WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Gaaf Willem
Mooiste GSXR ooit met die dikke heerlijke kont
Ook verbazingwekkend meer opbergruimte als menig toermotor in de tijd
M'n kameraad met z'n hornet 900 had al problemen met alleen al z'n schijfremslot onder z'n zadel te krijgen
Wat ik allemaal wel niet in dat ding heb gepropt
reed standaard met gereedschapset, schijfremslot, (grote) bus kettingspray, broodtrommel...
"He, beetje warm om met een trui aan te rijden, waar moet ik hem laten?" *Prop* "daar"
Lekker!![afbeelding]
Fotootje van Zolder
Ff een R1 opjagen[afbeelding]
Fotootje van Zolder
Ff een R1 opjagen.
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.
En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn.
De op de weg SRAD die blijft.
Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.
[afbeelding]
Dikke fiets zo'n appie. Heb het blok er onder vandaan gehaald en de kop is er af. Om troep in het blok te voorkomen
Verreweg de gaafste 1000 zo'n Appie. Vooral het frame. Zal begin volgend seizoen eens aan een fotograaf vragen waar je zoal kan lopen op Zanvoort Roy.
Het is meer een verborgen relatie HaraldJazeker verliefd en allang, en ken tegenwoordig ook teveel mensen die op een RSV4 rijden
Sinds het 2017 model geschikt gemaakt is voor de grote man , deze keuze.Machtig mooie machine is het met ook het blipper systeem erop
Het verkopen thanksdat moet nu wil geen 5 motoren hebben en zeker niet bij deze aanschafprijs. Twee SRAD's en de K4 dat zou nog kunnen maar liever niet.
Ook verbazingwekkend meer opbergruimte als menig toermotor in de tijd
M'n kameraad met z'n hornet 900 had al problemen met alleen al z'n schijfremslot onder z'n zadel te krijgen
Wat ik allemaal wel niet in dat ding heb gepropt
reed standaard met gereedschapset, schijfremslot, (grote) bus kettingspray, broodtrommel...
"He, beetje warm om met een trui aan te rijden, waar moet ik hem laten?" *Prop* "daar"
Wat is de reden erachter?
(Buiten dat, mooie fietsen natuurlijk)
Word het dan je weg of juist circuitfiets? Of beide?
Die van Nick van MKS is vast nog wel te koop.
Oke dan! Hele omschakeling!
Wel wat anders zo'n dikke 1000 op circuit. Ik heb eens op zo'n RSV4 gezeten toen ze net uitwaren, viel me op hoe makkelijk ik erop zat.
Hopelijk lukt het allemaal!
Zat ik er toch niet zo ver naastAls er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.
En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn.
De op de weg SRAD die blijft.
Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.
[afbeelding]
Succes met de ver- en aankoop!Kan je niet beter Willems SRAD overnemen? Die gaat er immers komende week achter komen dat ie veeeeel liever op de K4 over het circuit scheurt.
Een hele omschakeling dat wel maar ik ben erg flexibel.
Gaaf Willem!
Heb ook met een schuin oog gekeken naar een appie voor volgend jaar in circuittrim en dan de gsxr omruilen voor een naked op straat. Toch besloten om het niet te doen, de gsxr beviel op zolder te goed.
Een s1000rr vanaf 2012 is ook een goede keuze. Mn pa heeft er 1 (ook op circuit) en dat is echt een loeisnelle en fijne stuurmotor.
Er zijn tegenwoordig geen echte slechte motoren.Wat ik altijd had was dat ik naar een s1000rr keek en bij een RSV4 kwijlde.Ook de motor van btb zijn R1 is een machtig mooie machine en dat geluidMaar die Italiaanse bouwkwaliteit da's wel iets waar ik buikpijn van krijg Motorrijden is voor mij een pure beleving en om te beginnen ga ik eerst genieten van de K4 op het circuit.