Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Aangezien hier meer mensen niet 600 & 750 gerelateerde zooi plaatsen 😜

Ik heb ook een nieuwe racer. Ik heb er nog geen tijd mee staan op Assen dus geen idee of het een vooruitgang is ten opzichte van de srad 😂

Bekijk bijlage 1434196

Heb al een motorblok voor je klaar staan Frank ;)
 

Bijlagen

  • IMG-20190304-WA0008.jpg
    IMG-20190304-WA0008.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 4
Ho ho.
In datzelfde bericht heb ik duidelijk gezegd dat het visuele is ondergeschikt aan de praktijk

Dat begreep ik idd ;) anderzijds goed om te zien dat er nog vaklieden in de motorbranche zijn die zulke top spullen monteren :t Origineel van Suzuki zijn ook aardig aan de prijs waarbij SKF ook veel vriendelijker zullen zijn voor de zwarte coating op voorvork tubes.
 
Goedemiddag,

Naar een tijdje afwezig te zijn geweest ivm geboorte van mijn zoon leek het wel leuk om weer eens wat te posten.
Medio oktober begonnen met een flinke update aan mn Gsx-R. Het begon met onderstaande basis:

Bekijk bijlage 1429698

Vervolgens een reeks met nieuwe parts besteld:

Verzameling van onderdelen bijelkaar:

Bekijk bijlage 1429705Bekijk bijlage 1429714

> Barracuda D Version Spiegels met LED knipperklicht & Barracuda Carbon spiegelkappen

Bekijk bijlage 1429699

> Brembo RCS 19 rempomp Cora Corta ,Brembo Remklauwen GP 4RS monoblock 108 mm & Brembo 7mm spacer set

Bekijk bijlage 1429700Bekijk bijlage 1429713Bekijk bijlage 1429722

> Carbon Hugger, Kettingkast en achterbrug bescherming (voorspatbord is hem niet geworden)

Bekijk bijlage 1429702Bekijk bijlage 1429701
(carbon v-stuk)
Bekijk bijlage 1429732Bekijk bijlage 1429730

> DID 525 ZVM-X G&G ketting & Super-Sprox Stalen tandwielen verhouding 16-47

Bekijk bijlage 1429708

> Driven Driven Halo Fuel quick release cap blue

Bekijk bijlage 1429716Bekijk bijlage 1429715

> HEL Stalen remleidingen voorkant
Bekijk bijlage 1429720Bekijk bijlage 1429718

F.Fabbri Kuipruit double bubble type smoke
Bekijk bijlage 1429724Bekijk bijlage 1429723

GSX-r Original bleu front fender daarna laten spuiten naar de originele blauwe kleur

Bekijk bijlage 1429725Bekijk bijlage 1429726
GSX-r Nieuw achterkuipwerk (onderplaat, kentekenplaat en achterlicht)
Bekijk bijlage 1429729
Bekijk bijlage 1429728

JMT Lithium-Ionen accu HJTZ 14S FP SI (leuke gewichtsbesparing orginele accu 4kg en Lithium accu +/- 1 kg)

Bekijk bijlage 1429733


Proti Gouden bout voor de Brembo RCS rempomp
Bekijk bijlage 1429704


Rizoma Rizoma Beugel rempot
Rizoma proquard systeem
Rizoma Stuurgewrichten
Rizoma Rem reservoir CT027
Rizoma Rem reservoir achter
Bekijk bijlage 1429703

Zie bericht 2 voor verdere update (max 25 foto's per bericht hahah)
Gefeliciteerd met de kleine Monsma! En veel upgrades aan je fiets doorgevoerd :t :t
Overigens @Frank-m, heb in Universal Studio’s ook een cooler mee genomen.

😎
Bekijk bijlage 1430314
Kijk aan, kun je nu ook onbezorgd aan de Groslch _O-
Knap hoe je erin staat @Frank-m ! Heel veel anderen zouden het koppie laten hangen :)

Ik ga afscheid nemen van dit topic, maar ik blijf natuurlijk wel jullie mooie circuit verhalen volgen. Na bijna 4 jaar en een 40dkm heb ik besloten om de Gixxer toch weg te gaan doen, dit jaar amper meer gereden, pijn in mijn lijf, vermoeidheid, etc. Plus wat aankomende kosten. Hopen dat de volgende eigenaar net zo lief ervoor is als dat ik ben geweest. :)
Jammer Joop, ik ga de verslagen en foto's van je trips missen! Intussen al zicht op iets anders?
na veel wikken en wegen heb ik de 750 deze week verkocht en ben ik voor mijn droom gegaan....ooit racen op een gsxr 1000. vandaag kolere eind gereden en deze k9 opgehaald in Doetinchem Bekijk bijlage 1434083Bekijk bijlage 1434084Bekijk bijlage 1434085
Mooie fiets, veel veilige kilometers gewenst! Dat je de on-topic 600's en 750's maar ver achter je mag laten ;)
 
Kijk aan, kun je nu ook onbezorgd aan de Groslch _O-


Mooie fiets, veel veilige kilometers gewenst! Dat je de on-topic 600's en 750's maar ver achter je mag laten ;)

Want Grolsch is alleen te zuipen als je het niet ziet? 😝

Aangezien hij in een andere klasse rijd, van mij mag hij! En moet lukken met deze fiets. Stuk meer koppel en paardjes!
 
@Alex_86 toch vind ik die Oxford HVV echt niet netjes, voor een paar euro meer had je dit:
2018-03-06-19.58.13-Medium.jpg


Ik kan nog wel eens wat foto's posten van de laatste tripjes trouwens. :)
 
@Alex_86 toch vind ik die Oxford HVV echt niet netjes, voor een paar euro meer had je dit:
2018-03-06-19.58.13-Medium.jpg


Ik kan nog wel eens wat foto's posten van de laatste tripjes trouwens. :)
Mwa, misschien estetisch niet het mooiste die controller maar heb er zelf geen moeite mee/last van. En die paar euro is gelijk ruim € 100 meer (€ 58,- vs. € 163,-). Dat vond ik het niet waard. :)
 
Mwa, misschien estetisch niet het mooiste die controller maar heb er zelf geen moeite mee/last van. En die paar euro is gelijk ruim € 100 meer (€ 58,- vs. € 163,-). Dat vond ik het niet waard. :)

Koop ik wel een paar goeie handschoenen voor, blijft m'n fiets ook mooi en licht van ;)
 
Koop ik wel een paar goeie handschoenen voor, blijft m'n fiets ook mooi en licht van ;)
Gewichtsbesparing realiseer ik door van tevoren een keer goed te poepen :P On a more serious note, ik rijd niet graag met winter handschoenen en zomer handschoenen isoleren nou niet zo best.
Gewoon niet rijden als het zo koud is!
Deels mee eens, in het voor- en najaar kan het overdag lekker weer zijn maar is het 's morgens nog best fris (zeker aangezien wij eerst een stukje snelweg rijden). Even de handvatverwarming aan maakt het dan lekker comfortabel.
 
Ik moet door en in Amsterdam zijn. Komend vanaf de A6 en A1.

In de winter heb ik het wel vaak dat ik smorgens denk, "hee gadver, alweer dit kut weer. Ik betaal vandaag wel weer 30 euro parkeergeld en ga lekker met de stoelverwarming naar het werk".

Ik rij bij mij de oprit van de snelweg op en binnen 1 minuut heb ik zo'n gigantische spijt, omdat die enorm lange trein van auto's in zicht komt. En dan baal ik!

Tot de volgende ochtend komt waarop ik denk, "heeeeee gadver, alweer dit kut weer........." En dan trap ik er weer in.

Wellicht dat het deze winter beter gaat, want ik heb nu een saaie rot auto. En de parkeerrekening aan het einde van de maanden november en december motiveren meestal ook wel om maar gewoon kou te lijden.
 
haha hoop dat ik als overloper hier actief mag blijven? dat gsxr 1000 topic leeft niet echt 🤔

Maar had al eens eerder gezegd, als ze in het 1000topic het wat vinden wil ik ze hier wel bij voegen?

Hoewel het liter topic niet echt actief is, is de TS van het laatste deel nog steeds actief daarin
Ik zou het persoonlijk "not done" vinden om dat topic dan weg te kapen/samen te voegen zonder zijn goedkeuring
Ik weet dat topics geen "eigendom" zijn, maar ik zie het als fatsoen/respect onder forumgangers
 
Hoewel het liter topic niet echt actief is, is de TS van het laatste deel nog steeds actief daarin
Ik zou het persoonlijk "not done" vinden om dat topic dan weg te kapen/samen te voegen zonder zijn goedkeuring
Ik weet dat topics geen "eigendom" zijn, maar ik zie het als fatsoen/respect onder forumgangers

jij gaat het gelijk wel heel ver zoeken Nightbat, haha "kapen/samenvoegen" not done" vind dat erg ver gedacht en is ook helemaal mijn bedoeling niet. ik wil gewoon lekker met mede enthousiastelingen over de hobby kletsen. dat gebeurd daar op dit moment iig te weinig😉. that's all
 
Laatst bewerkt:
jij gaat gelijk wel heel ver Nightbat, haha "kapen/samenvoegen" not done" vind dat erg ver gedacht en helemaal mijn bedoeling niet. ik wil gewoon lekker met mede enthousiastelingen over de hobby kletsen. dat gebeurd daar op dit moment iig te weinig😉. that's all

Ik bedoelde het niet als een "aanval" en ik ben me ook bewust dat de hele sportsector wel een beetje op z'n gat ligt, zowel in de showroom, als in de forums
Waar is de tijd dat er verschillende GSX-R topics waren waarin druk gepost werd?
(als ik het me goed herinner waren er tegelijk verschillende topics voor Old School/Water Cooled/SRAD/SRAD 750 en 600/600/750/1000/1100(?) en volgens mij was er ook nog de latere modeljaren apart)

Hoe dan ook, ik neem aan dat jij er ook niet zo gecharmeerd van zou zijn als je jaren een topic onderhoud, om op een dag ineens een slotje er op te zien omdat iemand anders het onderwerp voor zijn thread heeft 'toegeëigend'

Misschien is het wel beter als de topics worden samengevoegd, maar zoals ik al zei, het gaat om wederzijds respect
 
Ik bedoelde het niet als een "aanval" en ik ben me ook bewust dat de hele sportsector wel een beetje op z'n gat ligt, zowel in de showroom, als in de forums
Waar is de tijd dat er verschillende GSX-R topics waren waarin druk gepost werd?
(als ik het me goed herinner waren er tegelijk verschillende topics voor Old School/Water Cooled/SRAD/SRAD 750 en 600/600/750/1000/1100(?) en volgens mij was er ook nog de latere modeljaren apart)

Hoe dan ook, ik neem aan dat jij er ook niet zo gecharmeerd van zou zijn als je jaren een topic onderhoud, om op een dag ineens een slotje er op te zien omdat iemand anders het onderwerp voor zijn thread heeft 'toegeëigend'

Misschien is het wel beter als de topics worden samengevoegd, maar zoals ik al zei, het gaat om wederzijds respect

En zoals ik al zei je zoekt het te ver, wederzijds respect inderdaad. net zozeer als ik jou mening respecteer echter is deze nu te ver gezocht en is van overname vanuit mij iig totaal geen sprake. Als er in het 1000 topic weer wordt gepost doe ik daar uiteraard vrolijk mee. En inderdaad MF in zijn geheel loopt terug, paar jaar geleden verkocht ik veel en makkelijk via het forum nu wordt er amper gereageerd. Iets met FB en instagram denk ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan