WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Die nieuwe gsxr1000rr in zwart blauwe uitvoering is ook niet mis.
Ik heb alleen geen 23 k op de plank liggen.
Hoe bedoel je Alex ?Zat ik er toch niet zo ver naast
Succes met de ver- en aankoop!
Ik heb een nieuwe set clip ons besteld , ivm mijn radiale brembo rcs die tegen mijn teller unit aan komt. Nu kan ik wat meer met de lengte, en hoek spelen om dit werkend te krijgen.
En aangezien ik hem niet nog een keer wil neerleggen op de straat, Leek me dit de beste oplossing.
Da's zeker een hele mooie motor
Een hobby mag wel iets kosten maar ook heb geen 23k plankIk koop een motor in het buitenland en die komt niet op kenteken dus ook geen BPM.Daarnaast stroop ik heel de EU af al moet ik naar Zwitserland voor een leuke deal.Waar ik dus op gok is om in 2018 een overjarig model te kunnen kopen welke nog eens 2500 goedkoper is en het liefste al op kenteken met nul km's erop.
goede oplossing en nee neerleggen is niet fijn Dat zijn verrekte mooie clip-ons welk merk zijn die als ik vragen mag ?
Da's zeker een hele mooie motor
Een hobby mag wel iets kosten maar ook heb geen 23k plankIk koop een motor in het buitenland en die komt niet op kenteken dus ook geen BPM.Daarnaast stroop ik heel de EU af al moet ik naar Zwitserland voor een leuke deal.Waar ik dus op gok is om in 2018 een overjarig model te kunnen kopen welke nog eens 2500 goedkoper is en het liefste al op kenteken met nul km's erop.
In mijn reactie van 9 augustus reageerde ik op M_srad over onderdelen die hij zocht om zijn Rem- en veerpartij aan de voorkant te vernieuwen. In die reactie eindige ik metHoe bedoel je Alex ?Komt wel goed heb de tijd mee anders gaat de K4 sneller ( medio 2018) in de verkoop en ga ik weer rijden op de circuit SRAD. No problem ben .......... zeer flexibel
Dag medegixxers,
Ik heb een vraagje! Ik heb een 600 K6 met hoge uitlaat waarbij de uitlaat is bevestigd met een bracket. Op dit moment heb ik geen passagiers voetsteunen gemonteerd, maar dit wil ik wel doen (vriendinnetje die achterop wil)
De K6 voetsteunen hebben echter geen 'oogje' om de uitlaat aan te bevestigen, vanaf de K8 is dit wel het geval. Ik geloof dat K8 voetsteunen ook op de K6 passen (?) omdat dit nagenoeg dezelfde fiets/frame is, maar zouden de stepjes van L1 tot L6 bijvoorbeeld ook passen?
En heeft iemand van jullie nog een setje van een K8 of evt. andere (liefst zelfs alleen de rechter) liggen die ik over kan nemen? Mijn dank is groot
Gr. Peanuts
Jij bent nogal wat van plan Willem, klinkt goed, ben benieuwd!Vind ze zelf erg mooi Roy.
Een hele omschakeling dat wel maar ik ben erg flexibel.
Want de GSXR1000 van 2017 of de 1000rr kan ook nog.
Het gaat erom waar pas ik goed op.
Tot die tijd blijf ik heerlijk rijden op de K4 of circuit SRAD als die niet verkocht wordt.
De GSX1400 gaat definitief weg.Rij er te weinig op.
Apenoot,
Meet de hartmaat van de steunen op en laat dat even weten hier,ga ik kijken of ik de originele steunen kan vinden hier om je te vertellen of die van een l2 dezelfde zijn..
Die dingen liggen altijd onderaan in de doos ongewenste onderdelen want die sloop ik direct na de taartschep van de motor als die hier nieuw word afgeleverd.
In mijn reactie van 9 augustus reageerde ik op M_srad over onderdelen die hij zocht om zijn Rem- en veerpartij aan de voorkant te vernieuwen. In die reactie eindige ik met
"Kan je niet beter Willems SRAD overnemen? Die gaat er immers komende week achter komen dat ie veeeeel liever op de K4 over het circuit scheurt"
Een jaar of twee geleden heb ik een dag een Tuono gehuurd. Machtig apparaat, veel trekkracht en een geluid om bij te. Het hoge brandstofverbruik (1:12 bij rustig rijden) heeft me toen van de koop afgehouden.
Het is meer een gemoeds-uitdaging JohanJij bent nogal wat van plan Willem, klinkt goed, ben benieuwd!
SRAD en de 1400 te koop dus?
De eerste verbouwings met 23K plank die ben je al kwijt eer dat je er erg in hebtIk ben bezig met de 2e 23k plank... de eerste kon ik niet vinden.
Maar hoezo geen fiets die al circuitklaar is? Heb je alle dure aanpassingen er al op zitten. Uit voorzorg blok bij motorzaak neer zetten en compleet laten checken.
De eerste verbouwings met 23K plank die ben je al kwijt eer dat je er erg in hebt.Pas bij de tweede 23K plank wordt je bewuster De RSV4 Roy is al circuit klaar vanaf de lopende band.Alles zit er al op en aan even afhankelijk van je wensen en of snelheid.Het 2017 heeft de RR en RF uitvoering waarbij de RF full Ohlins en BREMBO is met quick-shifter en blipper daarmee schakel je op en terug zonder koppeling met automatisch tussen gas
De RR is de uitgeklede versie zonder de Ohlins en de lichtgewicht velgen maar wel met sachs dempers die voor mij ruimschoots voldoen.
https://ultimatemotorcycling.com/2017/04/28/2017-aprilia-rsv4-review-rf-and-rr-17-fast-facts/
Alleen circuitkuipen inbeginsel en wellicht later een alu race-frame ( 300 euro) dat ik kan laten aanpassen mocht ik ruimte te kort komen.Maar nog wil je andere kuipen, remmerij oid aanpassen.
Tenminste, ik durf er een krat bier op te zetten dar je die fiets niet met rust laat
De eerste verbouwings met 23K plank die ben je al kwijt eer dat je er erg in hebt.Pas bij de tweede 23K plank wordt je bewuster
Zitten jullie me nu al in de zeik te nemen.of snappen jullie niks van die planken
Ik persoonlijk had iig de ogen open gehouden. Voor minder geld koop je een nòg completere fiets. En als je hem laat reviseren kan je nog steeds veel geld in de zak houden.
Idd, wat Willem zegt.
Oude grap al. "Ik spaar briefjes van 1000 euro, ben met de 10e bezig, de eerste 9 kon ik niet vinden."
Ja en ben benieuwd wat je vind! Zou ook verder van huis kijken, Italië bv. Zou me niet verbazen als ze in eigen land dusdanig goedkoop zijn dat je er voor kan rijden.