Suzuki GSR *deel IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

[afbeelding]
iedeetje voor een nieuwe topic foto? de huidige is nogal antiek :P
foto's kunnen uiteraard van formaat veranderen

de onderste vind ik het mooiste maar dat moet ie wel het zelfde zijn als de "oude" dus knipperlichten zichtbaar het is dat in nu niet kan spelen anders head ik er ook een paar gemaakt :$ sorry

spreek jullie snel weer :W
 
haha en bedankt hè stefan nee eerste was bij gate (delta pier ja) en daarna in tunis zelf _O- stom joh eerst moet je tunis worden ingeschreven in je paspoort en nog geen 30 min later 2 km verder wordt je tunis weer uitgescheven _O- :+ sukkels hier.

Ik weet weer waarom ik noord afrikaanse landen niet leuk vind, iedereen zit bijna aan je of als ze tegen je praten staan ze op 30cm afstand echt de volgende verkoop ik een ram *O* *O* (nee hoor).

voor de rest het weer is prima hier 15 graden en heerlijk in de zon wel een beetje wind maar ja is lekker voor de afkoeling _O- :+

ik ga lekker genieten van de zon *O* *O*

spreek jullie snel weer :W

Haha oke dan. Dan valt het mee ;) De meeste mensen lopen fout en gaan eerst het sjengen gebied in _O- En tja daarna word je bij de gate gecontroleerd _O-

Zijn ze daar ook zo erg, dat als je langs een winkel loopt dat je bijna naar binnen word getrokken? _O-

Veel plezier in je zonnetje ;) welke datum was je trouwens ook al weer terug?
Dan ga ik daarna weer eens een meetingkje @ veenendaal organiseren :]
 
En een nieuw topic is weer een feit. Zojuist weer even de pagina's gelezen en alle nieuwkomers van harte gefeliciteerd met jullie Gissers.

@Crazybiker.
De Ermax sidecovers zijn in dezelfde mat zwart. Ik heb ze er zelf ook op zitten. De carbon covers sluiten prima aan. Als je je spatbord afzaagt kan je deze prima afwerken met het carbon.

Succes ermee.
 
@Stickname: Mooie foto's. Krijg ook wel zin om met de motor op vakantie te gaan. Zag ik het goed dat je GSG valblokken hebt? Zo ja, waar heb je ze gekocht want ik wil ze via het internet bestellen vanuit Duitsland maar als ik ze gewoon hier in Nederland kan kopen dan doe ik dat natuurlijk.

@De nieuwe Gissers: Veel rijplezier en veel veilige km's :] .

Ik heb ze bij goedhart motoren vandaan. Waren 60 euro ofzo. Ik zal over uurtje ofzo even detail foto`s er op zetten ;)

Edit:

P1000320.JPG
Er staat Race op. Meer weet ik niet :N
( Expres grote foto zat je ze kan zien :Y )
 
Laatst bewerkt:
Haha oke dan. Dan valt het mee ;) De meeste mensen lopen fout en gaan eerst het sjengen gebied in _O- En tja daarna word je bij de gate gecontroleerd _O-

Zijn ze daar ook zo erg, dat als je langs een winkel loopt dat je bijna naar binnen word getrokken? _O-

Veel plezier in je zonnetje ;) welke datum was je trouwens ook al weer terug?
Dan ga ik daarna weer eens een meetingkje @ veenendaal organiseren :]

27 april ben ik weer in NL en half mei moet ik onder het mes *O* *O* gaan ze me bek verbouwen gecontroleerd _O-
 
@Naaisab: Die Suzuki crashpads zijn die zo groot? Op zich zijn die wel mooi maar ik zoek toch net ff iets anders. Ik hou van aparte dingen ;) .

@Stickname: Yepp, dat zijn ze. Dat zijn de crashpads van GSG Mototechnik en die zoek ik. Ik wil van de mijne een kleine B-King maken. Ik zoek ook de vork en achterbrug beschermers van hun. Dank u voor de foto :} .
 
En een nieuw topic is weer een feit. Zojuist weer even de pagina's gelezen en alle nieuwkomers van harte gefeliciteerd met jullie Gissers.

@Crazybiker.
De Ermax sidecovers zijn in dezelfde mat zwart. Ik heb ze er zelf ook op zitten. De carbon covers sluiten prima aan. Als je je spatbord afzaagt kan je deze prima afwerken met het carbon.

Succes ermee.

Het moet wel de exacte zwart zijn als de plastic onderdelen en het frame en de covers van de radiator (originele dan) anders hoef ik ze niet te bestellen :) . Kan je misschien een goede duidelijke close up foto plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
pff stink stop is met plaatsen :+

kheb echt veel zin in alpenritje *O*
 
Laatst bewerkt:
@Marcogsr: Gefeliciteerd en veel veilige km's. Ik heb ook een zwarte alleen staat nog bij de dealer en die wacht op mooie spullen van Rizoma *D .


Weet iemand ook de tandwiel verhouding van de GSR en welke ketting erop zit? Heb namelijk iets moois gezien *O* .
 
goeieavond allemaal,

hier nog een paar fotokes van mijn black beauty :)

IMG_5817.jpg


IMG_5820.jpg



Ben momenteel op zoek naar nieuwe uitlaten voor eronder.
Arrow vind ik wel iets hebben. Maar de metal magic van Yoshi heeft toch nog een iets hoger 'kwijlgehalte' :9~. Eén probleempke: ik vind nergens goeie fotokes ;( . Want ik zou graag de carbon versie hebben. Dus moest iemand hiervan een fotoke hebben...
Andere voorstellen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!


Veel cruising plezier allemaal :] :] :] !!

Greetz Andy
 
AUB doe u blackbeauty een plezier en laat de steunen zwart poedercoaten.

snap echt niet waar suzuki hun verstand was , zo een mooie motor uitbrengt en dan de steunen zilver laten!!
 
@asenna ja dat vind ik ook maar je kan ze ook niet zo maar ffies loshalen anders had ik ze allang laten spuiten
Weetniet of je hem(of haar :P) al in je bezit hebt dan valt het niet zo erg meer op als je hem in het echt ziet, de foto's zijn meestal laag genomen
 
27 april ben ik weer in NL en half mei moet ik onder het mes *O* *O* gaan ze me bek verbouwen gecontroleerd _O-

Damn, hoe dat zo?

Ik zal daar tussen proberen een ritje te oraganiseren oke?

@Stickname: Yepp, dat zijn ze. Dat zijn de crashpads van GSG Mototechnik en die zoek ik. Ik wil van de mijne een kleine B-King maken. Ik zoek ook de vork en achterbrug beschermers van hun. Dank u voor de foto :} .

62euro Inclusief BTW had ik er voor betaalt trouwens zag ik op de bon. En ze hadden er zat op vooraad :Y

Pfff heb de mijne 150€ betaald is wel een ander merk maarja zal wel hetzelfde effect hebben zeker.[afbeelding]

En nogsteeds vind ik die radiator cover erg bruut staan :Y

pff stink stop is met plaatsen :+

kheb echt veel zin in alpenritje *O*

Ik zei toch al sorry ;)


Nice :Y ( DAMN WEER DE COVER B| ;) )
:W

wat een drukte hier, wel allemaal mooie plaatjes maken hé :P
heeft lucky ook weer wat te doen in de OP })

Ja bizar ;) Nieuw topic en ik blijf maar quote... ;)

Gezelli hoor :Y

goeieavond allemaal,

hier nog een paar fotokes van mijn black beauty :)

[afbeelding]

[afbeelding]


Ben momenteel op zoek naar nieuwe uitlaten voor eronder.
Arrow vind ik wel iets hebben. Maar de metal magic van Yoshi heeft toch nog een iets hoger 'kwijlgehalte' :9~. Eén probleempke: ik vind nergens goeie fotokes ;( . Want ik zou graag de carbon versie hebben. Dus moest iemand hiervan een fotoke hebben...
Andere voorstellen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!


Veel cruising plezier allemaal :] :] :] !!

Greetz Andy

Cool de rimstriping :Y . Zelf er op gedaan? ( zo ja moeilijk?)

Dit is mijnuh met devils :Y
 
Sow! wat zijn jullie aan het posten geweest! _O-

Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe aankopen!

Ik heb van het (redelijk) mooie weer gebruik gemaakt om hem in te rijden })

1000 km op de klok en zal hem van de week effe wegbrengen voor z'n beurtje.

Verder supergave foto's stinkname! Moet ik binnenkort ook maar eens heen met m'n paps.

Als ik het goed heb is Luckysan ondertussen vertrokken? jammer, maar helaas. Als hij maar weer een keer terug komt. :}

Verder ben ik wel in voor een GSR meeting binnenkort, nog meer vrijwilligers?

MAg er van mij ook een foto in de OP?

Groeten Peter
 
In de openings post staat een gsr die niet zo'n achtergreep heeft en daar zit een afdekkap overheen. Nu is mijn vraag waar je die kan kopen??
 
In de openings post staat een gsr die niet zo'n achtergreep heeft en daar zit een afdekkap overheen. Nu is mijn vraag waar je die kan kopen??

Deze waren te koop bij Gsr .co. uk, echter de link naar de site doet het momenteel niet bij mij

Oscar
 
27 april ben ik weer in NL en half mei moet ik onder het mes *O* *O* gaan ze me bek verbouwen gecontroleerd _O-

moeten we helpen, met de stoere gsr-biker boys? })

@ all: met al die zwarte gsr'etjes wordt 't écht zoeken naar de juiste bike straks als we eens een meetingkje houden....

enne, al dat geld voor dat getune steek ik lekker in mijn tank, daar kan ik kilomeeeeeters van rijden :Y en daar gaat het tenslotte om :] (of ben ik nou de enige met een nog compleet ongetunede gsr? :X )

@ stink: hebbie nog een leuke route voor een meeting? jij woont tenslotte wat centraler....? ergens eind maart of begin april plannen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan