt het zo lang :P
Om nou niet geheel een party-pooper te zijn, misschien dat ik een dubbelbezoek kan doen, te weten bij m'n moedertje in het Westland, gevolgd door een vreetfestijn bij Bar-E :') Met een beetje mazzel kunnen we gelijk nog even helpen met de kinderkamer inrichten met brommerplaatjes :+ En brommerts zijn voor jongens en meisjes, dus dat kan best.

Als het mee zit heb je dan een een tijger... :] :9

maaarruuuh is het nou 03-08 of 03-09 :? :? :? :?
Klinkt raar maar i.v.m. eventueel verlof vragen ben ik eigenlijk al laat mocht het 03-09 worden....
 
Hiephoi,

03 augustus, das iig op een zaterdag. Die maar doen, lijkt me dat voor iedereen de dinsdagavond niet echt uitkomt.

En IQski, dat van de kinderkamer staat. In die week worden ook de meubeltjes geleverd, kunnen jullie mooi helpen met naar boven sjouwen en in elkaar zetten.....
 
Luitjes...... :W

Voor mij maakt het kwa dag niet veel uit of het augustus of september wordt.. Ben zoizo van de partij :Y :Y

Ik lees aandacht mee wat het gaat worden. *O*
 
Foto's van de Xenon plaatsen zijn nu beschikbaar op Picasa. Plaatsen op MF word me wat te tijdrovend omdat ik dan alle foto's moet verkleinen. Foto's staan niet op volgorde maar wel met beschrijving op Picasa.


Hebben andere rijders met Xenon ook de koplamp naar benden moeten afstellen? Ik heb dit vandaag wel gedaan, aangezien ik de lamp gisteravond vrij hoog vond schijnen.

Hoi Erwin,

Om hier nog even op terug te komen. Ik heb de lamp niet opnieuw afgesteld. Had de motor met oude lamp erin met de voorwiel tegen de muur gezet en met krijt een streepje gezet op de plek waar de bundel samen kwam. Na het plaatsen van de xenon set gecontroleerd en dit kwam aardig overeen. Daarna dezelfde avond in het donker gereden en niemand knipperde dus ik ga er vanuit dat ik niemand verblind of irriteer. Heb overigens de 6000k lamp.

Dank voor je foto's op Picasa!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan