Goedenavond mensen!
tijdje geleden stelde ik hier de vraag of er nog zwakke punten aan een K2 waren. Aantal van jullie gaven mij wat info. Ik zal jullie even updaten.
Wezen kijken bij de 750 K2 waar ik een link van had neergezet. Motor was zeker netjes maar ik ben gewoon een enorme zeikerd. Zo zat er hier en daar een dingetje, wat ook zeker mag bij een gebruikte, maar het stond me niet aan. Wat achteraf gezien ook meespeelde was dat ik eigenlijk het model al verouderd vond. En een k4/k5 gewoon vele malen mooier vind. Tevens stond er bij het bedrijf een 600 k4, maar daar zaten naar mijn zin echt veel meer lak beschadigingen op , en vond de prijsvraag niet in verhouding staan.
Wel had ik al een tijd via MP een 750 k4 op het oog. Deze werd eerst fors in prijs verlaagd en lag daarmee net iets boven het door mij gestelde budget. Maar goed, het k4 model, een 750 en als je de advertentie en de foto's mag geloven, heel erg netjes. Bellen en sms geen reactie, telefonisch was meneer ook lastig te bereiken volgens de advertentie.
Vervolgens werd de motor weer grof in prijs verhoogd. Ik een e-mail gestuurd, dat ik oprecht geïnteresseerd was en waarom de prijs was verhoogd. Is er iets aan de motor gedaan waardoor de prijs is veranderd. Het antwoord was, er is niks aan gedaan, de motor is gewoon in nieuwstaat, en ik weet niet of ik hem wil verkopen. Na wat heen en weer gemaild te hebben zijn we op een prijs uitgekomen waarvoor ik mocht komen kijken. En meneer ook gezegd als de motor zo netjes is als jij beweerd dan hebben we het nergens meer over.
Twee weken geleden naar Groningen gereden, daar aangekomen, rondje erom heen gelopen, ja deze is nog echt serieus heel netjes. Aan alles was te zien hier is zuinig mee omgesprongen. De jongens zijn stiefvader had een eigen garagebedrijf waar de motor in een aparte ruimte stond bij de motorfietsen van zijn stiefpa. Die was ook een liefhebber in hart en nieren met 2 enduro's, een supermotard, 2 racers en een tourfiets. Alles binnen warm onder een hoes. Dit schept een goed gevoel. Klein stukje gereden op de motor en alles voelde gewoon goed. Geld geregeld, overschrijven en in de bus laden!
Ik mag me dus trotse eigenaar van een GSXR noemen!
Gisteren me eerste kilometers gereden, en wat voelt dit goed, stuurt enorm goed, en loopt heel flink door. Maar gewoon rustig aan wennen, want wil er langer plezier van hebben. Na terugkomst alles goed afgespoten in ieder hoekje en gaatje, gewassen, nagespoeld, gedroogd en de ketting gelijk weer in het vet gezet. Kon niet meer wachten om er op te rijden.
Ieder nog bedankt voor de feedback hier![/quote
Veel plezier met de Gixxer. Mooie weer komt er alweer aan.
Kijk dat zit wel goed dus!Goedenavond mensen!
tijdje geleden stelde ik hier de vraag of er nog zwakke punten aan een K2 waren. Aantal van jullie gaven mij wat info. Ik zal jullie even updaten.
Wezen kijken bij de 750 K2 waar ik een link van had neergezet. Motor was zeker netjes maar ik ben gewoon een enorme zeikerd. Zo zat er hier en daar een dingetje, wat ook zeker mag bij een gebruikte, maar het stond me niet aan. Wat achteraf gezien ook meespeelde was dat ik eigenlijk het model al verouderd vond. En een k4/k5 gewoon vele malen mooier vind. Tevens stond er bij het bedrijf een 600 k4, maar daar zaten naar mijn zin echt veel meer lak beschadigingen op , en vond de prijsvraag niet in verhouding staan.
Wel had ik al een tijd via MP een 750 k4 op het oog. Deze werd eerst fors in prijs verlaagd en lag daarmee net iets boven het door mij gestelde budget. Maar goed, het k4 model, een 750 en als je de advertentie en de foto's mag geloven, heel erg netjes. Bellen en sms geen reactie, telefonisch was meneer ook lastig te bereiken volgens de advertentie.
Vervolgens werd de motor weer grof in prijs verhoogd. Ik een e-mail gestuurd, dat ik oprecht geïnteresseerd was en waarom de prijs was verhoogd. Is er iets aan de motor gedaan waardoor de prijs is veranderd. Het antwoord was, er is niks aan gedaan, de motor is gewoon in nieuwstaat, en ik weet niet of ik hem wil verkopen. Na wat heen en weer gemaild te hebben zijn we op een prijs uitgekomen waarvoor ik mocht komen kijken. En meneer ook gezegd als de motor zo netjes is als jij beweerd dan hebben we het nergens meer over.
Twee weken geleden naar Groningen gereden, daar aangekomen, rondje erom heen gelopen, ja deze is nog echt serieus heel netjes. Aan alles was te zien hier is zuinig mee omgesprongen. De jongens zijn stiefvader had een eigen garagebedrijf waar de motor in een aparte ruimte stond bij de motorfietsen van zijn stiefpa. Die was ook een liefhebber in hart en nieren met 2 enduro's, een supermotard, 2 racers en een tourfiets. Alles binnen warm onder een hoes. Dit schept een goed gevoel. Klein stukje gereden op de motor en alles voelde gewoon goed. Geld geregeld, overschrijven en in de bus laden!
Ik mag me dus trotse eigenaar van een GSXR noemen!
Gisteren me eerste kilometers gereden, en wat voelt dit goed, stuurt enorm goed, en loopt heel flink door. Maar gewoon rustig aan wennen, want wil er langer plezier van hebben. Na terugkomst alles goed afgespoten in ieder hoekje en gaatje, gewassen, nagespoeld, gedroogd en de ketting gelijk weer in het vet gezet. Kon niet meer wachten om er op te rijden.
Ieder nog bedankt voor de feedback hier!
heh, zo zie je maar weer dat het nooit gaat zoals je wilt
Buiten het feit dat ik m'n kuipen heb moeten laten spuiten omdat voor mijn beessie de achterkuipen niet meer in kleur leverbaar zijn,
m'n rearsets van model zijn veranderd (en een complete set was niet in de schade taxatie meegenomen) Een k8 Achterveer niet onder een k6 past,
stuurgewichten in de kleur die ik wou in backorder stonden ((Barracuda spiegels heb ik een aantal weken geleden ook al online weg moeten snaaien omdat de importeur zonder zat).
Word ik vandaag door m'n dealer gebeld.
Ze hadden alle schade vervangen en alles daarnaast er op en er in geschroefd
(complete koppeling, TRE, scharnierblok onder de achterveer) en wilde een proefrit gaan doen
...motor startte niet.
Ah accu dood, niet helemaal een verrassing, ik had al de intentie, maar was vergeten te vragen om m'n accu na te kijken want hij klonk steeds minder lekker als ik startte.
Accu vervangen.
...motor startte niet!
Startmotor dood. (had in 2016 al wat problemen hiermee contactbreuk ergens intern)
Nou ben ik blij dat de K6/7 zo goed verkocht is, want startmotoren zijn tweedehands makkelijk te vinden en voor peanuts
...ik denk dat ik ook maar alvast een benzinepomp, dynamo en oliepomp bij elkaar ga sprokkelen
Gaat het om de bordeaux \ zwarte kont?
By far the mooiste kleur die Suzuki ook heeft uitgebracht vind ik!
Mijn eerste GSXR had ook die kleur en ik heb dit keer gezocht en gezocht, want ik wilde die weer. Toen ik er geen kon vinden ben ik maar verder gaan kijken.
Zonde man
Vandaag even flink bezig geweest met mijn Gsx-R.
Hier wat foto's.
Wat nieuwe onderdeeltjes:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/wLuyZW.jpg"]afbeelding~][/URL]
Boutjes en moertjes
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/PegtZz.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mijn Brembo achterklauw met zelfgefreesde beugel door MartenGepoedercoat in de kleur zwart.
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/5ScQMs.jpg"]afbeelding~][/URL]
Klauw met slang (los koppelbare) met titanium koppeling
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/YM4Q2S.jpg"]afbeelding~][/URL]
Verzameling onderdelen (orginele rem-schakel set) nu uitgevoerd in de kleur zwart.
(is ook gepoedercoat)
Voor
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/rXd1DI.jpg"]afbeelding~][/URL]
Na
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MHujYp.jpg"]afbeelding~][/URL]
En na een dag sleutelen:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/YYNG0x.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/OrwecG.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MfCjQo.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/KviOba.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/JeLoXu.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/FdEhHi.jpg"]afbeelding~][/URL]
Morgen de rem ontluchten en functioneel maken. Daarna zeg ik laat het mooie weer maar komen.
Groetjes Anne Monsma
Yup, de "Candy Sonoma Red/Black" versie
in de 11 jaar dat ik er mee rondrijd ben ik er maar 2 tegengekomen met dezelfde kleur
Toch had ik wel de hoop dat er iets meer onderdelen nog op de plank lagen
Zelf heb ik pas 1x eerder die linkerkont beschadigd bij een glijertje
Maar ja, fabrikanten hoeven maar 10 jaar onderdelen op voorraad te houden
Vandaag even flink bezig geweest met mijn Gsx-R.
Hier wat foto's.
Wat nieuwe onderdeeltjes:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/wLuyZW.jpg"]afbeelding~][/URL]
Boutjes en moertjes
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/PegtZz.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mijn Brembo achterklauw met zelfgefreesde beugel door MartenGepoedercoat in de kleur zwart.
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/5ScQMs.jpg"]afbeelding~][/URL]
Klauw met slang (los koppelbare) met titanium koppeling
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/YM4Q2S.jpg"]afbeelding~][/URL]
Verzameling onderdelen (orginele rem-schakel set) nu uitgevoerd in de kleur zwart.
(is ook gepoedercoat)
Voor
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/rXd1DI.jpg"]afbeelding~][/URL]
Na
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MHujYp.jpg"]afbeelding~][/URL]
En na een dag sleutelen:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/YYNG0x.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/OrwecG.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MfCjQo.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/KviOba.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/JeLoXu.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/FdEhHi.jpg"]afbeelding~][/URL]
Morgen de rem ontluchten en functioneel maken. Daarna zeg ik laat het mooie weer maar komen.
Groetjes Anne Monsma
Wat zonde zeg. Het is inderdaad een unieke kleur voor de GSXR. Van origine een USA kleurstelling als ik het goed herinner.
Laat je de kuip wel in deze kleur spuiten? De verf is wel beschikbaar zie ik op colorrite.com
Suzuki YHL Candy Sonoma Red
Roy,
Kan mijn 750 K5 ook in de OP?
[afbeelding]
Extra's:
Bos demper
PCIII
Tokico Monoblocks van een fireblade
Braking wave remschrijven
Stalen remleidingen
Brembo rempomp
Sigma slipperclutch
R6 snelgas
BMC racefilter
Hyperpro RCS stuurdemper
GPS ontvanger
GIpro Atre gearindicator
Remhendel beschermer
Öhlins voorveren
WP achtervering
Lightech rem/schakelset
Custom paintjob
Voor dit jaar is de planning tot nu toe:
9 april Assen (Trackdays4all)
7 mei Zandvoort (Racecracks)
12 juni Assen (Racecracks)
2 juli Spa (DG Sports)
27 augustus Assen (Racecracks)
7 september Zandvoort (Motorsportlifestyle)
Moet je wel wat actiever worden hoor, vorige post van november
Vandaag even flink bezig geweest met mijn Gsx-R.
Hier wat foto's.
Wat nieuwe onderdeeltjes:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/wLuyZW.jpg"]afbeelding~][/URL]
Boutjes en moertjes
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/PegtZz.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mijn Brembo achterklauw met zelfgefreesde beugel door MartenGepoedercoat in de kleur zwart.
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/5ScQMs.jpg"]afbeelding~][/URL]
Klauw met slang (los koppelbare) met titanium koppeling
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/YM4Q2S.jpg"]afbeelding~][/URL]
Verzameling onderdelen (orginele rem-schakel set) nu uitgevoerd in de kleur zwart.
(is ook gepoedercoat)
Voor
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/rXd1DI.jpg"]afbeelding~][/URL]
Na
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MHujYp.jpg"]afbeelding~][/URL]
En na een dag sleutelen:
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/YYNG0x.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/OrwecG.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/MfCjQo.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/KviOba.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/JeLoXu.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/FdEhHi.jpg"]afbeelding~][/URL]
Morgen de rem ontluchten en functioneel maken. Daarna zeg ik laat het mooie weer maar komen.
Groetjes Anne Monsma
Hij is erg druk bezig geweest om zijn circuitbrommer klaar te maken
ben er nog steeds mee bezig. En ik lees iedere dag mee hoor! Dat vind ik toch best actief
Laat sommigen hun baas maar niet merken hoe actief ze op motor-forum zijn
Gaatie gelijk vragen of ze niet 's een keer zo actief aan het werk kunnen gaan
Dat ziet er allemaal gelikt uit Anne
Zo zo, jij hebt duidelijk niet stil gezeten!
Ziet er goed uit zeg
Idd op naar mooi weer
Wat een mooi resultaat de zwarte onderdelen!!