Hallo Mede forummers,
Hierbij zet ik m'n motor te koop.
Vlekkeloos gekopieeert van Marktplaats:
Te koop aangeboden mijn suzuki GSX-R 750 SRAD
Bouwjaar = 1996 (in 1997 voor het eerst op de weg gekomen)
KM stand is 30.100, dus zeer weinig voor dit soort motoren! Bij de koop zitten vele extra's, zoals:
Stalen remleidingen voor
DP Racing remblokken voor
K&N Power luchtfilter'
donkere "hogere" kuipruit
Yoshimura Uitlaat (origineel is ook aanwezig)
Duo-zitje en Mono-zitje
bagage-rekje speciaal voor dit model motor fiets, past probleemloos.
12 Volt aansluiting voor het onderweg opladen van telefoon / luchtbed pompje etc.
Haynes werkplaatshandboek.
Verder zijn er wel wat kleine krasjes op de motor. Deze zijn nog van de vorige eigenaar, zelf nooit wat mee gehad.
Ik heb 24.000 km met deze motor probleemloos gereden.
Er liggen momenteel BT014 banden onder waar ik zo'n 2000 km mee gereden heb, dus nog zo'n 60% profiel achter.
Bij 26.000 km heeft deze motor een grote beurt gehad, waar de volgende zaken zijn gecontroleerd / vervangen.
olie+filter
De Ketting + tandwielen zijn bij 24.000 km vervangen, dus ook nog voor 70% in orde.
Kleppen gecontroleerd
nieuwe olie in de voorpoten
nieuwe bougies
nieuwe remolie
Carbs gesynchroniseerd
+ standaard controles
e-mail = a punt kamphuis apestaart home punt nl
vraagprijs € 3600,00
Hierbij zet ik m'n motor te koop.
Vlekkeloos gekopieeert van Marktplaats:
Te koop aangeboden mijn suzuki GSX-R 750 SRAD
Bouwjaar = 1996 (in 1997 voor het eerst op de weg gekomen)
KM stand is 30.100, dus zeer weinig voor dit soort motoren! Bij de koop zitten vele extra's, zoals:
Stalen remleidingen voor
DP Racing remblokken voor
K&N Power luchtfilter'
donkere "hogere" kuipruit
Yoshimura Uitlaat (origineel is ook aanwezig)
Duo-zitje en Mono-zitje
bagage-rekje speciaal voor dit model motor fiets, past probleemloos.
12 Volt aansluiting voor het onderweg opladen van telefoon / luchtbed pompje etc.
Haynes werkplaatshandboek.
Verder zijn er wel wat kleine krasjes op de motor. Deze zijn nog van de vorige eigenaar, zelf nooit wat mee gehad.
Ik heb 24.000 km met deze motor probleemloos gereden.
Er liggen momenteel BT014 banden onder waar ik zo'n 2000 km mee gereden heb, dus nog zo'n 60% profiel achter.
Bij 26.000 km heeft deze motor een grote beurt gehad, waar de volgende zaken zijn gecontroleerd / vervangen.
olie+filter
De Ketting + tandwielen zijn bij 24.000 km vervangen, dus ook nog voor 70% in orde.
Kleppen gecontroleerd
nieuwe olie in de voorpoten
nieuwe bougies
nieuwe remolie
Carbs gesynchroniseerd
+ standaard controles
e-mail = a punt kamphuis apestaart home punt nl
vraagprijs € 3600,00
Laatst bewerkt: