Suzuki GSX-R 750: Nieuw! Nu met vrouwen! #17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even deze site testen dan ook.
Mijnalbum.nl
Sorry hoor!

Grotefoto-X7BBDBBS.jpg
 
Glaze is een voedend product, trekt in de lak, vaak voorzien van fillers.
Sealant is een synthetische wax, blijft lekker lang zitten.
en wax is vaak natuurlijk, zorgt voor die geile glans en afhankelijk van de wax een dikke wetlook
 



Als ik jou een tip mag geven voor de s-rad (ik heb deze ook gehad en mijn tip zag er echt top uit), ga bij een sticker bedrijf/reclame bureau kijken of ze fluor oranje folie hebben.
Mochten ze dit hebben, laat een strookje van 2milimeter snijden en plak deze striping langs alle blauwe sticker vlakken.
Snap je wat ik bedoel?
Hoop t wel.
Ziet er echt tof uit voor weinig geld.......
Striping om de blauwe vlakken zeg maar.
Ik kan geen foto vinden, maar dit is zo ontiegelijk mooi!
Het breekt zonder op te vallen.
Je ziet dat er iets verandert is maar niet gelijk wat het is.

Thnx!!
Vorige maand gekocht voor weinig geld.
Chrome moest gepoetst worden......ben nog wel even bezig maar knapt helemaal op!
2jaar niets aan gedaan......
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou een tip mag geven voor de s-rad (ik heb deze ook gehad en mijn tip zag er echt top uit), ga bij een sticker bedrijf/reclame bureau kijken of ze fluor oranje folie hebben.
Mochten ze dit hebben, laat een strookje van 2milimeter snijden en plak deze striping langs alle blauwe sticker vlakken.
Snap je wat ik bedoel?
Hoop t wel.
Ziet er echt tof uit voor weinig geld.......
Striping om de blauwe vlakken zeg maar.
Ik kan geen foto vinden, maar dit is zo ontiegelijk mooi!
Het breekt zonder op te vallen.
Je ziet dat er iets verandert is maar niet gelijk wat het is.

Thnx!!
Vorige maand gekocht voor weinig geld.
Chrome moest gepoetst worden......ben nog wel even bezig maar knapt helemaal op!
2jaar niets aan gedaan......

:} Dat is zeker wel een vette machine die V-twin met al dat chroom en ook de lakkleur is heel erg mooi :9~ En idd eens flink poetsen haalt alles op.Dat doe ik nu ook met de K4 en her en der iets netjes opsmukken en hij is om te :9~


Ben zelf ook helemaal weg van het model met het oranje :9~ meen model 1997. Dat kan ik wel eens gaan doen jou fluor oranje tip hier vlakbij zitten twee sticker firma's.Zet het meteen in mijn agenda thnx goeie tip thnx :}

Deze SRAD laat ik globaal zo origineel mogelijk er staat nu 28000km op .Heb enkel stalen HEL remleidingen en achter een Ohlins demper met hier en daar kleine blauwe billet aluminium accenten en rem/kopp hendels.

Je zou van deze SRAD kunnen zeggen dat hij nieuw en in top conditie is op 3 krasjes na op de linker kuip sticker die ik ook ga vervangen :P .Deze winter gaan de voorpoten uitelkaar en ook alle remklauwen daarna is hij 100 % afgesteld en nagekeken wat ik zelf allemaal doe.
 
Beetje stroom bij druppelen :Y

Gaan we dit jaar voor het eerst maar eens doen. Vorig jaar allebei accu dood... Stonden ze al jaren buiten...sneeuw tot aan de spiegels... en niets aan de hand. We zetten ze binnen en dood.... *zucht*

Nu maar een ladertje gehaald. Mogen ze allebei om de beurt aan de tap :9
 
Glaze is een voedend product, trekt in de lak, vaak voorzien van fillers.
Sealant is een synthetische wax, blijft lekker lang zitten.
en wax is vaak natuurlijk, zorgt voor die geile glans en afhankelijk van de wax een dikke wetlook

Niet helemaal waar...

Glaze is je glim glim product de fillers zorgen ervoor dat je lak er beter uit ziet en krasjes vervagen... sealant is een extra beschermlaag die in combinatie met een fijne Wax laag kan zorgen voor maandenlange bescherming. Glaze kan ook voor een geweldige wet look zorgen. Ik gebruik daar momenteel het merk Reload voor.

Ik ben allang van Meguairs afgestapt er zijn tegenwoordig betere producten. Poorboy bijvoorbeeld of andere merken. Ik bestel bij carclean.nl mijn spullen. Goede ervaringen mee!
Heb een kleine 600€ aan poetsspullen thuis....
 
Laatst bewerkt:
:} Dat is zeker wel een vette machine die V-twin met al dat chroom en ook de lakkleur is heel erg mooi :9~ En idd eens flink poetsen haalt alles op.Dat doe ik nu ook met de K4 en her en der iets netjes opsmukken en hij is om te :9~


Ben zelf ook helemaal weg van het model met het oranje :9~ meen model 1997. Dat kan ik wel eens gaan doen jou fluor oranje tip hier vlakbij zitten twee sticker firma's.Zet het meteen in mijn agenda thnx goeie tip thnx :}

Deze SRAD laat ik globaal zo origineel mogelijk er staat nu 28000km op .Heb enkel stalen HEL remleidingen en achter een Ohlins demper met hier en daar kleine blauwe billet aluminium accenten en rem/kopp hendels.

Je zou van deze SRAD kunnen zeggen dat hij nieuw en in top conditie is op 3 krasjes na op de linker kuip sticker die ik ook ga vervangen :P .Deze winter gaan de voorpoten uitelkaar en ook alle remklauwen daarna is hij 100 % afgesteld en nagekeken wat ik zelf allemaal doe.


Mocht je het niets vinden trek je het er weer af ;)
Voor 2tientjes ofzo kan je het allicht proberen toch?
Ik vond het in ieder geval echt mooi.
Zal nog eens kijken of ik nog ergens een foto tegen kom toevallig van hoe het eruit ziet.
De s-rad zoals jij hem hebt vind ik de mooiste.
Dat was ook mijn 1e fiets.
 
2139d44e84b98d101a57f0b21b9bd952.jpeg


Sorry kan hem nu even niet beter krijgen.....
Maar zoals ik zei, bijna niet te zien en toch geeft het een super mooie look
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan