PaulvanGilse
Rookie
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb sinds 3 weken een Suzuki GSX 600 F uit 92. Helaas heb ik niet een al te goede koop gedaan (ook niet echt slecht maar toch..)
Het gebruikelijke verhaal, goed bekeken (niet goed genoeg kennelijk) en tijdens de proefrit geen problemen: maar wel toen ik thuis stond.
Mijn vraag aan het forum; mijn motor slaat soms af als ik van (hoge) toeren kom en bijna stil sta (afslag op de snelweg bijv.) Toerenteller valt normaal terug, maar helaas te ver. Je hoort hem dan vechten om aan te blijven, maar helaas. Hij start dan wel weer meteen.
Ik was ook de bofkont dat de benzine leiding beetje lekte. Dacht eerst dat het daaraan lag, maar dat heb ik gemaakt en lekt nu niet meer, maar het probleem is er nog wel.
Weet iemand hoe dat kan en hoe/of dat te maken valt.
PS, heb meteen een 2e vraag: Ik heb voor 2 schijfremmen. De ene is na remmen veel heter dan de ander. Hoe kan dit? Wordt er dan niet gelijkmatig geremd en is dit slecht? En hoort een voorwiel (als hij op de bok staat) heel vrij te kunnen draaien, die van mij wordt een beetje geremd (staat waarschijnlijk in verband met het het verschil in warmte van de schijven.)
Ik hoop dat jullie iets meer weten.
MvG
Paul
Het gebruikelijke verhaal, goed bekeken (niet goed genoeg kennelijk) en tijdens de proefrit geen problemen: maar wel toen ik thuis stond.
Mijn vraag aan het forum; mijn motor slaat soms af als ik van (hoge) toeren kom en bijna stil sta (afslag op de snelweg bijv.) Toerenteller valt normaal terug, maar helaas te ver. Je hoort hem dan vechten om aan te blijven, maar helaas. Hij start dan wel weer meteen.
Ik was ook de bofkont dat de benzine leiding beetje lekte. Dacht eerst dat het daaraan lag, maar dat heb ik gemaakt en lekt nu niet meer, maar het probleem is er nog wel.
Weet iemand hoe dat kan en hoe/of dat te maken valt.
PS, heb meteen een 2e vraag: Ik heb voor 2 schijfremmen. De ene is na remmen veel heter dan de ander. Hoe kan dit? Wordt er dan niet gelijkmatig geremd en is dit slecht? En hoort een voorwiel (als hij op de bok staat) heel vrij te kunnen draaien, die van mij wordt een beetje geremd (staat waarschijnlijk in verband met het het verschil in warmte van de schijven.)
Ik hoop dat jullie iets meer weten.
MvG
Paul