niet. Bij het googlen en testen lezen en uiteraard hier lezen heb ik een paar opties. Oa Suzuki komt er heel goed uit. Kunnen jullie dit bevestigen?
Zelf rijd ik ±10.000 plezier km´s op een 750 K8 (qua afmetingen volgens mij gelijk aan een 600). Heb daarbij geen last van mijn polsen of rug. Denk ook dat het een kwestie van wennen is. Ik heb eens op een GSX-S 1000 proef gereden maar daarbij kreeg ik juist last van mijn nek.Vraagje... ik ben me aan het oriënteren voor een "nieuwe supersport". Nou begrijp ik heel goed dat het comfort ver te zoeken is bij deze categorie. Het vol in de wind rijden op een naked bevalt me ook niet. Bij het googlen en testen lezen en uiteraard hier lezen heb ik een paar opties. Oa Suzuki komt er heel goed uit. Kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb in het verleden een R6 gehad en een ZX6R. Vooral de R6 was behoorlijk extreem. De ZX6R was wat vriendelijker. Ik ben ruim 1.80 en had in het verleden op de R6 wat last van de polsen en soms in de rug. Ga ik in de Suzuki meer comfort vinden of niet?
M_Srad, hoe bevallen jouw verlengde clip-ons?Ik heb een nieuwe set clip ons besteld , ivm mijn radiale brembo rcs die tegen mijn teller unit aan komt. Nu kan ik wat meer met de lengte, en hoek spelen om dit werkend te krijgen.
En aangezien ik hem niet nog een keer wil neerleggen op de straat, Leek me dit de beste oplossing.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf rijd ik ±10.000 plezier km´s op een 750 K8 (qua afmetingen volgens mij gelijk aan een 600). Heb daarbij geen last van mijn polsen of rug. Denk ook dat het een kwestie van wennen is. Ik heb eens op een GSX-S 1000 proef gereden maar daarbij kreeg ik juist last van mijn nek.
Overigens ben ik wel aan het kijken voor bredere clip-ons/superbike stuur (vloeken in de kerk?), dit is niet vanwege de druk op de polsen maar om de handelbaarheid te verbeteren (ik rijd voornamelijk op krappe weggetjes in de Ardennen).M_Srad, hoe bevallen jouw verlengde clip-ons?
Er zijn ook sport / langere clip-ons te koop die net zo hoog als origineel zijn.Zelf nog hoger als dat mocht je dat wensen.Wel kans erop dat je dan ook aan langere remleidingen moet?
Ik heb voor ik de Suzuki kocht, wat verschillende 600 sportfietsen gehuurd. Heb gereden op CBR 600 2014 GSXR 600 2011 Triumph Daytona 675 2013 en laatst op de nieuwe R6. Voor op de weg is de Suzuki wel de fiets met de meest relaxte zithouding. De Soes heeft ook standaard verstelbare voetsteunen. Windbescherming op die nieuwe r6 is trouwens opvallend goed, bijna geen gebulder rond de helm. Maar goed ik ben maar 1.73.Vraagje... ik ben me aan het oriënteren voor een "nieuwe supersport". Nou begrijp ik heel goed dat het comfort ver te zoeken is bij deze categorie. Het vol in de wind rijden op een naked bevalt me ook niet. Bij het googlen en testen lezen en uiteraard hier lezen heb ik een paar opties. Oa Suzuki komt er heel goed uit. Kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb in het verleden een R6 gehad en een ZX6R. Vooral de R6 was behoorlijk extreem. De ZX6R was wat vriendelijker. Ik ben ruim 1.80 en had in het verleden op de R6 wat last van de polsen en soms in de rug. Ga ik in de Suzuki meer comfort vinden of niet?
Je hebt de clipons wel ver naar binnen staan,er is wel een regel voor maar dat moet ik na vragen.Ik heb nog genoeg speling tot nu toe. Je hebt ze inderdaad ook die 1 inch verhoogd zijn volgens mij. Die originele clip ons zijn ook iets vehoogd dat klopt. Daarom zit ik nu ook lager
Hier ook rustig.
Heb al wel een nieuwe set regenrubbers gekocht voor volgend jaar. En plan is as zaterdag mijn racekuipen voor wat reparatie werk weg te brengen om ze daarna weer te laten spuiten. Volgend jaar nieuw design!
Daarna nog veeeeel meer to do voor 2018.
Mochten jullie je 27 januari nog vervelen, dan heb ik weer een feestavond
Voor de rest bougies vervangen en olie wissel doen met kleppen check ?
Gefeliciteerd ome Willem!!Ik ben in rouw Marten omdat mijn circuit SRAD verkocht is. Ik ga deze motor echt missen.Beetje spijt van maar goed ik heb het zelf ingang gezet.
Dat is wel mijn plan. En luchtfilter schoonmaken of vervangen. Eigenlijk alles wat in de service manual staat.
Gefeliciteerd ome Willem!!
Weg ermee en op naar iets nieuws
Misschien een KNN filter nemen Harald ? Mijn bougies zijn nog wel goed het zijn irridiums.Vervang ze en gebruik dan de oude als spare parts.
Staat in de agenda
Heb gisteren wat circuitkuipen gekocht voor de K4Voor de rest bougies vervangen en olie wissel doen met kleppen check ?
Zo zie je maar dat preventief onderhoud nog wel 's problemen kan voorkomen
Ik vond m'n koppelingskabel al een tijdje slap aanvoelen
[afbeelding]
Thanks.Had veel kopers Rick.
Uiteindelijk had ik iemand een aanbod gedaan hij reed ook een SRAD leuke eerlijke vent ook.Gunde uiteindelijk hem de motor.
Later wilde iemand van MF hem misschien nog kopen helaas kende hem van het circuitrijden.