Suzuki GSX-R600 Gixxers home town! Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ postman en bakkertje.

Lees nu alles pas! echt zwaar kl*te voor jullie.

Postman, voor jou vind ik het extra kl... Zo'n mooie fiets, met zo'n pachtige kleurstelling ;( ;( ;( Gelukkig hebben jullie zelf niets ernstigs.
 
zijn die banden van je dus mpp 2ct? en doe je ze weg? anders kom ik ze binnenkort halen .. zeg het maar

btw
vanmiddag wheely les gehad van shorty en adrenaline... we hebben lekker geknald jongens.. foto's en filmpjes volgen nog..

toe bie kontinjoet
 
Nou net bijna onderuit gegaan. Echt bijna. ging half driften de bocht door en zwiepte alle kanten op. :(
Wat bleek nou toen ik stilstond. Olieaftapplug was losgelaten. Alle olie stroomde er dus uit. Hele achterband was spekglad van de olie en dat terwijl ik net van een rotonde afkwam, dus nog schuin lag in de bocht :?
Gelukkig kon ik um houden en stilzetten langs de weg. Motor kon ik ook optijd afzetten, dus die heeft niet zonder gelopen. Was gelukkig ook nog vlakbij huis, dus ben weer makkelijk thuis gekomen :)
 
Nou net bijna onderuit gegaan. Echt bijna. ging half driften de bocht door en zwiepte alle kanten op. :(
Wat bleek nou toen ik stilstond. Olieaftapplug was losgelaten. Alle olie stroomde er dus uit. Hele achterband was spekglad van de olie en dat terwijl ik net van een rotonde afkwam, dus nog schuin lag in de bocht :?
Gelukkig kon ik um houden en stilzetten langs de weg. Motor kon ik ook optijd afzetten, dus die heeft niet zonder gelopen. Was gelukkig ook nog vlakbij huis, dus ben weer makkelijk thuis gekomen :)

Sjow! Gelukkig ben je niet gevallen dude! *O*
 
Nou net bijna onderuit gegaan. Echt bijna. ging half driften de bocht door en zwiepte alle kanten op. :(
Wat bleek nou toen ik stilstond. Olieaftapplug was losgelaten. Alle olie stroomde er dus uit. Hele achterband was spekglad van de olie en dat terwijl ik net van een rotonde afkwam, dus nog schuin lag in de bocht :?
Gelukkig kon ik um houden en stilzetten langs de weg. Motor kon ik ook optijd afzetten, dus die heeft niet zonder gelopen. Was gelukkig ook nog vlakbij huis, dus ben weer makkelijk thuis gekomen :)

Niet goed aangedraaid?
 
ApC Ice & Corona Shorty, het was weer prima vandaag! :]


Zonnetje was in de ochtend SUPER!! Maar rond een uur of 3, toen we gingen knallen was het weer maar -O- -O-

Het was gelukkig nog lekker te doen, hier een paar foto's:

(Bij de Poser foto shoot was Corona Shorty niet aanwezig :P )lag nog met een kater in zn nest :+














En wie kwam daar aan :?



Toemaar, gelijk wheely's knallen



Shorty's bike:



ApC Ice:





De foto's kunnen trouwens een beetje groot uitvallen... })
 
Laatst bewerkt:
Ziet er strak uit heren!

@ Adrenalin: waarom heb je maar aan 1 kant zo R GSX-hielplaatje? :?
 
was ckers een lekker middagje alleen jammer van die kater B|

@t junk-->> je cam is echt super :}

Volgende keer gaan we gewoon mooie kneedown pics schieten @t akermaat. *O*

Ice moet eens minder gaan roken -->>zelfs de voorbijkomende fietsers konden meegenieten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan