Kijk daar houd ik van! Keurig met het etiket naar voren en Hertog Jan!!!
Hoe weet je zo zeker dat het niet de vering is of laag in toeren?Iemand die dit weet ? Als ik rem begint mijn voorkant een beetje te bokken. Dacht eerst dat het aan de vering of te laag in toeren lag, beide niet het geval. Ook de schijf is recht, blokken moeten eind van seizoen wel vervangen worden
Iemand die dit weet ? Als ik rem begint mijn voorkant een beetje te bokken. Dacht eerst dat het aan de vering of te laag in toeren lag, beide niet het geval. Ook de schijf is recht, blokken moeten eind van seizoen wel vervangen worden
Kijk daar houd ik van! Keurig met het etiket naar voren en Hertog Jan!!!
Iemand zei een kromme schijf, maar lijkt mij sterk
NeeAls ie niet vloeiend remt is dat wel het eerste waar ik aan denk. Voel je de trilling in je remhendel?
Morgen ga ik op vakantie, dus kan dan helaas niet naar het circuit komen. Nja morgen ochtend zou kunnenDe motor hapert of de rem?
Pilz slaat de spijker op zijn kop, als je een trilling in je remhendel hebt dan heb je een kromme schijf.
Ik weet niet of je morgen naar het circuit kan komen, kan dan wel ff voor je rijden en kijken wat ik voel.
Iemand zei een kromme schijf, maar lijkt mij sterk
Hoop dat het de remblokken dan zijnLijkt het wel op zoals je het beschrijft.
Maar uit eigen ervaring weet ik dat het ook remblokken kunnen zijn die niet helemaal recht af zijn gesleten.
Of een remzuiger die niet gelijk helemaal mee komt als je de rem in knijpt.
Nou ik ben er bang voor...Hoop dat het de remblokken dan zijnheb niet echt het geld voor 2 nieuwe schijven
Dat kan je zelf enigzins controleren door een roerstaafje of tandenstoker horizontaal tegen de schijf aan de plakken met een stuk tape.Iemand zei een kromme schijf, maar lijkt mij sterk
Hij heeft er ook even op gereden. Ben wel iets gerustgesteld. Nieuwe schijven kan ik mij op dit moment niet echt permitteren
Dat kan je zelf enigzins controleren door een roerstaafje of tandenstoker horizontaal tegen de schijf aan de plakken met een stuk tape.
Plak je vast aan het spatbord. Er tegen aan of 1 mm van de schijf af.
Mooiste is als je een voorbok hebt. Geef een draai aan het wiel en kijk of het staafje \ tandenstoker opzij geduwd wordt. Niet? Rechte schijf. Wel??
Nu is dit vast geen exacte wetenschap dus als die niet beweegt betekent het niet per definitie dat er niets mis is met de schijf. Als die wel beweegt kan je er wel zo goed als vanuit gaan.
True thatVergeet ook niet je balhoofd speling te checken...dit kan ook dat bokkende gevoel geven....
schijven zien er nog mooi uit. Remblokken zijn wel aan vervanging toe, dus die heb ik besteldAh ke.
Maar hij wist ook niet wat het was?
schijven zien er nog mooi uit. Remblokken zijn wel aan vervanging toe, dus die heb ik besteld
Hij voelde wel wat tijdens het remmen, maar niet schokkend“Zien” zegt alleen niet zoveel.
Nou ja, als de blokken toch moeten die eerst en dan nog eens kijken.
En hoe check je dat??Vergeet ook niet je balhoofd speling te checken...dit kan ook dat bokkende gevoel geven....