Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Kijk maar eens naar de nieuwe V Strom 1000, daar zit het blok van de bekende TL1000 en later de SV1000 in, als je ziet dat dat gewoon 30-35pk scheelt, nu is die wel getuned voor middengebied maar toch. Nieuwe R1 maar ook de Gixxer 1000 wat die aan vermogen erbij krijgen met een volledige uitlaat:
]
S17-Dyno.jpg
Yep, @Mit46/Turbo dit bedoelde ik ook met ademnood bij de laatste r6. Dat een 600 veel toeren moet draaien om vooruit te komen dat is normaal, en een R6 heeft dit nog extremer. Het is meer een gevoel dat er veel meer in het blok zit als dan wat je voelt als je flink gas geeft. Hij heeft ook 8 pk minder als het voorlaatste model. Je bent zowat verplicht om een full system te kopen.
Bij de laatste Gixxer 1000 zit de kat echt in de demper, Yoshi demper erop en je hoeft niet eens met een linkpijpje te klooien.
 
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn telefoon.
Links boven in heb je 3 horizontale streepjes. Als je daar op klinkt krijg je links een submenu. Dan klik je op : topics die je volgt en vink je het groene vierkantje aan van het topic wat je wil volgen. Dan scroll je naar beneden en kan je onderaan in het vakje waar, mijn selectie staat, een keuze maken of je emailmeldingen aan wil zetten. Daarna staat net daar onder in het groen: GA. Klik hierop en het werkt 🎉
 
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn telefoon.
Links boven in heb je 3 horizontale streepjes. Als je daar op klinkt krijg je links een submenu. Dan klik je op : topics die je volgt en vink je het groene vierkantje aan van het topic wat je wil volgen. Dan scroll je naar beneden en kan je onderaan in het vakje waar, mijn selectie staat, een keuze maken of je emailmeldingen aan wil zetten. Daarna staat net daar onder in het groen: GA. Klik hierop en het werkt 🎉

Ik heb motor-forum verwijderd van startscherm mobiel. Daarna de te volgen topic openen, en die weer op startscherm opgeslagen.
Als ik nu het forum open krijg ik direct de topics met nieuwe reacties in m'n scherm.
 
Ah oké dat kan natuurlijk ook ja. Maar ik vind het fijn als er een post is ik hier een mail van krijg. Zo hoef ik niet eerst het forum te openen maar kan ik dat doen wanneer ik wil na een e-mail notificatie
 
Yep, @Mit46/Turbo dit bedoelde ik ook met ademnood bij de laatste r6. Dat een 600 veel toeren moet draaien om vooruit te komen dat is normaal, en een R6 heeft dit nog extremer. Het is meer een gevoel dat er veel meer in het blok zit als dan wat je voelt als je flink gas geeft. Hij heeft ook 8 pk minder als het voorlaatste model. Je bent zowat verplicht om een full system te kopen.
Bij de laatste Gixxer 1000 zit de kat echt in de demper, Yoshi demper erop en je hoeft niet eens met een linkpijpje te klooien.
Ja dat euro 4 is echt niet grappig meer, en ook qua rijden, het geknepen onderin zijn en daarmee de gasrespons, echt vreselijk...
 
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn telefoon.
Links boven in heb je 3 horizontale streepjes. Als je daar op klinkt krijg je links een submenu. Dan klik je op : topics die je volgt en vink je het groene vierkantje aan van het topic wat je wil volgen. Dan scroll je naar beneden en kan je onderaan in het vakje waar, mijn selectie staat, een keuze maken of je emailmeldingen aan wil zetten. Daarna staat net daar onder in het groen: GA. Klik hierop en het werkt 🎉
Nu dit dan maar geprobeerd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan