Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Goed om te horen dat je zo gedreven bent!
Mentale kracht is de sterkste eigenschap die een mens kan bezitten hou dit vol kerel


Tot dinsdag!
 

Dat ziet er uit als een man onder invloed van goeie drugs
 
Nou Frank , ik ben toch wel een aantal dagen uit het lood geweest . Nu ik lees dat je weer verder kijkt misschien ook weer het circuit op dat stemt mij blij.Je humeur goed is .Blij dat je het gebeuren goed oppakt ( hetgeen Robin ook al schreef) Laten we idd hopen dat de knie kan blijven zitten Verder zie je er goed uit kerel , na al het ziekenhuis eten We hebben a.s Dinsdag een goed medicijn voor je bij De dames regelen alles dus dat zit wel goed,super dames zijn het .Tot dinsdag kerel
 
Laatst bewerkt:

Ik duim mee gozer! Ik hoop dat je idd je knie kan houden
 
@Frank-m
Ik lees zojuist wat er gebeurd is en WOW MAN!!!!!

Heel veel sterkte en beterschap de komende periode. Ik hoop dat je weer met veel plezier kan opstappen als je dat graag wilt.
 
@Frank-m lees ook net pas je bericht. Heftig verhaal. Herken je humor wel om jezelf erdoorheen te slepen. Houdt dat vast maar sta ook zeker stil bij wat er gebeurt is. Veel sterkte in een vast nog heel moeilijke tijd.
 
Heel mooi!

Mijn brommert is ook net weer klaar voor de rit van volgende week richting Luxemburg. O.a. ketting weer gespannen.

Januari na de feestdagen wordt die opgehaald voor een grote beurt, alle vloeistoffen, filters, bougies, kleppen stellen, afstelling algemeen. Maar ook een nieuwe kettingset (DID VMX -> DUUR!) en dan weer een tandje groter voor. Ik vind hem iets te fel, teller wijkt mij teveel af, draait net wat meer toeren en reageert dan wat rustiger met een tandje groter. Dus die gaat weer terug. Wel bijna 40dkm met die kettingset gedaan wat echt keurig is!

Altijd weer fijn als die dan weer helemaal fris is. Dan in de zomer wss ergens de banden vervangen voor de Dunlop Sportsmart MK3, dan ga ik na een jaar of 9 de overstap maken van Bridgestone.
 
Als je een 750 l1 t/m nu hebt dan hep Marten een ketting set voor je,een nieuwe set AFAM 17/45/46 520 breed,zijn twee achtertand wielen bij en evt een speedohealer,kan het ook voor je klinken.
Kan nix meer met die spullen dus laat maar weten.
 
Ik heb helaas een K4, toch enorm bedankt voor je aanbod! En beetje afwijking is prima, maar dat is nu op dit moment gewoon 10%. Ik kan 145 rijden op een 130 stuk en net geen bekeuring krijgen.
 
Dat is niet zo gek naar mijn mening. 10% is wat je gemiddeld moet aanhouden zegt men altijd.
Ik doe dat altijd. Ook in de auto, maar dan meestal net iets minder afhankelijk van de auto. Klopt ongeveer wel heb ik het idee.

Als ik op mijn motor 150 km\h rij dan is dit 137 km\h op de GPS (de ene keer dat ik het gemeten heb).
140 kmh op de teller was 128 km\h op de GPS.

Ik heb originele vertandingen op een K8 750.

Ik vind jouw teller nog netjes aangezien je de vertanding hebt gewijzigd.
 
+1
 
De Bridgestone S22 komen inderdaad goed uit de test van MotoPlus (een van de laatste nummers). De Pirelli Diablo Rosso Corsa kwamen er ook goed uit, zeker in de natte test. Voorheen reed je met een Pirelli als een spreekwoordelijke "natte krant" zodra de eerste druppel de grond raakte. Deze laatste versie is nu bij de top te vinden.
 
Tsja, ik vind dit niet prettig en fijn, in de auto is het een minimale afwijking, bij de meeste motoren die ik ken is het tot een kilometer of 10 maximaal verschillend, ik vind 15-20km/u verschil op hogere snelheden echt absurd. Met bijna 60 langs een flitspaal kunnen zonder geflitst te worden is ook wel wat gek.

En daarbij het praktisch, ik maak veel snelwegritten en iets meer rust ook met name in de gashendel vind ik wel prettig merk ik. Zodoende de stap terug.
Dat was bij Bridgestone dus ook het geval voordat ze silica uit hadden gevonden, dus zeg maar alle BT-016, 021 en 023's, wat een drama.
En zoals ik eerder al heb geschreven, nieuw is BS erg fijn en goed, veel vertrouwen, alleen gaan ze allemaal cuppen en verliezen ze na de helft al vrij snel het vertrouwen, gaan ze sneller opzij stappen, etc. Daardoor ben ik er ondanks alle verbeteringen wel een beetje klaar mee. Ik heb ze allemaal gehad iig, op de 021 heb ik mijn 1e motor afgeschreven, 2e motor op de 023's was ook drama met een druppeltje water of kans erop, of koud asfalt, 016 onder de Gixxer was ook rijden op eieren met nat weer. Vanaf de T30 Evo en de S21 werd het echt een heel stuk beter, behalve als het nieuwe eraf is...

Ik heb altijd gezegd dat Dunlop beter tennisballen kan blijven maken, maar na een lichte offroader op Dunlop straatbanden te hebben geleend voor een tijdje een aantal jaar geleden en de ervaringen van een kameraad van mij, ga ik toch over.
 
Ik vond 1kleiner voor ook net niks. 2 groter achter was wel fijn.
 
Heb ff wat berichten hier gemist zie ik net. Schrik van je verhaal @Frank-m. Fijn om te lezen dat je er positief in staat en sterkte met het herstel!
 
Ik lees hier regelmatig mee en zag het verhaal van Frank, tering man. Heftig.
Wel mooi om te zien dat je er zo super positief instaat. Sterkte man