Suzuki GSX-R600 Gixxers home town! Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
He maar mensen niemand verder uit DELFT hier?? en het is toch zo een fijne stad joh haha

:W Ik ben die jongen die vandaag bij Kasius je motor aan het bewonderen was 8-)

Ziet dr goed uit hoor, en als ik mijn rijbe heb kunnen we wel xtje gaan rijden.
(Wel snel een M-F sticker erop plakken *D
Ik ben weer weg hier, als lesser hoor ik hier niet thuis :+
 
lekker junk!!!
ik heb niet zoveel tijd om te oefenen .. maar mijn dag komt nog .. wat ik je brom!! :P
het is al bijna 7mei .. kunnen we op de terug weg wel effe klaverblad pakken :D

@Pr!li : van mij mag je blijven hoor .. er zitten geen ristricties aan dit topic.. dus blaat maar lekker mee over helemaal niets en onze toffe gixxers :+
 
ha luitjes.
Zit hij weer net weer in elkaar (undertail gedeelte laten spuiten, andere knippers en kentenken plaat en andere spiegels met knippers voor)Heb ik gvd net 1000 km een nieuwe band zie ik er vandaag een schroef in zitten kost weer penning 16. morgen weer is een nieuw bandje laten steken dan. :( fotos van modificaties moeten nog gemaakt worden.
 
Ja he ? moet ik toch nog ff aan die timing sleutelen dan *D binnenkort een keer stukje knallen in buurt van Nijmegen ? Kan je het me eens voor doen :]

Dat is prima!

We kunnen dan ook evetueel wel een keer samen naar die soort van meeting gaan die Postman gaat organiseren ;) ;)
 
Vandaag ook weer lekker gereden, echt perfect weer was het hier :}

ff posen

(Afbeelding)

Hi Nikos,

Is wel een niet recente foto.Zijn de laarsjes ondertussen iets minder wit ?
Hoe zit het trouwens met de schoenmaat bij alpinestars ?
Ik heb schoenmaat 41 en vorig jaar kocht ik via postorder SIDI's maat 41 in Duitsland ( stukken goedkoper) maar mijn tenen krulden. Gelukkig kon ik ze bijna gratis omwisselen vooreen maatje groter. ;) ;) ;) ;)
 
Hi Nikos,

Is wel een niet recente foto.Zijn de laarsjes ondertussen iets minder wit ?
Hoe zit het trouwens met de schoenmaat bij alpinestars ?
Ik heb schoenmaat 41 en vorig jaar kocht ik via postorder SIDI's maat 41 in Duitsland ( stukken goedkoper) maar mijn tenen krulden. Gelukkig kon ik ze bijna gratis omwisselen vooreen maatje groter. ;) ;) ;) ;)

Hey, ik heb ze pas 2 weken ;) ze worden uiteraard wat minder wit.. maar heb ze goed ingevet en ingespoten met van dat wax spul. Maar echt super laarzen, zit een binnenlaars in. Ik had hiervoor ook SIDI's die zaten vergeleken met deze als klompen.

Ik had ook sidi's maat 42 .. die zaten me misschien net iets te ruim maar wel gewoon goed. Deze alpinestars heb ik maat 41 gekozen die zat iets aan de krappe kant toen ik ze ging passen alleen maat 42 was echt weer aan de ruime kant, verkoper vertelde mij dat ze nog wel wat uitzetten in de breedte.. Nu zitten ze na paar keer rijden ook echt als gegoten perfecte maat.. heb zelf schoenmaat 41 ook..

Heb ze trouwens bij termaat in nijmegen gekocht voor 230 euro, denk niet dat je ze daar ergens anders voor kan vinden in nederland?
 
Hey, ik heb ze pas 2 weken ;) ze worden uiteraard wat minder wit.. maar heb ze goed ingevet en ingespoten met van dat wax spul. Maar echt super laarzen, zit een binnenlaars in. Ik had hiervoor ook SIDI's die zaten vergeleken met deze als klompen.

Ik had ook sidi's maat 42 .. die zaten me misschien net iets te ruim maar wel gewoon goed. Deze alpinestars heb ik maat 41 gekozen die zat iets aan de krappe kant toen ik ze ging passen alleen maat 42 was echt weer aan de ruime kant, verkoper vertelde mij dat ze nog wel wat uitzetten in de breedte.. Nu zitten ze na paar keer rijden ook echt als gegoten perfecte maat.. heb zelf schoenmaat 41 ook..

Heb ze trouwens bij termaat in nijmegen gekocht voor 230 euro, denk niet dat je ze daar ergens anders voor kan vinden in nederland?

@F@T; Hehe is ook goed :) dit weekend wordt het niks alleen, slecht weer.
 
$%#^&$&^%^##%$%^$%^$^%$^%#$%$@#$%@#

Ik nog meer van dat. Ben mijn waarschuwingsstickers van mijn gixxer aan het halen en dat gaat goed. beetje was benzine als laatste en water wegspoelen. Kijk ik op mijn mooie zwarte tankje zitten er gelijk hele lichte krasjes. wel heel licht maar toch zonde.

Welk middeltje moet ik erop doen om de krassen weer weg te halen???

Geen cleaner ofzo als commandant want daar gaat een laagje lak er vanaf ofzo???.

Sugesties??????
Ik krijg die kl **te waarschuwingsstickers er niet af. Met wat ether kon ik alleen het beschermend plastic weghalen. Hoe ging ji te werk ? :) :) :)
 
Ik krijg die kl **te waarschuwingsstickers er niet af. Met wat ether kon ik alleen het beschermend plastic weghalen. Hoe ging ji te werk ? :) :) :)

Maak de stickers warm met een fohn, en haal de lijmresten weg met wasbenzine.
 
zo net even 2 uurtjes gestuurt op een GSX-R 600 en ook gelijk maar gekocht :}

wat moet je met geld op de bank als je er ook wat mee kan doen???? 8-)

ff een pic geschoten van de demo.

620291.jpg


620293.jpg
 
ja echt wel..... Ik hoop dat ik die van een ander mag lenen tot die tijd _O- _O- _O-

wat voor uitlaten hebben de meeste eronder?? Dat bos pijpje schijnt net nog niet in de handel te zijn. Er is ook weinig voor te vinden.... :?

ik wil die bos eronder denk ik. die gp evo vin ik toch beetje te duur haha.maar ik d8 dat die van bos al leverbaar was :? staat al wel op de site zag ik. binnekort maar eens bestellen O-)
 
eindelijk...na lang wachten heb ik dan eindelijk mijn motor
gekregen...
gisteravond om 7 uur werd ie afgeleverd.
ik wil wel graag fotoos plaatsen..maar ze zijn te groot, en ik heb
geen idee hoe ik ze kan verkleinen.
iemand tips, of nog beter, hulp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan