Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Bekijk bijlage 1930177

dit schematje is redelijk duidelijk. @Danton

Ik heb ‘m voorbij zien komen echter vraag ik me dan wel weer af, hoe zit het met nieuwere Tokico remklauwen? Die zijn neem ik aan niet allemaal hetzelfde als de ‘Black Tokico’ zoals vermeldt in de tabel.

Neem als voorbeeld de CBR 1000 RR 2009 monoblocks.

Als ze wel allemaal dezelfde offset hebben ook prima uiteraard! Beetje lastig om er een aantal te kopen en te proberen 🤓.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ‘m voorbij zien komen echter vraag ik me dan wel weer af, hoe zit het met nieuwere Tokico remklauwen? Die zijn neem ik aan niet allemaal hetzelfde als de ‘Black Tokico’ zoals vermeldt in de tabel.

Neem als voorbeeld de CBR 1000 RR 2009 monoblocks.

Als ze wel allemaal dezelfde offset hebben ook prima uiteraard! Beetje lastig om er een aantal te kopen en te proberen 🤓.
nee die cbr dingen zijn anders en zal je met spacers moeten monteren.

misschien heeft @JC-GSX-R nog z`n oude setje over 8)7
 
Zijn er hier nog eigenaren van een Gixxer 750 die einde van seizoen door willen stromen naar een andere motor? Een vriendin van mij rijdt over twee weken af, en heeft haar zinnen gezet op een GSX-R 750. Qua bouwjaar liefst na 2005 vanwege de kleine kwaaltjes. Budget is (even afhankelijk van staat van onderhoud) rond de €6k. We gaan marktplaats e.d. in de gaten houden, maar wie weet komt er nog wat moois aan vanuit hier. Mocht dit iemand trigger of via via wat weten, hoor ik het graag!
 
Ik heb ‘m voorbij zien komen echter vraag ik me dan wel weer af, hoe zit het met nieuwere Tokico remklauwen? Die zijn neem ik aan niet allemaal hetzelfde als de ‘Black Tokico’ zoals vermeldt in de tabel.

Neem als voorbeeld de CBR 1000 RR 2009 monoblocks.

Als ze wel allemaal dezelfde offset hebben ook prima uiteraard! Beetje lastig om er een aantal te kopen en te proberen 🤓.

Nou kan ik het mis hebben in modeljaar, maar ik geloof dat Monoblocs op de K9/L1* blokken van de GSX-R 1000 een verbetering zijn t.o.v. de eerdere Tokico's

1696027379625.png



(*Volgens mij niet lang geduurd voordat de Brembo's er op kwamen, 2012 zelfde styling behouden, maar OEM Brembo's)
 
Zijn er hier nog eigenaren van een Gixxer 750 die einde van seizoen door willen stromen naar een andere motor? Een vriendin van mij rijdt over twee weken af, en heeft haar zinnen gezet op een GSX-R 750. Qua bouwjaar liefst na 2005 vanwege de kleine kwaaltjes. Budget is (even afhankelijk van staat van onderhoud) rond de €6k. We gaan marktplaats e.d. in de gaten houden, maar wie weet komt er nog wat moois aan vanuit hier. Mocht dit iemand trigger of via via wat weten, hoor ik het graag!
De mijne staat nu op de site van motoport Zelhem.
 
Ik wil SC59 monoblocks gaan bouwen op mijn 600 k6 en meteen upgraden naar 320mm schijven, waar zou ik de spacers hiervoor kunnen vinden?
 
Dan ga je fixe spacers nodig hebben, even uit m’n hoofd, maar volgens mij had ik met de std schijven (310mm) al 13mm spacers nodig. Spacers kun je overal bestellen.
 
Dan ga je fixe spacers nodig hebben, even uit m’n hoofd, maar volgens mij had ik met de std schijven (310mm) al 13mm spacers nodig. Spacers kun je overal bestellen.
Jaa was nog niet super zeker over de schijven. Kon je wel gewoon de standaard bouten gebruiken?
 
Voor mn gsxr750 uit 2007 rij ik nog steeds met standaard uitlaat. Zou eigenlijk wel eens iets anders willen, maar kan werkelijk geen demper vinden wat er enigszins mooi uitziet :+ de korte versies lijken allemaal op een aardappel, en de lange, weer vaak even te groot :/.

heeft iemand inspiratie voor mij?
 
Voor mn gsxr750 uit 2007 rij ik nog steeds met standaard uitlaat. Zou eigenlijk wel eens iets anders willen, maar kan werkelijk geen demper vinden wat er enigszins mooi uitziet :+ de korte versies lijken allemaal op een aardappel, en de lange, weer vaak even te groot :/.

heeft iemand inspiratie voor mij?
Dit iets?

Klikkerdeklik!
 
Voor mn gsxr750 uit 2007 rij ik nog steeds met standaard uitlaat. Zou eigenlijk wel eens iets anders willen, maar kan werkelijk geen demper vinden wat er enigszins mooi uitziet :+ de korte versies lijken allemaal op een aardappel, en de lange, weer vaak even te groot :/.

heeft iemand inspiratie voor mij?
wil je wel een uitlaat zoals het origineel ook zit op een k6, dus daar onder bij je step/achterbrug, of wil je gewoon een normale demper rechst achter naast je motor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan