De mooiste motor ooit gemaakt ...... vind ik dan . Er zijn nog wel een paar redenen waarom ik denk dat een appie een goede keuze is? Je kan er altijd een Tuono stuur en kuipje erop zetten en dat heb ik weer een nakend.Een hele snelle wel te verstaan mocht ik ooit stoppen met circuitrijden
Duidelijk verhaal.
Hoe rijd de K4 in verhouding tot een K2? Vanaf 4 vind ik ze namelijk wel mooier. Alleen zijn die in aanschaf weer wat duurder. De K2 vind ik een schappelijke prijs om kennis te maken met een supersport.
Van de RR toen waren er maar 6 in Nederland.De gewone R heb ik er 2 gehad in 88 en 89,later in 89 kocht ik die RR.In 2000 ook nog een nieuwe 750R gehad.
Duidelijk verhaal.
Hoe rijd de K4 in verhouding tot een K2? Vanaf 4 vind ik ze namelijk wel mooier. Alleen zijn die in aanschaf weer wat duurder. De K2 vind ik een schappelijke prijs om kennis te maken met een supersport.
Nog een jonkie toen
Zeker te weten Hans de allermooiste
Waarom ik nooit het 1990 model gekocht heb is omdat ik er niet oppas.Ze zijn te klein zitten te krap.
Goedemiddag allemaal!
Zojuist een beetje door dit topic zitten lezen, wat rijden jullie mooie motoren zeg! Mooi spul.
Zelf heb ik vorig jaar (dat klinkt lang al langer als dat ik hem heb) mijn rijbewijs gehaald. Nu heb ik zelf een GSXR 750 K2 op hwt oog. Iemand ervaring met een K2? Waar extra op te letten, etc
Deze had ik op het oog:
http://link.marktplaats.nl/m1198512...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Had met deze geluk.Wlde hem zo graag hebben maar niet te krijgen.In 89 zag ik er 2 in 1 week rijden, was gewoon ongelofelijk,droomde ter plekke weg dat ik ook zo’n ding had.
Ik had net een nieuwe 89 GSXR bij Safe vandaan tot ik op zaterdag bij Safe naar binnen liep en er eentje stond met nog geen 700 km op de teller voor FL27.000 terwijl die uit het krat FL36.000 kostte en in 1990 zelfs FL45.000.Kwam van importeur af.
Maar ja,gelijk dat ding ter plekke gereserveerd,gelijk mijn net nieuwe GSXR weer ingeruild en ‘s middags geld geleend bij de bank en gelukkig dat ik was!
Was echt een fiets die zorgde dat toen iedereen zijn nek verrekte als ik aan kwam rijden.
Was in 1990 in de USA Californie bij vrienden daar en bij een motorzaak konden ze niet geloven dat ik zo’n ding had,was niet eens te koop daar.
Helaas ook in 1990 los gereden op een lantaarnpaal op de snelweg in een bocht,FL26.000 schade,game over.
Buiten de terugroepacties 'rempomp voorzijde' en 'spanningsregelaar' zijn er geen vaak voorkomende problemen.Hoi Allemaal, Ik ben nu in het bezit van een 750 k5. Nu heb ik mijn ogen gericht op een 750 k8/k9 model. Zijn er nog vaak voorkomende problemen waar ik op moet letten bij een eventuele aanschaf?
Groeten,
Mattijs
Hoi Allemaal, Ik ben nu in het bezit van een 750 k5. Nu heb ik mijn ogen gericht op een 750 k8/k9 model. Zijn er nog vaak voorkomende problemen waar ik op moet letten bij een eventuele aanschaf?
Groeten,
Mattijs
Een k8 k9 is ( in mijn opinie) een achteruitgang vergeleken met een K4-K5Tenzij je voor de looks wil gaan? Je kan dan beter het model 2010 aanschaffen of 2012.
Buiten de terugroepacties 'rempomp voorzijde' en 'spanningsregelaar' zijn er geen vaak voorkomende problemen.
Wat zou volgens jou de achteruitgang moeten zijn?
Weinig tot geen vernieuwende vooruitgang qua techniek.
Een K7-8 had toch ook veel meer bemoeienis met elektronica? De K4-5 is veel puurder, en agressiever. Ik ben er echt best wel blij mee.
Staat nog een RR te koop bij Ophey motoren.Van de RR toen waren er maar 6 in Nederland.De gewone R heb ik er 2 gehad in 88 en 89,later in 89 kocht ik die RR.In 2000 ook nog een nieuwe 750R gehad.
Staat nog een RR te koop bij Ophey motoren.
Gsx-r 750 2012 ,mankeerd ook vanalles aan maar na vijf jaar rijden wil ik ,m nu nog niet kwijt,naja er valt over te praten mits....