• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Suzuki GSX R600 25KW

muppet88

Rookie
Lid geworden
29 jun 2004
Waarderingsscore
0
Hallo mensen.

Ik ga morgen met mijn vader bij de Suzuki dealer kijken en mischien een Suzuki GSX R600 kopen maar dan zoals op de sit te zien is een 25kw bike. maar nu wou ik de hele tijd nie weten wat nu de top is van die motor, Maar wil het toch weten wie kan mij dat vertellen, en verder is het een goede keuze om die r600 te kopen of nie. Ik weet haast zeker wel dat ik hem morgen van mijn pa krijg dus. maar ik wil wel ff weten wat de top is.

Alvast bedankt

Zal zo rond de 180 liggen.

Verder vind ik je een vervelende verwende sik die een motor van z'n papa krijgt en ben superjaloers. Een beetje dan.

Verder moet je even goed navragen of deze motor op kenteken 25kW is of alleen met een vermogensuitdraai oid. Het eerste, op kenteken, is alleen écht goed.

Ok bedankt die snelheid d8 ik ook ongeveer. Het ligt zo mijn vader had een BMW 7 serie en die heeft hij verkocht en had 15,000.- over en toen zei hij van wat moet ik daarmee dan toen zei ik koop daar maar een motor van voor mij, en dat was goed zei hij. dus dat is beter.......

Ik neem toch aan dat ik voor mijn deskundige reply wel een jerrycan benzine toegestuurd krijg :?

Op z'n minst dan he.

Ok bedankt die snelheid d8 ik ook ongeveer. Het ligt zo mijn vader had een BMW 7 serie en die heeft hij verkocht en had 15,000.- over en toen zei hij van wat moet ik daarmee dan toen zei ik koop daar maar een motor van voor mij, en dat was goed zei hij. dus dat is beter.......

wat heeft ie daar voor in de plaats dan genomen? (je pa, auto...) moest t wel een behoorlijk nieuwe 7-serie zijn wil je er 15.000 aan overhouden. (neem aan na koop andere auto oid? of gaat je vader nu autoloos door t leven zodat ie jouw droom om te gaan motorrijden kan verwezenlijken?)

Nou als je daar dan nog wat van overhoudt na aanschaf van een motor dan mag je een bijdrage storten op mijn rekening, ben namelijk aan het sparen voor een andere motor, maar het schiet nog niet zo op. Mail maar ff voor het rekeningnummer. :z 8-)

je kan ook gewoon een volvermogen gsx-r 600 uit 2003 kopen,
en dan bij mij de nodige 25kw module (computer unit)

k heb m zelf moeten kopen voor 600,- maar k heb m soon (gelukkig) niet meer nodig)

intresse mail me.
:] :] :]

Zal zo rond de 180 liggen.

Verder vind ik je een vervelende verwende sik die een motor van z'n papa krijgt en ben superjaloers. Een beetje dan.

Verder moet je even goed navragen of deze motor op kenteken 25kW is of alleen met een vermogensuitdraai oid. Het eerste, op kenteken, is alleen écht goed.

:^ :Z

Laatst bewerkt:
Het was een 7 serie van een nieuw prijs van 95.000.- een BMW 7 serie 745Li Executive. dus dat is wel een pittige dus daar kreeg mijn vader wel 50.000 voor terug en rijdt nu in een Citroen c4 coupe. en helaas ik ga geen geld op andermans rekening droppen. heb namelijk vandaag mijn Suzuki GSX gekregen inclusief orgineel pak van een suzuki rijder wel imiatie dan maar wel echt een replica versie.

mazlll

Wees er maar gelukkig mee!!!

Alleen hou ik meer van Bloed, Zweet en Tranen.

Het was een 7 serie van een nieuw prijs van 95.000.- een BMW 7 serie 745Li Executive. dus dat is wel een pittige dus daar kreeg mijn vader wel 50.000 voor terug en rijdt nu in een Citroen c4 coupe. en helaas ik ga geen geld op andermans rekening droppen. heb namelijk vandaag mijn Suzuki GSX gekregen inclusief orgineel pak van een suzuki rijder wel imiatie dan maar wel echt een replica versie.

mazlll

wie ruilt er in hemelsnaam een bmw 7-serie in tegen een citroen c4-coupe. een karretje van nog geen 20.000? (na ja, full-option kost ie nog geen 30 tenzij t de diesel is. maar dan nog. De BMW was en auto van 95.000 euro. Gaat je vader er wel enorm op achteruit.) :X

maar heb je een piccie van je nieuwe aanwinst? misschien wel s leuk om te laten zien zo. :)

:^
Yes, een poser op pappies centen!

"Laterrrrrr wil ik net zo worden als me VaderRrr R rR"
(Rupert, Hans Teeuwen red.)

Ik zou er een mooi setje valdoppen bijkopen. Als je op je bakkes gaat met die Gixxer, zijn die kappen een rib uit je lijf! Zou zonde zijn als je vader ook nog z'n Franse ragbak zou moeten verkopen...

[me]Marianchi ® is ook een beetje jalours B| [/me]

Laatst bewerkt:
FOTO zien

[me]Rml is strontjaloers B|
[/me]

eerst zien dan geloven :9

doen !!!!!!!!!!

ik rij zelf een suzuki gsx-r 600 25 kw
uit 2004 , zijn top is inderdaad 180 harder liep ze niet in duitsland.

Uiteindelijk niet... moet voor elke cent die in mijn motor zit zelf werken.
en vind dat eigenlijk ook wel prima. het fijne daarvan is ook nog eens dat ik het werk dat ik doe zeer leuk vind, dus dubbel plezier.

groetjes hessel

Dan kun je mijn voorgaande reactie negeren..
Ben nou toch wel benieuwd wat voor werk je dan doet, want misschien is het voor mij dan wel tijd voor een carriere-move :9

ik wil foto's zien...

ik geloof er namenlijk geen reet van :P

Dan kun je mijn voorgaande reactie negeren..
Ben nou toch wel benieuwd wat voor werk je dan doet, want misschien is het voor mij dan wel tijd voor een carriere-move :9

Ik werk 100 uur in de week als bediening. en ik heb mijn brommer goed kunnen verkopen. en daarbij heel erg zuinig gedaan waar ik nog steeds mee bezig ben.

Yeah, en ook nog tijd om te eten en te slapen?

BGL hoopt op een typfoutje en niet op overschatte overdrevenheid O-)
100 uur per week is meer dan 14 uur per dag en dan ook nog een pabo opleiding jij maakt er werk van :} . Slapen hoeft dan ook niet meer dus zal het wel een typfoutje zijn..

Terug
Bovenaan Onderaan