Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.919
- 530
Klopt inderdaad wat Roy zegt:
[afbeelding]
Ik denk dat het verbruik weinig uit maakt maar dat het meer in je rechterhand zit.
In A modus volle bak rijden vs. in C modus volle bak zal het misschien iets schelen. Maar ik verwacht weinig verschil in A modus "toeren" vs. in C modus "toeren".
Klopt inderdaad wat Roy zegt:
[afbeelding]
Ik denk dat het verbruik weinig uit maakt maar dat het meer in je rechterhand zit.
In A modus volle bak rijden vs. in C modus volle bak zal het misschien iets schelen. Maar ik verwacht weinig verschil in A modus "toeren" vs. in C modus "toeren".
Klopt inderdaad wat Roy zegt:
[afbeelding]
Ik merkte onlangs op dat bij mij de remslang tussen het remvloeistofreservoir en hoofdremcilinder vochtig is aan de buitenkant (glimmmend in het midden = vochtig, bij de aansluitpunten droog):
[afbeelding]
Ik kan niet zeggen of het water of remvloeistof is, het voelt niet zo "smerend" als remvloeistof. De motor staat in een niet geïsoleerde schuur, maar de motor van mijn vriendin heeft hier geen last van.
Hoe kan ik achterhalen of het daadwerkelijk remvloeistof is? En weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Als het preventief vervangen van deze leiding een hoop 'troubleshooten' scheelt dan doe ik dat natuurlijk maar ik zou ook graag de oorzaak weten.
Edit: na wat extra speurwerk heb ik dit topic gevonden: help, zwetende remleiding? daarna Tygon 2735 remslang besteld en ga ik het preventief vervangen om te kijken of het dan opgelost is.
Ik heb die Tygon slang bij hem erop gezet,had genoeg liggen.Met Tygon 2375 heb je nooit meer problemen,zit er bij mij al jaren op.
Tja, mijn OEM Suzuki remslang zit er ook al jaren op zonder problemen
Tuurlijk zal het een keer ophouden, maar dat is dan na dik 85000km door weer en wind
Hij is gisteren binnen gekomen, met een paar dagen erop zettenIk heb die Tygon slang bij hem erop gezet,had genoeg liggen.Met Tygon 2375 heb je nooit meer problemen,zit er bij mij al jaren op.
Met de originele slang had ik ook geen problemen, echter vanwege nieuwe clip-ons heb ik het reservoir iets verder geplaatst waardoor de OEM slang gegarandeerd zou lekken omdat deze te kort isTja, mijn OEM Suzuki remslang zit er ook al jaren op zonder problemen
Tuurlijk zal het een keer ophouden, maar dat is dan na dik 85000km door weer en wind
Zo, das een beste agenda! Ik hoop ongeveer 5 dagen te pakken dit jaar.
Dan is het geld er wel weer doorheen denk ik.
Wij hebben 5 mei op Zandvoort vast staan met MSL.
We gaan nog even aankijken wat april voor weer brengt en wat er dan nog beschikbaar is.
Wij proberen regen te vermijden dus ver voor uit boeken doen wij niet zo vaak.
De rest van de dagen willen wij het liefst Assen doen. Ik heb daar nog nooit gereden, maar aangezien Zandvoort muren heeft zou ik ook liever naar Assen gaan denk ik. Lijkt mij sterk dat ik het geen leukere baan vind als ik iedereen moet geloven namelijk.
5 mei staat voor ons in ieder geval vast omdat het een zaterdag is. Nu maar hopen dat het droog blijft anders wordt het weer weer een kort dagje voor mij
5 mei had ik ook gelijk geboekt. Jammer dat er haast nooit dagen in het weekend zijn om te rijdenZo, das een beste agenda! Ik hoop ongeveer 5 dagen te pakken dit jaar.
Dan is het geld er wel weer doorheen denk ik.
Wij hebben 5 mei op Zandvoort vast staan met MSL.
We gaan nog even aankijken wat april voor weer brengt en wat er dan nog beschikbaar is.
Wij proberen regen te vermijden dus ver voor uit boeken doen wij niet zo vaak.
De rest van de dagen willen wij het liefst Assen doen. Ik heb daar nog nooit gereden, maar aangezien Zandvoort muren heeft zou ik ook liever naar Assen gaan denk ik. Lijkt mij sterk dat ik het geen leukere baan vind als ik iedereen moet geloven namelijk.
5 mei staat voor ons in ieder geval vast omdat het een zaterdag is. Nu maar hopen dat het droog blijft anders wordt het weer weer een kort dagje voor mij|
Ik heb wel regenbanden, maar vind het niet erg leuk in de regen. Natte baan kan nog, maar als het echt nog regent en ik zelf nat en kou word hou ik gauw voor gezien.
Zo, al mijn dagen zijn bekend! Heb er zin aan!
Maandag 23 april Assen, CRT Pirelli dag
Maandag 30 april Assen, Race 1
Vrijdag 11 mei Croix en Ternois, Inter-track groep 4 vrijrijden
Zaterdag 12 mei Croix en Ternois, Race 2
Maandag 28 mei CPZ, MSL
Maandag 11 juni CPZ, Race 3
Zondag 15 (5 sessies vrijrijden)
Maandag 16 juli Assen, Race 4
Zondag 2 september Assen (4e sessie vrijrijden)
Maandag 3 september Assen, Endurance race 5
Zaterdag 15 + zondag 16 september Lausitzring, Race 6
Woensdag 19 sep Sachsenring, dagje vrij rijden met PZ Motorsport
Maandag 15 oktober Assen, Race 7
5 mei had ik ook gelijk geboekt. Jammer dat er haast nooit dagen in het weekend zijn om te rijden. Verder heb ik 27 en 28 augustus Assen met Racecracks, wil nog 4 dagen uitzoeken. Misschien Mettet eens proberen. En in November nog eens naar Spanje.
Zal ik ook eens naar kijken, bij RSZ. Was van plan om de ZAC race op Zandvoort sowieso te komen kijken of die gasten van Preeker racing er zijn.Niet teveel boeken, moet nog wat betaald wordenanders moet je op de trapfiets rond
Pak anders vrij rijden bij RSZ, koffie/thee/warm hapje tussen de middag van mij.
Komend jaar geloof ik zelfs 3 groepen vrij rijden (minder snel/snel/licentiehouders)
Zal ik ook eens naar kijken, bij RSZ. Was van plan om de ZAC race op Zandvoort sowieso te komen kijken of die gasten van Preeker racing er zijn.
Pizza eten is niet goed voor je WillemMijn lijstje is kort met veel buitenland.
Almeria 6 dagen maart.
Sachsenring met Roy.
In november weekje Italië pizza eten met btb.
En tussendoor ZAC rijden Assen en Zandvoort mits ik tijd heb.
Hij mag in de OP Roy.
[afbeelding]
Lager als die nu als is dat kan niet meerPizza eten is niet goed voor je WillemBeetje aan de conditie denken
Maar hij is netjes geworden Willem!