Suzuki GSX-R 750: Geen koude tepel (M/V) te bekennen! #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even andere prio's..... Maar ik zoek nog wel een kuip set, straks om van de winter te sleutelen. Mijn kuip is verre van mooi en goed. Als dit setje echt onbeschadigd is.......
Niet echt om de hoek om even te kijken.



Anderzijds, ik heb 2 jaar lang dagelijks van Lelystad naar Maastricht gereden voor mijn werk (en nee, niet als chauffeur, maar werklocatie :D).
 
600 euro voor een complete set is een nette prijs. Als ik hem kan gebruiken maakte ik wel ff 4uurtjes tijd vrij. Maar helaas, ik kom er niet uit de buurt.
 
Wel in de buurt maar keuze zo gemaakt. Even kijken goedkeuren en meenemen. Eventueel even bellen dat je van ver komt. Dat er geen gekkigheden (is dit een woord) zijn.

Even update over mijn schade van 5 april:

Helemaal niets. De verzekering heeft nog geen schade expertise rapport binnen. Grrrrrrr.
Kan dus nog even niet genieten van het mooie weer
 
Zo, geld gaat er weer lekker uit. Gister dat 46t tandwiel gekocht en LifeTime update voor mijn Zumo 660. Nu druk bezig met grote schoonmaak en updates. Werd tijd ook :P
 
Nou niemand?
Ze zijn niet slecht al zeg ik het zelf maar zoveel beter als een k6 is ook wat overdreven,heb een hele rits gsx-r 750 gehad maar van al die motoren was de k4 standaard uit de doos voor mij de beste.
Dan moet je een k6 en die blijkt dan niet aan de verwachtingen te voldoen,dus dan maak je het zo dat het wel naar je zin is,na vijf jaar rijden komt er iets nieuws weer en blijkt dat die nog veel minder is dan je vijf jaar terug begon.
Dan begin je opnieuw met dingen te veranderen,had ik,m aardig zoals ik het wou smijt ie me d,r af.
L1 was niet total los maar wel een nieuwe dus.
Begint het weer opnieuw maar volgens mij zijn we nu wel op de goede weg,vorig jaar 17d pech vrije km gemaakt met veel regen en hitte in Italie,je komt altijd weer thuis met zo,n gsx-r.
Echt mooi is ie niet,vooral dat grote witte zijvlak vind ik niets maar dat zie je niet als je rijd.
Maar slecht is ie niet!
 
Waarom rijd hier niemand met het nieuwste 2011> model zijn die dan zo slecht/lelijk :? :P


Ik weet nu de verschillen nog niet en financieel technisch koop ik geen nieuwe motor. Laat anderen eerst maar 50% afschrijven, dan kom ik wel een keer kijken.

Het is voor voor de fun, niet mijn primair vervoer en ga sowieso niet de volle mep betalen. 2eHands hoeft zeker niet minder te zijn, tegen de helft van het geld.

Dus met een jaartje of 3, 4 ga ik daar wel eens naar kijken, eerst maar eens leren rijden. Als ik een keer omval, etc. beter met een oude dan nieuwe bike ;)
 
Ben een beetje aan het kijken naar een "middenklasse" sportmotor voor op de openbare weg...
En ik zag gisteren een nieuwe 750 staan aan zeer scherpe prijs daarna wat filmpjes reviews zitten kijken lezen op het net maar veel wijzer word ik er niet van :P .
(ene test wint hij en bij andere vergelijking krijgt hij de laatste plaats :P ).
Een 600 wil ik niet meer :N 675 daytona vind ik ook een erg mooie motor maar die zal ik zeker niet vinden aan de prijs dat ik die 750 heb gezien... kawa 636 is ook gwn te duur ook al komt hij heel goed uit de testen en vind ik het een erg mooi ding (750 maar zozo eigenlijk)
Vind idd ook wel dat ze met de nieuwe 600 wel altijd veel verbeteren en de 750 een beetje hetzelfde blijft (k4 750 zo goed als evenveel vermogen als 10 jaar later :? ).

Heb al een k5 1000 maar denk dat ik die voor circuit houd ben ook aan het overwegen om eventueel nog een k5/k6 1000 te zoeken voor de openbare weg gwn omdat ik ze zo mooi/goed vind ook al is het wat overkill voor straat kwa vermogen :)
Kost ook maar de helft van een nieuwe 750....
Luxeprobleem :')
 
Aangekleed en motor klaar gezet voor de eerste paasrit met de nieuwe motor.

Nu heb je het.
Ik zet de motor op contact, niks geen stroom erop. draai ik aan het stuur, gaan de tellers opeens aan en krijgt de motor stroom.
Wil ik hem starten (koppelingshendel/ ignition), helemaal niks.
enkel een "klik" onder het zadel. zekeringen gecheckt, niks kapot.
Computer ECU kapot? geen idee. klik lijkt wel uit de computer te komen.
ik haal de sleutel eruit, gaat de toerenteller opeens een keer op en neer. verder geen stroom.

Heb ik hem misschien toevallig op een of andere beveiliging gezet?
Wellicht is er een kabelbreuk ergens? Dan moet het wel een belangrijk kabeltje zijn met deze problemen.

Accu heeft 3 uur aan de optimate 4 gezeten, het ligt niet aan de accu. Die is wel goed.

Ik weet niet wat het is, ik vrees dat er vandaag geen paasritje komt.

Iemand enige ervaring of bekend met beschreven probleem?
Ik hoor het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan