Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Hier net de Gixxer min of meer afgeschreven. Voorkant kwijt Stekkenwal, aardig wat schade 🙈.

Welke gixxer heb je?
Mijn garagist heeft afgelopen zaterdag een setje extra kappen gekocht. Wellicht heb je daar wat aan?
Is volgens mij 600-750 K5

Edit: whoeps las de rest de berichten net pas. disregard het bovenstaande.
 
Laatst bewerkt:
Welke gixxer heb je?
Mijn garagist heeft afgelopen zaterdag een setje extra kappen gekocht. Wellicht heb je daar wat aan?
Is volgens mij 600-750 K5

Edit: whoeps las de rest de berichten net pas. disregard het bovenstaande.
aangezien je uit Utrecht komt, Jij bedoeld Frank? FZ motors? Dat is een setje van GSX-R 600 K7. komt bij mij vandaan :t .
 
Kan iemand mij toevallig zeggen of het voorspatbordje van een '91 GSX-R750 ook 1:1 op de '96 SRAD past?
Ik wil mijn carbon spatbordje vervangen, en vind dit model mooier dan wat er origineel op zit.

En zijn de voorwielen en remschijven toevallig ook hetzelfde? Ik was al een beetje aan het zoeken geweest maar kom er niet goed uit.
Heeft iemand misschien een lijstje of een linkje met welke jaren/modellen remschijven er ook op de SRAD passen?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    67,1 KB · Weergaven: 4
Kan iemand mij toevallig zeggen of het voorspatbordje van een '91 GSX-R750 ook 1:1 op de '96 SRAD past?
Ik wil mijn carbon spatbordje vervangen, en vind dit model mooier dan wat er origineel op zit.

En zijn de voorwielen en remschijven toevallig ook hetzelfde? Ik was al een beetje aan het zoeken geweest maar kom er niet goed uit.
Heeft iemand misschien een lijstje of een linkje met welke jaren/modellen remschijven er ook op de SRAD passen?
spatbordje .......ga ik zo es ff passen . die wielen ....nogo , andere as maat . slingshot 20 mm , srad 25 mm
 
Kan iemand mij toevallig zeggen of het voorspatbordje van een '91 GSX-R750 ook 1:1 op de '96 SRAD past?
Ik wil mijn carbon spatbordje vervangen, en vind dit model mooier dan wat er origineel op zit.

En zijn de voorwielen en remschijven toevallig ook hetzelfde? Ik was al een beetje aan het zoeken geweest maar kom er niet goed uit.
Heeft iemand misschien een lijstje of een linkje met welke jaren/modellen remschijven er ook op de SRAD passen?
Mocht je dat spatbord van de hand willen doen, ben ik wellicht wel een gegadigde. Er zit nu bij mij zo'n lelijk carbon look ding op...
 
Kan iemand mij toevallig zeggen of het voorspatbordje van een '91 GSX-R750 ook 1:1 op de '96 SRAD past?
Ik wil mijn carbon spatbordje vervangen, en vind dit model mooier dan wat er origineel op zit.

En zijn de voorwielen en remschijven toevallig ook hetzelfde? Ik was al een beetje aan het zoeken geweest maar kom er niet goed uit.
Heeft iemand misschien een lijstje of een linkje met welke jaren/modellen remschijven er ook op de SRAD passen?
lijkt te passen . Slingshot ZONDER stalen binnenframe . Binnenframe zal ik ergens op moeten zoeken .

Het mooiste van alles is .............complete Srad usd past in het oliekoelerframe . 54/50 mm .
 
Lastig.... 🤔

Het is een soort bruin met een mica flake erdoor.
Ze noemen het Emperor Brown Metallic 29F

Ik heb net even wat gegoogeld maar ik kon geen oudere gixxers in dezelfde kleur vinden 😬
De kleur is trouwens wel als spuitlak te bestellen, maar dat wordt snel weer duur en lastig om echt mooi te krijgen.
 

Bijlagen

  • DSC03352.JPG
    DSC03352.JPG
    331,9 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Weet iemand of een akrapovic uitlaatsysteem van een 600 2006-2007 op een 750 van 2008-2010 past?
 
Weet iemand of een akrapovic uitlaatsysteem van een 600 2006-2007 op een 750 van 2008-2010 past?
Volledig systeem of alleen de einddemper?

Bij mijn K8 is de catalysator net achter de SET valve afgeslepen, daardoor passen de slip-ons van de K6 en K7 (zowel 600 als 750).
Of een volledig systeem past? Ik vermoed van wel maar weet dat niet 100% zeker.
 
Volledig systeem of alleen de einddemper?

Bij mijn K8 is de catalysator net achter de SET valve afgeslepen, daardoor passen de slip-ons van de K6 en K7 (zowel 600 als 750).
Of een volledig systeem past? Ik vermoed van wel maar weet dat niet 100% zeker.
Een volledig systeem inderdaad.
 
Emco 8 chinese kloon. Simpel klein ding voor de niet zo nauwkeurige draaiklusjes, staat een heel jaar in de weg, maar onmisbaar als ik op een zondag wat wil draaien (meestal busjes of spacers).
Ja hoe klein ook, ze staan net zo makkelijk in de weg. Ik heb thuis een Myford ml7 met versnellingsbakje :t leuk klassiek Engels ding, maar neemt wel ruimte in beslag en de dingen die je er op kunt maken zijn beperkt. Afgelopen dinsdag heb ik er een aluminium schakelstangetje met rechts en linkse draad op gemaakt en dan ben je toch blij dat je zoiets hebt :Y
 
Ja hoe klein ook, ze staan net zo makkelijk in de weg. Ik heb thuis een Myford ml7 met versnellingsbakje :t leuk klassiek Engels ding, maar neemt wel ruimte in beslag en de dingen die je er op kunt maken zijn beperkt. Afgelopen dinsdag heb ik er een aluminium schakelstangetje met rechts en linkse draad op gemaakt en dan ben je toch blij dat je zoiets hebt :Y
Jouw myford is veel beter/stabieler dan mijn chinese kloon. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan