Goed om te horen dat je zo gedreven bent!Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.
Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.
Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.
Bekijk bijlage 1425838
Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.
Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.
Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.
Bekijk bijlage 1425838
Dat ziet er uit als een man onder invloed van goeie drugs
Bedankt voor je opbeurende bericht! Ik hoop over een jaar weer met de gsxr op het circuit te verschijnen.
Kleine update: alles gaat goed met mij alleen nog steeds veel te weinig rode bloedcellen dus gauw en vaak moe en slap.
Knie zit er nog steeds aan en ik verwacht dat het binnen 2 weken duidelijk wordt of dit zo kan blijven of dat ze toch boven de knie moeten amputeren. Ik hoop het natuurlijk niet want dat betekent een moeilijkere prothese en een langere revalidatie.
Bekijk bijlage 1425838
Toch niet je eerste stap richting een Yamaha he Bart?Na een druk ochtendje sleutel de klauwen en schijven erop zitten alles werkt. Helaas heb ik wel met monteren iets gedaan waardoor met rempomp is gaan lekken bij de aansluiting van het reservoir. Maar dit is denk ik zo opgelost, de spacers zorgen ervoor dat de blokken perfect zitten waar ze horen. Bekijk bijlage 1425687
Toch niet je eerste stap richting een Yamaha he Bart?
+1Dat is niet zo gek naar mijn mening. 10% is wat je gemiddeld moet aanhouden zegt men altijd.
Ik doe dat altijd. Ook in de auto, maar dan meestal net iets minder afhankelijk van de auto. Klopt ongeveer wel heb ik het idee.
Als ik op mijn motor 150 km\h rij dan is dit 137 km\h op de GPS (de ene keer dat ik het gemeten heb).
140 kmh op de teller was 128 km\h op de GPS.
Ik heb originele vertandingen op een K8 750.
Ik vind jouw teller nog netjes aangezien je de vertanding hebt gewijzigd.
M'n nieuwe auto is trouwens op een km na nauwkeurig. Daar had ik niet op gerekend :p. Verwacht nog wel een boete ergens deze weken.
De Bridgestone S22 komen inderdaad goed uit de test van MotoPlus (een van de laatste nummers). De Pirelli Diablo Rosso Corsa kwamen er ook goed uit, zeker in de natte test. Voorheen reed je met een Pirelli als een spreekwoordelijke "natte krant" zodra de eerste druppel de grond raakte. Deze laatste versie is nu bij de top te vinden.Heel mooi!
Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg.O.a. ketting weer gespannen.
Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!
Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is.Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone.
Dat was bij Bridgestone dus ook het geval voordat ze silica uit hadden gevonden, dus zeg maar alle BT-016, 021 en 023's, wat een drama.De Bridgestone S22 komen inderdaad goed uit de test van MotoPlus (een van de laatste nummers). De Pirelli Diablo Rosso Corsa kwamen er ook goed uit, zeker in de natte test. Voorheen reed je met een Pirelli als een spreekwoordelijke "natte krant" zodra de eerste druppel de grond raakte. Deze laatste versie is nu bij de top te vinden.
Ik vond 1kleiner voor ook net niks. 2 groter achter was wel fijn.Heel mooi!
Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg.O.a. ketting weer gespannen.
Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!
Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is.Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone.