Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.919
- 530
Zou best kunnen Jurris zal er eens een foto van maken later dit jaar.Bagger veren om mee te rijden.Ben er nooit blij mee geweest.
Ik ben 1.97m met zo tussen de 76 en 80kg, broekmaat met jeans is 32 breed en 36 lang. Lengtemaat is voor mij echt een uitkomst, en wat Willem zegt ligt ook heel erg aan het merk. Rev it past mij goed en IXS dus ook. Alleen van IXS zijn wel vaker leuke aanbiedingen.
Als je er niet happy mee bent... Eruit met die zooi.
En andere zooi erin.[/quote
Idd raus
2 houtenbalken erin zou meer verenTijdens het aanremmen veert híj nu nauwelijks in en dat willen we natuurlijk niet.
Zet ik alles compressie rebound open is het net een hoelahop kermisattractie 1400 cc.
\Als je er niet happy mee bent... Eruit met die zooi.
En andere zooi erin.
Idd raus
2 houtenbalken erin zou meer verenTijdens het aanremmen veert híj nu nauwelijks in en dat willen we natuurlijk niet.
Zet ik alles compressie rebound open is het net een hoelahop kermisattractie 1400 cc.~
Had ik maar iets meer van die uhm spieren.Gewicht is ook een issue natuurlijk.Ik ben klein met 1,96 ,wel dagelijks in training ,ben daardoor 30kg zwaarderJe moet met een confectie pak mazzel hebben dat je lichaamsbouw normale proporties heeft.
Veel bier drinken en worst eten dat helptHad ik maar iets meer van die uhm spieren.Dan kon ik makkelijker een lengtemaat 106 aan (XL) en was de lengte een stuk beter.
Heb gisteren 300km plus gereden op de GSX1400 ppfff stapte er gebroken af en kon de eerste 3 min niet eens meer lopenVanmiddag weer een 150km gemaakt, binnendoor richting Noord Limburg langs Venray af en zo parallel met de maas mee naar boven gereden. Heerlijk!
Vanmorgen/begin van de middag moto gp gekeken en mjn nieuwe 'pak' ingezeten.Schouders begint wat ruimer te worden en bij de knieën wordt het al wat beter. Nu de mouwen enzo wat soepeler dan trekt dat niet meer iedere keer wat omhoog. Maar begint wat te worden zo, rijdt toch lekkerder met leer!
Normaal gesproken moeten ook de progressieve veren gewoon een fatsoenlijk rijgevoel geven.
Aangezien iedere vork progressief is vanwege de luchtkamer.
Dat is nog een optie maar een redelijk kostbare, wil ik nog wel eens gaan doen ja, zeker. Daemen bevalt verder wel dus?Veel bier drinken en worst eten dat helptHeb gisteren 300km plus gereden op de GSX1400 ppfff stapte er gebroken af en kon de eerste 3 min niet eens meer lopen
En last gehad vandaag van mij nek je krijgt dan de volle laag wind op je helm.Op racers heb ik dat niet.Zou een volgende keer een maatpak kopen dat past meteen al.Je hebt namelijk ook Damen maatpakken waarbij ze alleen de benen en of armen iets hoeven aan te passen dat is goedkoper.Loop zelf de hele dag rond in het pak het zit als gegoten.
Wat ik wel vind is dat de kleuren op de Damen race pakken snel eraf gaat.Daar moet ik ze toch eens over opbellen.
Klein vraagje tussendoor.
Welke brandstof doen jullie erin?? Ik rij gewoon op Euro95 maar misschien is Vpower of Euro98 beter.
Damen bevalt prima er zijn altijd wel betere merken zoals waar o.a Rossi in rijdt maar dan betaal je weer 400-600 euri in basis looks extra.Dat is nog een optie maar een redelijk kostbare, wil ik nog wel eens gaan doen ja, zeker. Daemen bevalt verder wel dus?
300km aan een stuk als je het niet zo gewend bent is ook best pittig idd. En nek heb ik niet zo een last van maar ik rijd ook vaak met een colletje om de nek warm te houden. En met mijn lengte komt de wind op de schouders ipv vol op mijn nek of helm, dat scheelt veel!
Altijd 95, alleen in Duitsland gooi ik er 98 of 102 in om even schoon te branden (liefst 2 tanken achter elkaar), opletten je geen E10 tankt. Kunnen de leidingen, keerringen, injectoren, brandstofpomp en de rest van de rubbers niet tegen.Klein vraagje tussendoor.
Welke brandstof doen jullie erin?? Ik rij gewoon op Euro95 maar misschien is Vpower of Euro98 beter.
Minder vermoeiend is 300km snelwegDamen bevalt prima er zijn altijd wel betere merken zoals waar o.a Rossi in rijdt maar dan betaal je weer 400-600 euri in basis looks extra.Ik rij altijd met een colletje zelfs bij 30 gr . Heb een slechte versleten nek vandaar.Het was idd een pittig 300km ritje maar ik vind het zo saai al die suffige landweg ritjes.Doe mij maar liever 7 rondjes Assen
Altijd 95, alleen in Duitsland gooi ik er 98 of 102 in om even schoon te branden (liefst 2 tanken achter elkaar), opletten je geen E10 tankt. Kunnen de leidingen, keerringen, injectoren, brandstofpomp en de rest van de rubbers niet tegen.Minder vermoeiend is 300km snelweg Maar idd
Ik ga komend weekend over saaie landwegen en een duf pontje naar Kolding,een vage kennis uit een duister verleden gaat daar iets met oude meuk crossers in gele klei rondraggen en ik kon daar dan ook wel naar toe komen,dus geen BSB in Assen Willem,er kan nog iemand mee,gratis bed,Marten hep al betaald.Ik rij altijd met een colletje zelfs bij 30 gr . Heb een slechte versleten nek vandaar.Het was idd een pittig 300km ritje maar ik vind het zo saai al die suffige landweg ritjes.Doe mij maar liever 7 rondjes Assen
Mijn K4 kan er dus niet tegen, hell zelfs mijn 2012 Swift Sport niet. Komt door de gebruikte materialen/type rubber wat gewoon aangetast wordt. Zelfs de anwb waarschuwt ervoor en ook mijn garage. Niet voor niks.Klepel en klok.
Moderne motoren kunnen prima op E10 rijden allern het spul veroudert veel sneller. 102 bijna niet.
Mijn K4 kan er dus niet tegen, hell zelfs mijn 2012 Swift Sport niet. Komt door de gebruikte materialen/type rubber wat gewoon aangetast wordt. Zelfs de anwb waarschuwt ervoor en ook mijn garage. Niet voor niks.
Zie bv:
Brandstof E10 schaadt E10-ongeschikte auto - ANWB
En daarbij ligt je verbruik ook hoger met ethanol. Neerslag is ook een punt idd, daarom zet ik mijn motor altijd met een tank 98 weg voor de winter.
E10 gaat over langere tijd he, alhoewel bij de anwb test een brandstofpomp binnen no time verrot was. Fabrikant geeft aan dat het niet kan en mag en de garage waarschuwd er al voor, is niet voor niets.Want je hebt E10 getankt en hebt alle leidingen ed al moeten vervangen?
Verbruik klopt, verbrand gewoon slechter. Die E10 zooi moet je gewoon regelmatig verversen dus niet 2 maand mee laten staan.
E10 gaat over langere tijd he, alhoewel bij de anwb test een brandstofpomp binnen no time verrot was. Fabrikant geeft aan dat het niet kan en mag en de garage waarschuwd er al voor, is niet voor niets.
O geen probleem hoor, ik snap die site ook niet. Zal wel zo een 'wij van wc eend' site zijn. Vind het gek dat daar staat dat het wel kan terwijl en de dealer en bv in het boekje en de tankklep van de auto staat dat het niet kan en mag.Als ik op e10 check kijk kan het gewoon, daarom de vraag waar dat gebaseerd op is?
Begrijp me niet verkeerd, het is troep. Maar ik roep niet te snel dat het niet kan want vroeg of laat moeten we er toch aan.
Klopt van de luchtkamer en het principe en volgens mij het ik deze NO2 erin zitten Jurris.
motorlife.be – Progressieve veren monteren; wat bereik je ermee?
De veer die in het midden afgebeeld is is een tweetraps lineaire veer. Deze worden vaak als progressieve veren aangeboden maar zijn in feite twee gestapelde lineaire veren. Het gevolg daarvan is dat ze een plotselinge wijziging van de veerconstante hebben bij indrukking. De veer wordt dus in één keer harder en dat kan je moeilijk een progressieve eigenschap noemen.
[afbeelding]