Suzuki GSR *Deel II*

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is het zadel.

Is van www.selle-moto.com

Kosten was +/- €300,- zeiden ze.

full
Wel mooi *D
 
dit is het zadel.

Is van www.selle-moto.com

Kosten was +/- €300,- zeiden ze.

[afbeelding] Wel mooi *D


Ziet er goed uit!! Wellicht dat dit is iets...... heb van het andere zadel niks meer gehoord!!! Alles ingevuld op hun site... opgestuurd en niks noppes nada.... mail erachteraan.... niks nopes nada. B|

Willen blijkbaar niet verkopen. :N


Dus wellicht dat dit iets is.....
 
Ziet er goed uit!! Wellicht dat dit is iets...... heb van het andere zadel niks meer gehoord!!! Alles ingevuld op hun site... opgestuurd en niks noppes nada.... mail erachteraan.... niks nopes nada. B|

Willen blijkbaar niet verkopen. :N


Dus wellicht dat dit iets is.....

Ik hoop voor je,dat het hier wel lukt. ;)

En `t is inderdaad een super mooi zadel :9
 
Ik hoop voor je,dat het hier wel lukt. ;)

En `t is inderdaad een super mooi zadel :9


Ben benieuwd! :Y Wil wel eerst even kijken, want zo op het eerste gezicht lijkt me het ander zadel wel ietsjes mooier.

Enfin, er zijn weer nieuwe mogelijkheden. Ook leuk om te zien dat ze die GSR hebben aangekleed met Rizoma spul.
Heb je er nog meer foto's van..... eigenlijk niet handig..... want ben misschien van plan om de GSR van de zomer in te ruilen.....

Aaargh,..... lastig allemaal. ;)
 
Ik ga morgen naar de beurs dan kan ik meer fotos voor je maken, specifieke wensen?
en naar wat wil je hem omruilen? -O-
 
Laatst bewerkt:
Mensen die last hebben van roest op kroonplaat of standaard, rijden jullie veel door de regen? Kan hier namelijk nog niets ontdekken maar motor komt eigenlijk enkel buiten met mooi weer en heeft zodoende maar een paar keer een beetje regen gezien...

Is het bekend of een bepaalde serie hier last van heb? Bepaalde range frame nummers?
Mijn GSR is volgens mij een laat 2006 model.
Heeft er iemand mischien foto's van waar de roest het eerst zichtbaar word? Dan kunnen we daar op letten voordat de garantie voorbij is... :X
 
De mijne is van 03-2007... en vertoont roest, rijd wel door weer en wind. Ik zal van de week even plaatjes schieten
 
Mensen die last hebben van roest op kroonplaat of standaard, rijden jullie veel door de regen? Kan hier namelijk nog niets ontdekken maar motor komt eigenlijk enkel buiten met mooi weer en heeft zodoende maar een paar keer een beetje regen gezien...

Is het bekend of een bepaalde serie hier last van heb? Bepaalde range frame nummers?
Mijn GSR is volgens mij een laat 2006 model.
Heeft er iemand mischien foto's van waar de roest het eerst zichtbaar word? Dan kunnen we daar op letten voordat de garantie voorbij is... :X

ik zal zometeen even een pic maken.

mijne is van begin 2006, en ik rij ook alleen met mooi weer.
 
Ik zal zometeen toch ook eens bij Misty kijken.....

Maar ze vervangen dan dus gewoon je t-stuk voor een zelfde exemplaar...... of niet? Want dan kun je weer wachten totdat het begint te roesten!!
 
Ik zal zometeen toch ook eens bij Misty kijken.....

Maar ze vervangen dan dus gewoon je t-stuk voor een zelfde exemplaar...... of niet? Want dan kun je weer wachten totdat het begint te roesten!!

Door een zelfde model uit een goeie serie lijkt me? Denk niet dat ze die foutieve T-Stukken zullen blijven maken. Zal wel een serie zijn geweest waarmee in het productie proces het 1 en ander niet helemaal ideaal is verlopen???
Anders moet een T-stuk niet zomaar gaan roesten zonder dat het in aanraking met water is geweest.


Is dit je nieuwe t-stuk al of moet op deze foto de roest zichtbaar zijn? Die paar zwarte pitjes heb ik volgens mij ook wel daar, als dat roest is :/ Toch maar even goed in de gaten houden...
 
Laatst bewerkt:
ja dat dacht ik ook toen luckysan die pitjes aanwees. ik krijg ze dus echt niet weg.
en aangezien ik tot april nog fabrieksgarantie heb wil ik hier wel gebruik van maken.
 
ja dat dacht ik ook toen luckysan die pitjes aanwees. ik krijg ze dus echt niet weg.
en aangezien ik tot april nog fabrieksgarantie heb wil ik hier wel gebruik van maken.

Hmm, ik heb ook tot april, ik kreeg trouwens netjes een brief van Suzuki.
Ik zal hem eind februari of begin maart ook maar eens wegbrengen voor een checkup, dan mogen ze bij de dealer uitzoeken of er ergens roest zit :)
 
Op de beurs MDI kentekenplaathouder besteld *O* en een LED lampje van PUIG als kentekenplaatverlichting,

wat een gedoe om dat erop te zetten zagen ging wel, daarna knipperlichten erin moesten al die kappen eraf.. :/ en bij erop zetten kwam dat led draadje tussen moer en plaatwerkje van MDI waardoor die doormidden ging en sluiting maakte. Dus geen enkele verlichting deed het behalve voorlicht! Dus ik vanochtend zonder enige vorm van verlichting (ook dashboard uit) rijden naar de dealer....was er een zekeringkje kapot! :')

anyways het werkt allemaal, kga zondag even mooi afwerken moet nog een beetje afgezaagd worden en beetje mooi vijlen. :Y ook een paddockstand gekocht, ziet er leuk uit zo op de paddockstand, binnenkort foto's :]

Hier een foto van de GSR op de paddockstand, en kentekenplaat eraf, met de knipperlichten zwevend... :9~

motor_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op de beurs MDI kentekenplaathouder besteld *O* en een LED lampje van PUIG als kentekenplaatverlichting,

wat een gedoe om dat erop te zetten zagen ging wel, daarna knipperlichten erin moesten al die kappen eraf.. :/ en bij erop zetten kwam dat led draadje tussen moer en plaatwerkje van MDI waardoor die doormidden ging en sluiting maakte. Dus geen enkele verlichting deed het behalve voorlicht! Dus ik vanochtend zonder enige vorm van verlichting (ook dashboard uit) rijden naar de dealer....was er een zekeringkje kapot! :')

anyways het werkt allemaal, kga zondag even mooi afwerken moet nog een beetje afgezaagd worden en beetje mooi vijlen. :Y ook een paddockstand gekocht, ziet er leuk uit zo op de paddockstand, binnenkort foto's :]

Hier een foto van de GSR op de paddockstand, en kentekenplaat eraf, met de knipperlichten levend...

[afbeelding]

doe ik altijd als eerste, met een electrisch probleem ;) jij nu ook denk ik _O- :+

maare... kijk je uit dat je die paddock stand niet te strak afsteld? had voorheen ook zoeen, die heeft wat kleine krasjes op mn achterbrug achtergelaten '(
heb er nu op de beurs eentje gekocht met haakjes en nokjes voor op de achterbrug :)
 
paddockstand leunt alleen aan de onderkant, niet aan de zijkant ;)

maar die ringetjes en nokjes die zitten er toch niet standaard op :)?

want er waren een paar soorten systemen dus toen moest ik ff kijken naar me achterbrug zei de verkoopster!
 
Laatst bewerkt:
paddockstand leunt alleen aan de onderkant, niet aan de zijkant ;)

maar die ringetjes en nokjes die zitten er toch niet standaard op :)?

want er waren een paar soorten systemen dus toen moest ik ff kijken naar me achterbrug zei de verkoopster!

ja dat zie ik, dat deed die van mij in het begin ook :')

nee nokjes en boutjes zaten er niet bij, maar met een beetje babbelen kreeg ik die bij de paddock stand *O* wist niet welke ik moest nemen, maar de verkoper wist me te vertellen dat suzuki allemaal dezelfde maat heeft en hij had gelijk :P
 
Zoooo gisteren het eerste ritje van 2008 gemaakt!!! :Y

Even naar het strand geweest.... was goed te doen. Enkel de terugweg was het toch wel redelijk koud....
Vandaag ook weer mooi weer, maar helaas geen tijd.. hopelijk morgen weer dit weer.
 
Hey Bidle.....had `n mailtje naar die gasten in Frankrijk gestuurd voor het zadel.

Kreeg na 2 dagen al mail terug :}

En inderdaad...prijs is €265,- plus €35,- verzenden.

Heb `m nog niet besteld...eerst wat andere dingen ;)
 
Alles goed hier zag vanmiddag dat het lekker weer was om te rijden.
Hier dooit het en valt er regen, de wind trekt nu ook aan en denk dat het vanacht weer gaat vriezen type's noors weer dus.

Nou veel rij plezier daar en doe voorzichtig

Groetjes sander
 
Hey Bidle.....had `n mailtje naar die gasten in Frankrijk gestuurd voor het zadel.

Kreeg na 2 dagen al mail terug :}

En inderdaad...prijs is €265,- plus €35,- verzenden.

Heb `m nog niet besteld...eerst wat andere dingen ;)


Nou ja,.....

En ik heb niks van ze gehoord..... heb namelijk dat hele ding samengesteld, vervolgens moet je het uitprinten en op de bus gooien of faxen...... Hoe heb jij het dan doorgemaild? Ingescand of zo?
 
Alles goed hier zag vanmiddag dat het lekker weer was om te rijden.
Hier dooit het en valt er regen, de wind trekt nu ook aan en denk dat het vanacht weer gaat vriezen type's noors weer dus.

Nou veel rij plezier daar en doe voorzichtig

Groetjes sander

Was hier ook lekker weer om te rijden, eigenlijk nog steeds wel..... enkel vond het wel weer even genoeg. Toch weer een dikke 1,5 uur om Misty gezeten.....

Staat nu weer binnen, klaar om gepoetst te worden, iemand interesse? ;)
 
Nou ja,.....

En ik heb niks van ze gehoord..... heb namelijk dat hele ding samengesteld, vervolgens moet je het uitprinten en op de bus gooien of faxen...... Hoe heb jij het dan doorgemaild? Ingescand of zo?

Nee,ik heb nix ingevuld omdat ik nog nix besteld hebt.
Heb ze gewoon gemaild voor de prijsopgave naar het email adres op hun site.
 
effe voorstellen

Ik ben Carlo (30) woon in Hasselt (B)
Rij sinds juli 2007 motor en heb natuurlijk een gsr600.

op de teller staat 6500 en heb nog geen probemen ondervonden
gebruik de moto voor woon/werk en heb hem getest in zowat alle weerscondities
tot vrieskou -9, pekel, mist, plensbuien.
Ben zeer tevreden over deze motor, zeer goed handelbaar als opstapmodel.

bt014 is aan vervanging toe, zeer tevreden over deze banden
schermpje geplaatst van givi http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=8462

ik zie maar weinig gsr in kleuren zwart/wit + rood zitje
hoe komt dit???? :]

gsr1.jpg


groetjes

merci voor de info in vorige posts
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan